minta

minta

Üye
05.05.2005
Çavuş
1.017
Hakkında

#21.07.2006 08:13 0 0 0
#21.07.2006 08:12 0 0 0
#21.07.2006 08:10 0 0 0
#21.07.2006 08:08 0 0 0
#21.07.2006 08:06 0 0 0
#21.07.2006 08:03 0 0 0
  • aşıyı beklemeye gerek yok , bir yakınım kulaktan verilen az miktarda bi elektrikle sigarayı bıraktı.18 yıllık tiryaki,çok zorluk da çekmedi.
#21.07.2006 08:02 0 0 0
#21.07.2006 08:00 0 0 0
#21.07.2006 07:57 0 0 0
#21.07.2006 07:56 0 0 0
#21.07.2006 07:55 0 0 0
#21.07.2006 07:53 0 0 0
#21.07.2006 07:50 0 0 0
#21.07.2006 07:49 0 0 0
#21.07.2006 07:47 0 0 0
#21.07.2006 07:40 0 0 0
#21.07.2006 07:38 0 0 0
#21.07.2006 07:33 0 0 0
#21.07.2006 07:29 0 0 0