- Ana Sayfa
- Mesajlar
fundafunda
Üye
-
çok beğendim eline sağlık
-
tek yol güzel olmak bence,güzellik varsa nasıl durursan dur güzel çıkarsın

-
söz biter bazen ne yazacağını bilemez ya insan, şimdi aynen öyleyim ne yazacağımı şaşırdım.......ALLAH'ım aklımızı koru.
-
anlaşılması zor kelimeler
-
en büyük sülüman başka sülüman yok
-
güzel...........................
-
oooo maaşallah devam devam..
-
garip olan nedir anlamadım
-
çok güzeller eline sağlık..
-
canımm çok tatlılar birde oğlak çok şirin olur ..teşekkürler.
-
evet zehirli okumuştum bir yerde zehirli güzel bunlar teşekkürler.