Geçtiğimiz günlerde Msn i virüslü bi arkadaşım dan dalgınlık eseri süreki herekese gelen virüslü dosya uyarısını.kabul ettim ve gelen dosyayı çalıştırdım,
(Gelen dosyayı alıp kabul edip çalıştırmam biraz uzun bi hikaye)Virüsü aldığım kişinin nicki ile dosya beklediğim başka bi arkadaşımın nicki aynı olımda o kişi oturum açar açmaz beklediğim dosyayı yolladığını düşünüp hemen aldım kabul ettim çalıştırdım
dosyanın adı msn adresimle aynı bi ms dos uygulaması türünde bir dosyaydı
virüsü Pc ye bulaştırdım bi şekilde
Laspersky antivürüsüm sürekli üyarı veriyor bişiler yakaladığına dair
ve artık benim de MSn im den başkalarına virüslü dosya gidiyor.
aşağıda Pc mde ardı ardıne gelen virüs uyarıları var.Bu konuda format dışında bi yardımı olabilcek bi arkadaş varsa sevinirim.
sevgili arkadaşlarım sizler için kolaylık olsun diye Rapid yerine alternatif link kullandım herkes rahat indirebilsin diye
işi zorlaştırdığım yok herkesin pc başından kalkamadığı nı düşünerek sizler için bu paylaşımı hazırladım ama kimseye yaranamadık arkadaşlar gizli link koyduğum felan yok
upload ettiğim site badongo
soldaki kodu girip devam ettiğinizde ger sayım birriğinde indirebiliyorsunuz ayrıca türkçe kullanması basit ama sizler için birazdan rapidden verecem
Ya bi süredir kullanmadığım photoshopu en son açtığımda resime bi yazı eklemek istediğimde T butonuna basıp yazı yazmak istediğimde ekranda üzerinde çalıştığım resim aşağıdaki gibi oluyor resme renk şekil veremiyorum nerde yanlışlık var bilen varmı arklar
resmin üzerine komple bi kırmızılık geliyor ve hareket alanım kısıtlanıyor daralıyor
nedense ondan sonra bi işlem yapmakte eklediğim yazı üzerinde çalışmakta zorlanıyorum
Elenmemeiz İşten bile değil yani stau ile siniz tromsoyle de değil
yazık be adnan bye bakalım hala kaç sene sonra yabancı transferi yapcak
adamlara orada 0-0 bile yetecek
ayıp beee
Yapamıyosanız bırakın bu işelri
aylardır yüreğimiz bitti bu yıldız trasferine
bişi bilmiyosanız susun adam sansınlar
öncelikle çok teşekkür ederim
dj exelansın için sarı olabilir onun dışında diğer taraflarda Kırmızı beyz tonlar ağırıkta olabilirse sevinirim
Birde XxX ten ortadaki x büyük diğerleri küçük x olursa sevinirim XXX yanlış anlamlar içerebiliyor
benim istediğim xXx yani orta daki x büyük olsun
Yeni nasıl Ajan Filmindeki gibi ona nispeten o ifadeyi içersin istedim
o ifadeyi birde çok masraflı oldum biliyorum affına sığnarak
senden bi şey deha istiyacem
aşağıdaki resimdeki exel@ns-MS nin şeffaf bi şekilde arka plana yerleştirilmesi mümkünse bunuda kullanabilirseniz çok sevincem
şuan ki çalışmanızı sayfama aktardım
ama imkanınız varsa smzübü ettiğim düzenlemeleri de yapabilirseniz beni çok mutlu edersin
çok teşekkürle emeğin paylaşımın uğraşın için
çok iyisin çok çok teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık