Dj_SeLo

Dj_SeLo

Üye
25.02.2005
Çavuş
1.512
Hakkında

#21.11.2006 22:54 0 0 0
  • ßenimde eLimden ve yüreqimden ßu kadari qeLiyor canim arkadaSim...

    Derdime ortak oLduqun icin ve Siirimi okuduqun icin cok teSekkür ederim
#21.11.2006 22:50 0 0 0

  • noimage
    SeNiN Umurunda mi?

    İcimde yanqin ßasimda duman senin umurunda mi..?
    ßu feryat fiqan feleqe isyan Senin umurunda mi..?
    Sen Sevda ırmaqim qittin ele aktin, sen dünyami yiktin.
    qönLümü caresiz sensiz ßiraktin can, evimi yaktin Senin umurunda mi ?

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    Yikik haneyim viraneyim ßen Senin umurunda mi..?
    Deliyim deli divaneyim ßen Senin umurunda mi..?
    Sen Sevda irmaqim qittin eLe aktin, Sen dünyami yiktin.
    qönLümü careSiz SenSiz ßiraktin, can evimi yaktin Senin umurunda mi ?


    MYD ~ SeLo
#21.11.2006 02:15 0 0 0
  • ßana yardan vazgec derler
    Türlü türlü söz ederler
    Sevqimi nerden bilirler
    Gülüm odur qönlüm onda

    Her zaman cektim sineye
    Olmadi olmuyor caresizliqe
    İsyanim var sensiz her qeceye
    Gülüm odur qönlüm onda

    Gönüldür bu care olmaz
    Her qüzeli qönlüm sevmez
    Yar qiderse qeri dönmez
    Gülüm odur qönlüm onda

    .::| dJ SeLo |::.

    (Saat 02:oo ~ 19.11.06)
#19.11.2006 01:19 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    SaoL aßLacim Allah razi oLSun...

    Allah hepimizi SevdikLerimizden ayırmaSin inSaLLah
#16.11.2006 16:46 0 0 0
#16.11.2006 16:41 0 0 0
#16.11.2006 16:37 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    yoq yawww ßu reSmLeri kaLdiriyim o zaman ßen
#16.11.2006 02:00 0 0 0
#15.11.2006 16:08 0 0 0
#14.11.2006 01:00 0 0 0
  • Konu: CAFENER
    yaw ßenim kardeS var okuLda onada haßer edemedik
#14.11.2006 00:55 0 0 0
  • Ellerine saqLık ßu qüzel Şiiri ßizimLe payLaStiqin icin teSekkür ederim
#14.11.2006 00:21 0 0 0
  • Konu: Kalbim
    ßenim MiSafir odaSi doLu vaLLa ßaSka miSafir kaßuL etmez

    Coq qüzeL ßi payLaSim canim eLLerin dert qörmeSin
#14.11.2006 00:20 0 0 0
  • Konu: Sendin
    kıSa öz qüzeL ve anLamLı iŞte ßen ßuna ßayıLıyorum...

    Gercekten mükemmeL eLLerine ve yüreqine saqLık
#14.11.2006 00:17 0 0 0
  • Konu: YAĞMURLA
    Ellerin dert qörmeSin aßLacim coq qüzeL ßi payLaSim teSekkür ederim
#14.11.2006 00:15 0 0 0
#14.11.2006 00:14 0 0 0
  • Coq qüzeL ßir payLaSim Candan Ercetin SeSLendiriyordu Sanirim qercekten SözLeri mükemmel...

    PayLaSan yüreqine SaqLık SevqiLi Son-qüL
#14.11.2006 00:12 0 0 0
#14.11.2006 00:10 0 0 0