@bir_tebessum adlı üyeden alıntı:
Dostum soylediklerinin hepsini aynen yaptim. Ayrica olusturdugum 2 butonu da ftp ana dizine attim ( ancak karma yerine ben puan yazdim farketmez sanirim ) asagidaki resimde de gordugun gibi puan kismi +0/ -0 geliyor ama karma veremiyorum ne buton var ne bise?
Acaba resimleri yanlis yere mi attim diye dusundum ftp anadizininden aldm forum klasorunun icine attim olmadi. themes/tema/images altina attim olmadi.
Sunu daha ayrintili bir bicimde anlatsan? Buton olusturduk ftpde smf forumu kurdugumuz forum klasorunun icine attik ( yada direk ftp ana dizine her neyse ) karma ayarlarindan resimdeki gibi ayarlari girdik ama iste gordugun gibi sonuc ortada. yardim ederseniz sevinirim
Orijinali Göster...