Tanırsın beni hayin sevgili,
Hayallerim vardi seninle ilqili.
Tam a$kı ßuldum derken,
Gittin dönüşün yok şimdi...
Kaldık yarı yolda cok mutluyuz derken,
ßlmem hanqi sebeb aldı Seni ßenden.
Cok acı cekiyorum sensiz seninleyken,
Ah bi cıkabilsem hasret denizinden.....
Geri dönemezmisin ßana söyle bebeqim.
Yaralarımı saran ßeyaz Meleqim...
Ölüyorum ah yavaş yavaş eriyor bedenim.
ßu kanayan a$k senin eserin........!
Şiirlerim şarkı oldu duymadın hiç duymadin hiç.
Namelere sevqim doldu duymadın hiç duymadın hiç.
Usandım aşk istemiye niyetin yoktu sevmiye
ßana dertler cektirmeye doymadin hiç doymadın hiç...
Senin Sevqin kara çalı, unutturdu yeşili alı.
Kaç yıl oldu ayrılalı saymadım hiç saymadım hiç.
Nalet olsun herşeyine ßataqı attın derine
ßeni Sevqili yerine koymadın hiç koymadın hiç.
Şiirlerim şarkı oldu duymadın hiç duymadin hiç.
Namelere sevqim doldu duymadın hiç duymadın hiç.
Usandım aşk istemiye niyetin yoktu sevmiye
ßana dertler cektirmeye doymadin hiç doymadın hiç...
Senin Sevqin kara çalı, unutturdu yeşili alı.
Kaç yıl oldu ayrılalı saymadım hiç saymadım hiç.
Nalet olsun herşeyine ßataqı attın derine
ßeni Sevqili yerine koymadın hiç koymadın hiç.
Sevqili dostum o dediqin sistemi inceledim yanliz ßiraz tuzlu qeldi ßana yaff.
Su an ısı qösterqeli ßi kasa aldim 2+1 ßüyük fanli ßi sistem extra olarak ßen 2 fan daha ekledim sessiz calisiyor test ettiqimde qösterqelere ßaktiqimda en fasla ısı deqerleri: