Paylaşım Kralı

Paylaşım Kralı

Üye
07.06.2009
Çavuş
1.081
Hakkında

#03.08.2011 17:51 0 0 0
  • noimage


    Şımarık Kedim Boncuk Elimdeyken Bir Foto Dişi

    noimage

    Onun faresini uzağa koyup gösterirken bir foto yakalamak için hazırlanmış
#03.08.2011 17:38 0 0 0
#03.08.2011 17:14 0 0 0
#03.08.2011 16:51 0 0 0
#03.08.2011 14:02 0 0 0
#03.08.2011 13:20 0 0 0
  • ‎- Cocugun Muthis Cevabı
    - Gel oğlum kalk bakalım tahtaya, sana bi sorum var.
    - Buyurun, sorun öğretmenim
    - Canlılar kaça ayrılır?
    - Dörde ayrılır öğretmenim.
    - Bana yanlış gibi geldi ama say bakalım..
    - Bitkiler,Hayvanlar,İnsanlar,Ço​cuklar.
    - Çocuklarda insan değilmi oğlum?
    - Haklısınız, o zaman canlılar üçe ayrılır öğretmenim
    - Peki, şimdi yeniden say bakalım..
    - Bitkiler, Hayvanlar ve çocuklar..
    - Oğlum insanlara ne oldu?
    - Kalplerinde sevgiyi yeşertip düşünebilenleri hep çocuk kaldılar, diğerleri de hayvanlaştılar öğretmenim
#02.08.2011 12:40 0 0 0
#01.08.2011 11:16 0 0 0
#20.07.2011 19:38 0 0 0

  • Çobandan süper kapak ! :D
    Günün birinde Vezir'i Kral'a ben daha büyüğüm demiş

    Kral haklı olarak kaldıramamış bu lafı ve sormuş:

    -Nasıl büyüksün? Vezir de:

    Vergileri ben topluyorum halka ben bakıyorum vs...

    diye cevap vermiş. Kralda halkına sormaya başlamış. Önce bir çobana sormuş:
    - Fare mi büyüktür, deve mi?
    Çoban cevap vermiş;
    - Tabii ki deve büyüktür.
    Kral bir kez daha sormuş :
    - Köpek mi daha büyüktür, fil mi?
    Çoban:
    - Fil
    Kral:
    - Son bir soru daha
    demiş.
    - Kral mı daha büyüktür, Vezir mi?
    Çoban cevap vermiş :
    - Vallahi o hayvanları tanımıyorum!! :D
#20.07.2011 17:54 0 0 0
  • Konu: CAFENER
    Bende koyu fenerLiyim öLümüne fener!!Benide aranıza aLırmısınız?
#20.07.2011 16:00 0 0 0
#20.07.2011 15:26 0 0 0
#20.07.2011 15:24 0 0 0
#20.07.2011 11:25 0 0 0
#19.07.2011 16:51 0 0 0
#19.07.2011 16:38 0 0 0
#19.07.2011 16:32 0 0 0
#19.07.2011 16:30 0 0 0
#19.07.2011 16:29 0 0 0