eflatun

eflatun

Üye
05.05.2005
Uzman Onbaşı
2.956
Hakkında

#15.05.2005 15:20 0 0 0
#15.05.2005 15:16 0 0 0
#15.05.2005 15:15 0 0 0
#15.05.2005 15:12 0 0 0
#15.05.2005 15:10 0 0 0
#15.05.2005 15:09 0 0 0
#15.05.2005 15:08 0 0 0
#15.05.2005 15:07 0 0 0
#15.05.2005 15:06 0 0 0
#15.05.2005 15:04 0 0 0
#15.05.2005 15:03 0 0 0
  • Konu: Güzel Dul
    temel de olmasa ne yapardık bilmem
#15.05.2005 15:01 0 0 0
#15.05.2005 15:00 0 0 0
#15.05.2005 14:59 0 0 0
#15.05.2005 14:58 0 0 0
  • Konu: VELED
    Veled, 'Babacım yaa, ben nasıl oldum, çok merak ediyorum" diye israr edince... Adam, "Nasıl ossa bunu bu oğlana bi gün annatmakdurumunda kalacam, eyisi mi şimdi izah edim, hazır sormuşken, kurtuliyim gitsin bu işten" diye düşünür, içinden... "Bak evladım, çok eyi dinne, zira bi daha annatmıyacaam: Anannan baban, bundan yedi sene evvel, bi 'cyber cafe'de karşılaştı.. Bir iki bakıştıktan soona, bu 'cyber cafe'nin musait bi yerine geçtiler... Baban 'memory stick' ile , 'USB' den bi bağlantı kurdu... Anacıın bu fısatı eyi değerlendirerek 'memory stick' den bi kaç 'download' endirdi... Bu dangalak baban da, bir-iki 'upload' yükledi... Ammaaa, ...heyecandan 'Firewall' kullanmayı unuttuğumuz aklımıza geldiğinde iş işten geçmişti... Bu raddeden soona da, ne 'delete' edebildik, ne de 'cancel'... Sonuç olarak da, ortaya felaket bi 'Virus' çıktı, dokuz ay soona... İşte mesele bu kadar basit, benim güzel evladım..."
#15.05.2005 14:27 0 0 0
#15.05.2005 14:25 0 0 0
#14.05.2005 15:10 0 0 0
#14.05.2005 03:21 0 0 0