Dj_SeLo

Dj_SeLo

Üye
25.02.2005
Çavuş
1.512
Hakkında

#02.12.2006 01:13 0 0 0
  • ArkadaSLar ßenim Sorunum orjinaL linuxLu ßir pc ye window xp yi kuramiyorum format atamiyorum xp yi ßoot yaparak acamiyorum ßunun Sorununu ßiLen varmidir... Yardimci oLurSaniz cok sevinirim..!
#29.11.2006 17:19 0 0 0
#24.11.2006 14:08 0 0 0
#24.11.2006 13:46 0 0 0
  • hani HeLe Su Kiz qißim oLan ßiri varya Necetiye midir nedir onun SöyLedikLeri cok dokundu
#24.11.2006 13:40 0 0 0
#24.11.2006 13:26 0 0 0
#24.11.2006 13:16 0 0 0
#24.11.2006 12:38 0 0 0
#24.11.2006 12:33 0 0 0
  • Konu: CAFENER
    qönüL yorqunu ßenim qardaS oLiyi arada Sirada qireßiLiyor yatiLida kaLdiqi icin Sizi duymaya ßiLir :D

    ßi qirdiqindede diqer iSLemLeri yapar Sanirim
#23.11.2006 23:43 0 0 0
  • Adam Simdiye kadar ekmeqi nerden yediqine ßakmaz ßundan Sonra ekmeqini nerden yiyecek ona ßakar...

#23.11.2006 23:37 0 0 0
#23.11.2006 23:35 0 0 0
#23.11.2006 23:30 0 0 0
#23.11.2006 23:27 0 0 0
#23.11.2006 23:25 0 0 0
  • ßeSLe karqayi oySun qözünü...

    ßiz onLara ßirSürü hayir yapiyoruz onLar yine arkamizdan konuSuyor yaaa
#23.11.2006 23:18 0 0 0
#23.11.2006 23:16 0 0 0
#23.11.2006 23:12 0 0 0
#23.11.2006 23:10 0 0 0