Dj_SeLo

Dj_SeLo

Üye
25.02.2005
Çavuş
1.512
Hakkında

  • Tanırsın beni hayin sevgili,
    Hayallerim vardi seninle ilqili.
    Tam a$kı ßuldum derken,
    Gittin dönüşün yok şimdi...

    Kaldık yarı yolda cok mutluyuz derken,
    ßlmem hanqi sebeb aldı Seni ßenden.
    Cok acı cekiyorum sensiz seninleyken,
    Ah bi cıkabilsem hasret denizinden.....

    Geri dönemezmisin ßana söyle bebeqim.
    Yaralarımı saran ßeyaz Meleqim...
    Ölüyorum ah yavaş yavaş eriyor bedenim.
    ßu kanayan a$k senin eserin........!


    Dön ne olursun ßeyaz qüLüm dön ßana..........!
#09.04.2007 04:00 0 0 0
#09.04.2007 03:53 0 0 0
  • Senin ßu hasretin canıma yetti
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.
    Ettiqin sitemler ßeni tüketti
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.

    Kar$ımda aynalar ßaktım halime
    Resmini alarak ßir an elime
    İsmini ßi Şarkı yapıp dilime
    Oturdum aqLadim Sabaha kadar.

    Sakın ha unuttum zannetme Seni
    Terketme ne olur Seni Seveni
    ßir anda unuttum diyerek ßeni
    Oturdum aqladim Sabaha kadar...

    Sabaha kadar sabaha kadar
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.
    Sabaha kadar sabaha kadar
    Durmadan aqLadim Saßaha kadar...!
#06.04.2007 17:58 0 0 0
  • Konu: Izdırıap
    Şiirlerim şarkı oldu duymadın hiç duymadin hiç.
    Namelere sevqim doldu duymadın hiç duymadın hiç.
    Usandım aşk istemiye niyetin yoktu sevmiye
    ßana dertler cektirmeye doymadin hiç doymadın hiç...

    Senin Sevqin kara çalı, unutturdu yeşili alı.
    Kaç yıl oldu ayrılalı saymadım hiç saymadım hiç.
    Nalet olsun herşeyine ßataqı attın derine
    ßeni Sevqili yerine koymadın hiç koymadın hiç.

    ~dJ SeLo 05-04-07_00;50~
#05.04.2007 00:08 0 0 0
  • ßir $i$e $arap Sırda$ım olsun
    Yanımda siqaram mezesi olsun
    Sakın ßana dokunma taş ßastım ßaqrima
    Kadehlere merhaba a$kım Sana eLveda...

    Her qece içtim kendimden qectim
    ßir vefasiz yar icin dünyamdan vaz qectim
    Sakın ßana dokunma taş ßastım ßaqrima
    Kadehlere merhaßa a$kım Sana eLveda...

    ~dJ SeLo~
#05.04.2007 00:06 0 0 0
  • Mezara qirmeme Luzum kalmadi
    Ölmeden öldürdün ßeni Cilem dolmadi
    ßir a$k icin insan ßöyle ölürmü dersin
    Meqer Sevmek ne zor imiş qücüm kalmadi

    A$kın soLdurdu ßeni derdin öldürdü ßeni
    ßende Allah kuluyum yazık deqilmi
    ßana zulm ediyorsun herqün aqlatiyorsun
    A$ık olup Sevenler insan deqilmi

    ßir qün sende cekersin ektiqini ßicersin
    Offf offf offf Sende cekersin...

    ßana yaptıqını Sana yapsaydım
    Sende ßenim qibi herqün icer aqlardin
    Dayanılmaz acılarin esiri olsaydın
    Sokak sokak dola$ır öLüm arardın

    $kın soLdurdu ßeni derdin öldürdü ßeni
    ßende Allah kuluyum yazık deqilmi
    ßana zulm ediyorsun herqün aqlatiyorsun
    A$ık olup Sevenler insan deqilmi

    ßir qün sende cekersin ektiqini ßicersin
    Offf offf offf Sende cekersin...

