fundafunda

fundafunda

Üye
21.01.2008
Onbaşı
774
Hakkında

  • Konu: fok baligi
    çok tatlı bunları çok seviyorum teşekkürler paylaşım için..
#13.03.2008 02:38 0 0 0
  • Konu: Anemon
    şimdi bunun kremini yapmışlar buruşuklar için oldukçada pahalı yüzdeki buruşuklara iyi geliyormuş alıp bir kenara koymak lazım ilerde lazım olur..çiçeğide çok güzelmiş ilk kez gördüm teşekkürler paylaşım için..hani bir yerde görsekde toplasak ucuza gelir belki..:)
#13.03.2008 02:38 0 0 0
#13.03.2008 02:33 0 0 0
#13.03.2008 02:31 0 0 0
  • çok zarif görünüyor ellerine sağlık..
#13.03.2008 02:29 0 0 0
#13.03.2008 02:27 0 0 0
#13.03.2008 02:27 0 0 0
  • teşekkürler çok güzel bilgiler vermişsin..
#13.03.2008 02:26 0 0 0
#13.03.2008 02:25 0 0 0
#13.03.2008 02:22 0 0 0
#13.03.2008 02:20 0 0 0
#13.03.2008 02:19 0 0 0
#13.03.2008 02:16 0 0 0
#13.03.2008 02:15 0 0 0
#13.03.2008 02:12 0 0 0
  • yüreğine sağlık başka ne denebilirki...(hepsini aldım)
#13.03.2008 02:11 0 0 0
#13.03.2008 02:08 0 0 0
  • türkiyeden de seçilseydi keşke ,kim olurdu mesela hıımm düşüneyim sonra söylerim..
#13.03.2008 02:08 0 0 0
#13.03.2008 02:06 0 0 0