Paylaşım Kralı

Paylaşım Kralı

Üye
07.06.2009
Çavuş
1.081
Hakkında

#27.06.2012 12:03 0 0 0
  • Konu: Çakma GTA
    Birşey değil. Oyunun Adı Crimlife 3
#01.04.2012 18:33 0 0 0
#01.04.2012 18:28 0 0 0
#28.11.2011 11:06 0 0 0
  • Konu: Metin2
    Bende metin2 var.Önceden tıklıyordum açılıyordu ve o oynuyordum fakat artık açılmıyor tıklıyorum ve şöyle bir hata alıyorum.
    patchserverlist cannot use that file yazıyor tamama tıklıyorum sonra bu geliyor.
    LoadServerList:Failed to open file patchserverlist, error:No such file or directory ,cwd: D:\Mt2\Metin2 bunada tamam diyorum
    Failed on copying patch server list. bunada tamam diyorum bu sefer hicbirşey gelmiyor.

    Lütfen aciLen yardım edin.
    4 Gün önce acıLıyordu fakat şimdi açıLmıyor.
    Lütfen hemen cevap yazınız.
#24.08.2011 20:50 0 0 0
#24.08.2011 20:09 0 0 0
#04.08.2011 14:57 0 0 0
#03.08.2011 18:52 0 0 0
#03.08.2011 18:49 0 0 0
  • noimagenoimagenoimagenoimage
    Arkadaşlar Bu Oyunda Filmler Bide Müzikler Çıkartılmıştır Oyun Sorunsuzdur !!PayLaşım KraLı!!

    Şifre İsterse Rar Şifresi: Oyuncehennemi.COM

    Link:http://uploaded.to/file/2wdxw8uf

    İndirdik,Nasıl kuracağız ?

    1) İndirdiğimiz dosyayı masaüstüne atalım.
    2) Dosyaları rar'dan bir klasöre çıkartalım.
    3) Şimdi yükleme işlemine geçeceğiz.Yüklerken HARRY POTTER klasörünün içinde autorun var ben onu kullanmadım siz direk o klasörün içinde 1 tane daha ''haryy potter" adlı klasör var ona girin.O klasörün içinde "İNSTALL" diye bir dosya var ona tıklıyoruz.

    Bundan sonrası resimlidir arkadaşlar ;
    noimage
    dosyaları çıkartacağınız klasörü seçin.
    noimage
    yükleme işlemi başlayacaktır.
    noimage
    bitince şöyle yapıyoruz
    noimage
    evet diyince bu pnecere gelecektir.
    noimage
    o işlem birazdan bitecektir.
    noimage
    devam etmek için bir tuşa basınca masaüstüne böyle bir pencere gelecektir.
    noimage
    o hemen biter ondan sonra bu işlemi ypalım;
    noimage
    oyuna burdan girin ve oynayın
    noimage
    HAYIRLI UĞURLU OLSUN ARTIK HARRY POTTER 4 pcmizde yüklü !


    Eğer 4. bölümde hata verirse indirdiğiniz rar'ın carack dosyası içinde fix.bat ve fix.exe vardır bu dosyaları gerekli şekilde kurunca o hatada çözülür.

    Kurulumu;
    -Fix.bat ve Fix.exe yi oyunu kurduğunuz yere atın.(ki bunu zaten crack'i kurarken yapmıştık)
    -Fix.bat çalıştırın "ok all done" diyince kapatın.(eğer hata verirse bunu yapın).

    PayLaşım KraLı FarKıyLa!!...
    Emeğe Saygı!!..
#03.08.2011 18:45 0 0 0
#03.08.2011 18:34 0 0 0
#03.08.2011 18:25 0 0 0
  • Dogz
    Köpek Besleme oyunu olan dogz'dan biraz bahsedeyim.)
    PayLaşım KraLı farkıyLa!!..
    Artık sizin karşınıza her kategoride oyun paylaşan ve paylaşım yapan biri olarak çıkacagım.)

    Oyun ßilgisi

    Bahçeniz yok mu? Apartmanda köpek beslemeniz yasak mı? Anneniz veya babanız köpek almak istemiyor mu? Tüylü hayvanlara alerjiniz var ama köpek beslemek mi istiyorsunuz? İşte bu oyun tam size göre. Bu oyundan keyif alacağınızı oyunun yapımcı firması UBISOFT garanti ediyor.

    Oyundan ResimLer
    noimagenoimagenoimagenoimage

    Oyun İçin Sistem GereksinimLeri

    MİNUMUM SİSTEM GEREKSİNİMLERİ• Direct X 9.0
    • Win 98 / 2000 / Me and XP
    • 500MB for Full Installation
    • 8x CD ROM
    • 256 MB RAM
    • GeForce2 class 3D video card or better
    • DirectX 9 compatible Sound Card, w/ 16-bit support
    • Pentium III 800 MHz processor

    noimage
    http://hotfile.com/dl/103204627/d6a437a/Kopekler.www.pms11.blogspot.com.rar.html
    Tekrar HatırLatayım PayLaşım KraLı FarKıyLa!!...
    Artık hobi oLarak Burada Bilgisayar oyunlarında payLaşım Yapacagım.....)
#03.08.2011 18:14 0 0 0
  • Yok ankara kedisi deqiL.)
    Daha yeni doqmuştu annesi bizim kapıya bırakıp gitmişti bende onu ilk gün yıkadım
    günde 2 defa yıkanıyor sabah ve akşam rahat yatabilsin diye.)
    Yaklaşık 3.5 aylık ve o günden beri besliyorum:)
#03.08.2011 18:01 0 0 0
#03.08.2011 17:53 0 0 0