minta

minta

Üye
05.05.2005
Çavuş
1.017
Hakkında

#25.07.2006 07:53 0 0 0
#25.07.2006 07:52 0 0 0
#25.07.2006 07:50 0 0 0
  • çok katılıyorum.her yerde izleniyoruz.herşey kayıt altında.özgürlükler kısıtlandı.iş yerinde,evde,sokakta...insan ister istemez paranoyaklaşıyor.paylaşım için teşekkürler
#25.07.2006 07:47 0 0 0
#24.07.2006 09:09 0 0 0
#24.07.2006 09:08 0 0 0
#24.07.2006 09:06 0 0 0
#24.07.2006 09:04 0 0 0
#24.07.2006 09:03 0 0 0
#24.07.2006 09:01 0 0 0
#24.07.2006 08:59 0 0 0
#24.07.2006 08:57 0 0 0
#24.07.2006 08:55 0 0 0
#24.07.2006 08:54 0 0 0
  • çok ilginç...paylaşım için teşekkürler
#24.07.2006 08:52 0 0 0
#24.07.2006 08:51 0 0 0
#24.07.2006 08:49 0 0 0
#24.07.2006 08:48 0 0 0
#24.07.2006 08:47 0 0 0