Dj_SeLo

Dj_SeLo

Üye
25.02.2005
Çavuş
1.512
Hakkında

#22.02.2006 00:27 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    Amin cümlemizi, cok tesekkür ederim...
#21.02.2006 01:28 0 0 0
  • Süper canım yaa yüreğine sağlık cok güzel bir mesaj anlayana tabeee
#18.02.2006 01:41 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    Selo yu bu resmi ile hatırlayın...



    noimage
#15.02.2006 04:27 0 0 0
  • Konu: Gs2004
    Resimler süper valla cocuklarda cok tatlı Hayırlı Gelecekler
#15.02.2006 04:23 0 0 0
  • Allah bağışlasın masallah cok seker bi bebek insallah geleceği hayırlı olur bee abem
#15.02.2006 04:09 0 0 0
#15.02.2006 04:06 0 0 0
  • Çok tatlı bir cocuk yaaa cok canım kaynadı

    Allah herkese böyle nur topu gibi bir cocuk nasip etsin insallah
#15.02.2006 03:56 0 0 0
#15.02.2006 03:44 0 0 0
#09.02.2006 04:08 0 0 0
  • Konu: Ben Kimim
    Cok güzel paylasımın için tesekkürler...
#09.02.2006 03:33 0 0 0
#09.02.2006 03:26 0 0 0
  • Konu: Merhaba
    gercekten cok guzel olmus ellerın dert gormesın kardeş süper
#09.02.2006 03:21 0 0 0
#09.02.2006 03:20 0 0 0
  • Süper kardesim yaaa bravo sana
    Valla helal olsun cok güzel olmus cok beğendim valla
#08.02.2006 02:14 0 0 0
#07.02.2006 03:14 0 0 0
  • Seninle Herseye Varım Ben Mirage Ablam hadi Duamızı edelim...
#06.02.2006 10:18 0 0 0
#06.02.2006 05:13 0 0 0
#05.02.2006 03:58 0 0 0