Dj_SeLo

Dj_SeLo

Üye
25.02.2005
Çavuş
1.512
Hakkında

#23.11.2006 14:33 0 0 0
#23.11.2006 14:29 0 0 0
#23.11.2006 14:27 0 0 0
#23.11.2006 14:25 0 0 0
  • Kv Sanada ßiLet aLaLim ßak bEZİKtaStan aLda 6S lilara kadar herkes ordaymiS Senide qötüreLim ne derSin
#23.11.2006 14:23 0 0 0
#23.11.2006 14:20 0 0 0
#23.11.2006 14:18 0 0 0
  • aßi heSap numaraSina qerek yokki acikca SokakLarda diLeniyoLar zaten ßütün cevremizde mevcut...

    Hem Sevptir ßirazcik ßaqiS yapmak...
#23.11.2006 14:14 0 0 0
#23.11.2006 14:13 0 0 0
#23.11.2006 14:11 0 0 0
#23.11.2006 14:10 0 0 0
#23.11.2006 14:07 0 0 0
#23.11.2006 14:03 0 0 0
#23.11.2006 13:52 0 0 0
#23.11.2006 13:47 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    Evet fark var iLk reSim ßir iki önceki haLim cökmeden önce yani

    Sonraki resimde aSik oLduktan Sonra cökerttiLer yani
#23.11.2006 02:54 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    qözLükLerini kuLLanarak ßir daha dikkatLice ßak o zaman
#22.11.2006 11:12 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo

    ORJİNAL YAZARİ: SiLeNCe
    selo yaf merak ettim 2 resimdeki de senmisin eğer sensen estetikmi yaptırdın yahuu

    acaip fark var 2 resimdede

    Yok ßiri ßenim diqeri ßaßamin qencLik fotoSu

    ORJİNAL YAZARİ: Son-gül

    yanliz birsey dikkatimi cekti sorayim bari..
    yaff su ilk resminde duvarda asili olan resim varya,,o resimdeki ortadaki amca varya
    benim tanidigim birisine benzettim..acaba omu kine

    Senin tanidiqin kiSi kimki Sen SöLe ßende SöLim
#22.11.2006 01:30 0 0 0
  • Tek keLimeyLe SüperSin ReSimde Sarkida cok qüzeL...

    izin verirSen SözLeri MSN nickime yazicam


    Emeqine SaqLık canim arkadaSim
#21.11.2006 22:58 0 0 0