exel@ns-MS-

exel@ns-MS-

Üye
08.05.2006
Çavuş
1.500
Hakkında

  • ellerine sağlık lsotmaze çok harika işe yarayacak faydalı programlr emeğine ve de yüreğine sağlık
#03.07.2007 19:08 0 0 0
  • ellerine sağlık okan güzel ve işe yarayabilecek bi paylaşım tek sorun bunlardan hareketeli olanları avatar boyutunu çevirirken hareketsiz olmaları
#03.07.2007 07:53 0 0 0
#28.06.2007 18:21 0 0 0
#27.06.2007 23:18 0 0 0
  • noimage

    Avrupa Destanları Serisi Devam Ediyor Bölüm-6
    ->(Son Bölüm)<-

    noimagenoimage

    Sizce hangi Takımın Taraftarı
    Bu Kadar Sevinmiştir

    noimagenoimage

    Hangi Cumhuriyetler(??)
    Böyle Zaferler kazanmıştır
    noimagenoimage
    Ben Galatasaylı Olmaktan Çok Mutluyum
    Ve Diyorum ki...
    noimagenoimage
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene
    Ne Mutlu Galatasaray'lıyım Diyene

    Buyrun Arkadaşlar
    noimage
    noimage
    Parola exel@ns-MS-
#27.06.2007 13:19 0 0 0
  • noimage
    Avrupa Destanları Serisi Devam Ediyor Bölüm-5-
    Evet Onun Adı Galatasaraydı
    Görevi Tehlikeydi
    Ve O Tehlikeyi Çok Severdi
    noimagenoimage
    O Değilmiyidi ki
    İngilizleri,İspanyolları,İtalyanları,Almanları
    Ezip Geçen,Silip Süpüren O Değilmiydi
    noimagenoimage
    Arsenali Yenip Ülkemize UEFA Kupasını getiren
    O Değilmiydi
    noimagenoimage
    Realide Yenip Süpper Kupayıda Alan O oldu
    Çünkü Onun Adı Galataraydı
    noimagenoimage
    Süper Kupa Galatasaray ın
    Gerçekleri Tarih Yazar Tarihide Galatasaray
    Buyrun Arkadaşlar
    noimage
    noimage
    Parola exel@ns-MS-
#25.06.2007 13:26 0 0 0
  • Çok teşekkür ederim arkadaşım ellerine sağlık harika bi iş çıkarmışsın umarım kullanabiliriz
#21.06.2007 21:54 0 0 0
#16.06.2007 07:34 0 0 0
  • Elimdeki DINi TERIMLER SÖZLÜGÜ nden direk aktariyorum...


    Allahü tealanin diledigi gibi manasinda takdir, tahsin (güzel bulma) anlaminda, bazand hayret bildirmek icin söylenen bir söz.

    Nazari degen kimse, hatta herkes, begendigi bir seyi görünce, masaallah demeli, ondan sonra söylemelidir. Önce masaallah denirse nazar degmez. (mevlana Muhammed Osman)
    ellerine sağlk usta çok teşekkürler bilgi için
#16.06.2007 07:09 0 0 0
#16.06.2007 07:02 0 0 0
  • elllerine sağlık arkadaşım çok teşekkürler paylaşım için
#16.06.2007 06:47 0 0 0
#11.06.2007 21:33 0 0 0
  • Konu: ATEİZM
    Çok teşekkür ederim sağol bilgi için
#11.06.2007 21:26 0 0 0
#11.06.2007 21:26 0 0 0
#11.06.2007 21:17 0 0 0
#11.06.2007 21:17 0 0 0
#11.06.2007 20:25 0 0 0
#11.06.2007 20:23 0 0 0
#11.06.2007 19:42 0 0 0