exel@ns-MS-

exel@ns-MS-

Üye
08.05.2006
Çavuş
1.500
Hakkında

#17.09.2008 21:48 0 0 0
  • Geçtiğimiz günlerde Msn i virüslü bi arkadaşım dan dalgınlık eseri süreki herekese gelen virüslü dosya uyarısını.kabul ettim ve gelen dosyayı çalıştırdım,
    (Gelen dosyayı alıp kabul edip çalıştırmam biraz uzun bi hikaye)Virüsü aldığım kişinin nicki ile dosya beklediğim başka bi arkadaşımın nicki aynı olımda o kişi oturum açar açmaz beklediğim dosyayı yolladığını düşünüp hemen aldım kabul ettim çalıştırdım
    dosyanın adı msn adresimle aynı bi ms dos uygulaması türünde bir dosyaydı
    virüsü Pc ye bulaştırdım bi şekilde
    Laspersky antivürüsüm sürekli üyarı veriyor bişiler yakaladığına dair
    ve artık benim de MSn im den başkalarına virüslü dosya gidiyor.
    aşağıda Pc mde ardı ardıne gelen virüs uyarıları var.Bu konuda format dışında bi yardımı olabilcek bi arkadaş varsa sevinirim.

    noimage
#09.09.2008 18:44 0 0 0
  • sevgili arkadaşlarım sizler için kolaylık olsun diye Rapid yerine alternatif link kullandım herkes rahat indirebilsin diye
    işi zorlaştırdığım yok herkesin pc başından kalkamadığı nı düşünerek sizler için bu paylaşımı hazırladım ama kimseye yaranamadık arkadaşlar gizli link koyduğum felan yok
    upload ettiğim site badongo
    soldaki kodu girip devam ettiğinizde ger sayım birriğinde indirebiliyorsunuz ayrıca türkçe kullanması basit ama sizler için birazdan rapidden verecem
#06.09.2008 11:58 0 0 0
#04.09.2008 00:39 0 0 0
  • Konu: Söyleme
    Şekeriim çok güzel bi çalışma çok etkileyici olmuş ellerine sağlık
    her zaman ki gibi harikasın
#04.09.2008 00:11 0 0 0
  • Ya bi süredir kullanmadığım photoshopu en son açtığımda resime bi yazı eklemek istediğimde T butonuna basıp yazı yazmak istediğimde ekranda üzerinde çalıştığım resim aşağıdaki gibi oluyor resme renk şekil veremiyorum nerde yanlışlık var bilen varmı arklar
    resmin üzerine komple bi kırmızılık geliyor ve hareket alanım kısıtlanıyor daralıyor
    nedense ondan sonra bi işlem yapmakte eklediğim yazı üzerinde çalışmakta zorlanıyorum
    noimage

    resimin orjinal hali aşağıda
    noimage
#03.09.2008 20:38 0 0 0
#27.08.2008 16:54 0 0 0
#26.08.2008 00:39 0 0 0
  • Elenmemeiz İşten bile değil yani stau ile siniz tromsoyle de değil
    yazık be adnan bye bakalım hala kaç sene sonra yabancı transferi yapcak
    adamlara orada 0-0 bile yetecek
    ayıp beee
    Yapamıyosanız bırakın bu işelri
    aylardır yüreğimiz bitti bu yıldız trasferine
    bişi bilmiyosanız susun adam sansınlar
#14.08.2008 12:16 0 0 0
#08.08.2008 09:58 0 0 0
#06.08.2008 13:11 0 0 0
  • öncelikle çok teşekkür ederim
    dj exelansın için sarı olabilir onun dışında diğer taraflarda Kırmızı beyz tonlar ağırıkta olabilirse sevinirim
    Birde XxX ten ortadaki x büyük diğerleri küçük x olursa sevinirim XXX yanlış anlamlar içerebiliyor
    benim istediğim xXx yani orta daki x büyük olsun
    Yeni nasıl Ajan Filmindeki gibi ona nispeten o ifadeyi içersin istedim
    o ifadeyi birde çok masraflı oldum biliyorum affına sığnarak
    senden bi şey deha istiyacem
    aşağıdaki resimdeki exel@ns-MS nin şeffaf bi şekilde arka plana yerleştirilmesi mümkünse bunuda kullanabilirseniz çok sevincem
    noimage
    şuan ki çalışmanızı sayfama aktardım
    ama imkanınız varsa smzübü ettiğim düzenlemeleri de yapabilirseniz beni çok mutlu edersin
    çok teşekkürle emeğin paylaşımın uğraşın için
    çok iyisin çok çok teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık
#06.08.2008 07:30 0 0 0
  • Konu: Sevdan Beni
    Fon müziği seçimi çok harika
    ama resim de isyankar figürler çizgileer var
    resimde müzik de bi o kadarda karanlığı andırıyor
#02.08.2008 22:56 0 0 0
  • ellerine emeğine yüreğine sağlık cici kız
    çok işime yarayacak
#02.08.2008 20:58 0 0 0
#01.08.2008 10:28 0 0 0
#01.08.2008 10:25 0 0 0
#01.08.2008 09:28 0 0 0
  • ellerine sağlık güzel bi iş çıkarmışsın emeğine sağlık
#01.08.2008 09:22 0 0 0