Paylaşım Kralı

Paylaşım Kralı

Üye
07.06.2009
Çavuş
1.081
Hakkında

  • Bir oyun resminin yanına yanıp sönen OyuNiNDiR yazarmısınız yazı rengi kırmızı oLursa sevinirim kırmızı yanacak beyaz olarak sönecek şimdiden teşekkürLer!..
#15.07.2011 11:22 0 0 0
#15.07.2011 11:16 0 0 0
#15.05.2011 21:28 0 0 0
  • Konu: 4 Story

    Yapımcı: Gameforge4D
    Dosya Boyutu: 331,00 KB
    Lisans: Ücretsiz
    Editörün Notu:3.0
    Dil: İngilizce ama Türkçe dil desteği var
    Ekran Görüntüleri: Görüntü eklenmemiş
    Platform: Windows 2000/XP/Vista/7
    Uninstall Seçeneği? Evet
    Limit: Yok

    İberia dünyasının birbirine düşman iki krallığı Derionlar ve Valorianlar karşı karşıya geliyor. Gizemli efsaneleri ortaya çıkarmak, fantastik savaşlarda yer almak ve barışı tekrar sağlamak için kimin yanında olacağınıza karar verip maceraya başlamaya hazırsanız 4Story sizi bekliyor.

    4Story (Kahraman Hikayesi Oyunu) sahip olduğu canlı grafikler ve ilgi çekici oynanabilirliği ile güçlü bir RPG alternatifi. İberia'nın uçsuz bucaksız ormanları, birbirlerinden farklı köy, kasaba ve şehirleri ve keşfedilmeyi bekleyen esrarengiz bölgeleri bu oyunda saklı, sizde bu devasa dünyada yerinizi alın.

    >>>>> İNDİR
#21.03.2011 22:21 0 0 0
  • Dosya Boyutu: 61,90 MB
    Lisans: Ücretsiz
    Editörün Notu:5.0
    Dil: Türkçe
    Ekran Görüntüleri: Görüntü 1
    Platform: Windows (Tümü)
    Uninstall Seçeneği? Hayır
    Limit: Yok

    Özel olarak uygulama dosyalarına çevirilmiş olan paket içerisindeki 20 adet farklı flash oyununu kurulum yapmadan sadece çift tıklayarak çalıştırabilir ve en çok beğenilen ve oynanan oyunlar arasında yer alan bu oyunlar ile eğlenceli vakit geçirebilirsiniz.

    Paket İçerisindeki Oyunlar ve Oyunkolu.com Adresleri;

    Not:İnternet olmayıncada oyunlar çalışıyor..Tüm oyunlar flash ve adobe flash player olarak downloadlanmıştır..Lütfen indiren herkes yorum yaparsa sevinirim.

    HEMEN İNDİR!!

    1. Araba Park Et
    2. Balon Patlatma
    3. Ben 10 Canavara Karşı
    4. Cehennemde 13 Gün
    5. Counter Strike
    6. Dağcı Motor
    7. Domuz Gribiyle Savaş
    8. Dragon Yumurtası
    9. Hareket Ustası
    10.Hastalıklı Domuzlar
    11.Manyak Adam
    12.Sal Savaşı
    13.Scooby Futbol Oynuyor
    14.Sinirli Çocuk
    15.Süper Bilardo
    16.Süper Pilot
    17.Tehlikeli Dağ Arabası
    18.Transformers 2 Robotlar
    19.Var mısın Yok musun
    20.Zuma
#21.03.2011 22:06 0 0 0
#05.03.2011 11:30 0 0 0
#05.03.2011 11:22 0 0 0
#12.02.2011 19:01 0 0 0
  • Arkadaşlar ben güzel flüt çalamıyorum lütfen yardım edin yarın yazılı var.Flüt çalmadan şuana dek 2 nota öğrendik
    la ve si fakat ben güzel çalamıyorum şu şarkıyı bakın

    La,si,La,si,si,si,La,si,si,La lütfen yardımcı olunnnn nolur yarına kadar öğrenmem lazımmm
#12.01.2011 15:12 0 0 0
  • Hep 3 büyükleri karalayıp durmuşsun har vurup harman savurmuşsun bence 3. büyükler herzaman 3 büyük kalacak bursaspor 1 şampiyon oldu diye hep olmayacak bursa artık deil şampiyon olmak avrupa ligine zor gider.He gelelim diğer takımlara niye hep fb gs bjk hakkında karalama yapmışsın niye noldu bursa şampiyon olunca iyi ama şamp. liginde degil 1 galibiyet 1 brebarlik bile yapmamıs 6-1 yenildiği zaman suc hep 3 büyüklerde oluyo 3-1 yenildiği zaman gne aynı suc 3 büyüklerde bursa ve diğer takımlar dogru düzgün bir başarı yaptıysa gelin diyin şunu şunu yaptı 1 kere lig şamp. olmaktan başka hic bir başarısı yok birde 1 kaç türk. kup. haric ama 3, büyükler şamp. oldu taraftarlarını sevindirdi bazen hüzünlendirdi bazen olsun berabere kaldık dedirttirdi bunu hiç bir zaman unutmayalım ne olursa olsun ne yapılırsa yapılsın ne şampiyonluk kaybedilirse kaybedilsin 3 büyükler 3 büyükler olarak kalacaktır!!
#03.01.2011 18:03 0 0 0
  • Konu: Beşiktaş
    bnce simao quaresma fln boş iş bunlar siz ancak 5. sırada ligi bitirirsiniz yada 6. yani yanlış anlamayın ama benim düşüncem bu :)
#03.01.2011 17:52 0 0 0
  • Konu: AirRivals
    Arkadaşlar air rivals a yeni başladım üye oldum oyunu indirip kurdum gemimi yaptım ve oyuna başla ya tıkladım fakat şuan yükleniyor diyor ama dolmuyor ve şu hatayı veriyor istemciden cevap alınamadığından,sunucu ile bağlantı kesilecektir. yazıyor lütfen yardımcı olun
#03.01.2011 17:38 0 0 0
#12.12.2010 18:01 0 0 0
  • Merhaba arkadaşlar benim 2 teleskop balıgım 1 tepegöz 1 de çöpçü balıgım vardı.4 üde aldıktan 1 -2 hafta sonra öldüler..Ölünce renkleri değişikti ve üst üste öldüler neden ölmüş olabilirler yardım edermisiniz?Şuan 7 balıgım kaldı :(
#12.12.2010 13:54 0 0 0
#02.12.2010 16:17 0 0 0
  • Bir erkekle kız yanyana sevgili gibi duran bir resim ve yanında dik olarak Paylaşım Kralı altında Aşk Herşeydir... yazarsa sevinirim:)
#21.11.2010 11:38 0 0 0
#17.11.2010 10:57 0 0 0
  • Konu: Grafikler
    senin hergün ödevin mi var? O öğretmeni bi çağırda görüşelim :D:
#15.11.2010 08:58 0 0 0
  • Konu: Buda Benim
    Hpinize tskrler 11 yasındayım pcyle çok ilgilen,iyomm :)
#31.10.2010 18:54 0 0 0