    ~dJ SeLo~
#05.04.2007 00:01 0 0 0
  • Senin ßu hasretin canıma yetti
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.
    Ettiqin sitemler ßeni tüketti
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.

    Kar$ımda aynalar ßaktım halime
    Resmini alarak ßir an elime
    İsmini ßi Şarkı yapıp dilime
    Oturdum aqLadim Sabaha kadar.

    Sakın ha unuttum zannetme Seni
    Terketme ne olur Seni Seveni
    ßir anda unuttum diyerek ßeni
    Oturdum aqladim Sabaha kadar...

    Sabaha kadar sabaha kadar
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.
    Sabaha kadar sabaha kadar
    Durmadan aqLadim Saßaha kadar...!
#04.04.2007 23:54 0 0 0
  • Şiirlerim şarkı oldu duymadın hiç duymadin hiç.
    Namelere sevqim doldu duymadın hiç duymadın hiç.
    Usandım aşk istemiye niyetin yoktu sevmiye
    ßana dertler cektirmeye doymadin hiç doymadın hiç...

    Senin Sevqin kara çalı, unutturdu yeşili alı.
    Kaç yıl oldu ayrılalı saymadım hiç saymadım hiç.
    Nalet olsun herşeyine ßataqı attın derine
    ßeni Sevqili yerine koymadın hiç koymadın hiç.

    ~dJ SeLo 05-04-07_00;50~
#04.04.2007 23:45 0 0 0
  • Seher Yeli nazLı yare
    ßildir ßeni ßildir ßeni
    Du$mu$um eLden ayaktan
    Kaldır ßeni Kaldır ßeni
    ßeni ßeni ßeni kaldır,
    Kaldır ßeni kaldır ßeni ßeni dost....

    a$ık Selcuk qönüL versem
    ßaqında qülleri dersem
    Senden ßa$ka yar SeverSem
    Öldür ßeni öLdür ßeni...
    ßeni ßeni ßeni öLdür ßeni
    ßeni ßeni ßeniöLdür,
    öLdür ßeni öldür ßeni, ßeni doSt

    ~dJ SeLo 05-04-06_00;32~
#04.04.2007 23:34 0 0 0
  • AndroMeda dostuma katılıyorum ßios pilini cıkartip Pc yi acmayı dene ßaşarılı olacaqina inaniyorum
#26.03.2007 23:29 0 0 0
#20.03.2007 21:44 0 0 0
  • Hele $ükür yaa aqiz tadiyla ßi mac izledim valla insallah ßöle devam eder...

    ßencede ßu Macta yıldız Kezman'dı

    Aynen ßöyle Fener ßahcem...
#17.03.2007 23:01 0 0 0
  • Sevqili dostum o dediqin sistemi inceledim yanliz ßiraz tuzlu qeldi ßana yaff.

    Su an ısı qösterqeli ßi kasa aldim 2+1 ßüyük fanli ßi sistem extra olarak ßen 2 fan daha ekledim sessiz calisiyor test ettiqimde qösterqelere ßaktiqimda en fasla ısı deqerleri:

    Cpu- 45

    Hdd- 57

    Vga- 47

    deqerleri cıkıyo ßu normalmi
#10.03.2007 23:12 0 0 0
  • Kasayıda ßuldum arkadaslar 420 watt power suply 2+1 büyük fan ama bu sistemi soqutmaya yetermi ßilmiyorum
#10.03.2007 13:25 0 0 0
  • dagli_04 Saolasin dostum zahmet edipte aradiqin icin cok saol...

    AndroMeda Allah razi olsun ßen o kadar aradim ßulmadim cok tesekkür ettim canim dostum ellerine saqlık...
#10.03.2007 09:58 0 0 0
#09.03.2007 16:55 0 0 0
#09.03.2007 16:44 0 0 0
  • Evet arkadasLar parcalari qetittirdim. Ama en önemlisi sıra kaSa Secimine qeldi Levis ustam su soqutmali bir sistemm yazmis nasil bi sistem aceba
#09.03.2007 09:14 0 0 0
#08.03.2007 14:29 0 0 0