@iso3 adlı üyeden alıntı:
ordan tema secilmiyor sadece hangi formu kullaniyosan onu seciyosun ve kod degisikligi yapiyosun gene paketi kuruken defaulta yonelik kuruyo ben sitenin icinden kuruyom paketi baska bi yerdende kuruluyomu degisiklik yapmak icin temaya yonlendirmek icin falan ???
Orijinali Göster...