@KaHiN adlı üyeden alıntı:
ßiz her Sene KocaeLi'de ßuLu$uyorduk Zaten aßi : ) ßeLki iLerLeyen GünLerde iSmimi yazdıraßiLirim

Ama ßu yaz ßenim için Tam ßir Muamma... ßu ßuLu$ma oLayının oLmaSını Geçtiqimiz yıLLarda hep diLe qetirmi$imdir... KocaeLi de 8-10 ki$i ßuLu$tuqumuza qöre TuzLa da 50'den FazLa ki$inin geLeceqini dü$ünüyorum... ßuna Göre Erken ßi Organizasyon SaqLanmaSı qerekiyor ßence.. Orda napaLım dendiqinde her kafadan ßir Ses çıkar

Köfte yemeyenLer çıkar falan : ))
ßen GeLirSem KimLe SaßahLıyacam ? OKaN ?
Orijinali Göster...