Ana Sayfa
Mesajlar
minta
Üye
15
Konular
471
Mesajlar
0
Takipçiler
bu köşede sayenizde hergün yeni birşeyler öğreniyorum.teşekkürler..
paylaşım için teşekkürler
insanoğlu kendine zarar verebilecek her güzelliği icat ediyor...
çok katılıyorum.her yerde izleniyoruz.herşey kayıt altında.özgürlükler kısıtlandı.iş yerinde,evde,sokakta...insan ister istemez paranoyaklaşıyor.paylaşım için teşekkürler
paylaşım için teşekkürler.
paylaşım için teşekkürler.
paylaşım için teşekkürler
gerçekten yüzümüzü güldüren bir haber..teşekkürler
paylaşım için teşekkürler.
zorda kalmadıkça ilaç içmem
paylaşım için teşekkürler.
paylaşım için teşekkürler.
gün ışığına aşırı duyarlı gözlerim,o yüzden sürekli güneş gözlüğüü kullanırım
teknoloji geliştikçe hastalıklar da çeşitleniyor sanırım
çok ilginç...paylaşım için teşekkürler
paylaşım için teşekkürler.
paylaşım için teşekkürler.
paylaşım için teşekkürler.
paylaşım için teşekkürler.