Paylaşım Kralı

Paylaşım Kralı

Üye
07.06.2009
Çavuş
1.081
Hakkında



  • Süper Lig'in yeni takımı Kardemir Karabükspor, 3 yabancı futbolcuyu daha kadrosuna dahil etmek için çalışmalarını sürdürüyor.



    Transferde bugüne kadar Denizlispor'dan Emil Angelov, Hajduk Split'ten Vjekoslav Tomic, Gençlerbirliği'nden Tozo ve Antalyaspor'dan Fatih Ceylan'ı kadrosuna katan Karadeniz ekibi transfer çalışmalarını sürdürüyor. Kulüp Menajeri Seyit İçgül, DHA muhabirine yaptığı açıklamada Süper Lig'de kalıcı olacak bir takım yaratmak için transfer çalışmalarını titizlikle sürdürdüklerini belirterek, "Hepsi yabancı bir stoper, bir sol bek ve bir de santrafor almayı planlıyoruz. Bazı oyuncularla görüşmelerimiz sürüyor. Sol bek için Hırvat oyuncu Anthony Seric, stoper mevkii için Romanya'dan bir futbolcu forvet olarak da Türkiye'de forma giyen bir futbolcu ile görüşmelerimiz sürüyor. Karabükspor'a fayda sağlayacak en iyi futbolcuları almak için çalışıyoruz" dedi.

    İçgül bir dönem Beşiktaş forması da giyen Seric'in bonservisiyle ilgili bir problem bulunduğunu ve bu transferin Çarşamba günü netlik kazanacağını söyledi.

    Karabükspor menajeri, 21 Haziran'da 23 yabancı futbolcunun deneneceği bir kamp gerçekleştireceklerini belirterek, "Ovacık'ta dünyanın çeşitli ülkelerinden 23 yabancı futbolcuyu denemek için Ovacık'ta 8 gün sürecek bir kamp gerçekleştireceğiz. Bu futbolcuları denemek için kampta hazırlık maçları deneyeceğiz. Teknik heyetimizin bu futbolculardan beğendiği olursa +2 yabancı hakkımızı bu futbolculardan kullanabiliriz" şeklinde konuştu.

    Seyit İçgül, Süper Lig'e yeni çıkan bir ekip olarak hayalci olmadıklarının altını çizerek, "İlk hedefimiz ligde kalıcı olmak. Daha sonra ise ligde iyi bir konum, ilk 10 içinde bir yer elde etmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.

    Yeni sezon hazırlık kampını Türkiye'de yapacaklarını kaydeden Seyit İçgül, 29 Haziran'da Karabük'te topbaşı yapacaklarını, 3 Temmuz'da Gerede kampa gireceklerini söyledi.


#16.07.2010 10:03 0 0 0
#16.07.2010 10:00 0 0 0
  • Bir varmış bir yokmuş yalnız yaşayan bir kurt varmış bu kurt kimseye muhtaç olmadığını söyler durumuş. Sonunda kara kış kapıyı çalmış bu kurt avlanmaya çıkmış ancak avlanmak şöyle dursun az daha kendi av oluyormuş canını zar zor kurtarmış. Boynu eğik karnı aç bir şekilde evine dönmüş. Daha sonra başka bir . kurt kışın ortasında kapısını çalıp aç olduğunu ve birlikte olurlarsa güçlü olacaklarını eğer isterse arkadaş olmak istediğini söylemiş yalnız yaşayan kurt bu teklifi kabul etmiş bütün kışı birlikte geçirmişler. İki kurt çok iyi arkadaş olmuşlar o günden sonra yalnız yaşayan kurt bu hayatta mutlaka herkesin birbirine muhtaç olacağını anlamış ve . herkese hoş görüyle yaklaşmış .
#16.07.2010 09:31 0 0 0
#15.07.2010 20:20 0 0 0
#15.07.2010 18:02 0 0 0
#15.07.2010 17:37 0 0 0
#15.07.2010 15:25 0 0 0
#15.07.2010 15:24 0 0 0
  • Arkadaşlar Fifa 2007 hilelerini biliyormusunuz acil bilen varsa yazsın.
#15.07.2010 14:47 0 0 0
  • Bişey anlamadım ama €M€ĞİN€ SAĞLIK!
#15.07.2010 14:26 0 0 0
  • Konu: ALDATMA
    Çok güzel bir fıkraymış emeğne saqlık
#15.07.2010 14:25 0 0 0
#15.07.2010 14:24 0 0 0
  • Ellerinize saqlık!...Bir kaç resim koyup üstüne shape ile bir şeyler katmanı öneririm yalnızlık flashına benziyor bundan dolayı üstüne küçük bir resmi yapıştırmanı öneririm.
#15.07.2010 13:38 0 0 0
#15.07.2010 11:30 0 0 0
  • Hocam sizin hayranınızım nasıl flashlar yapıyorsunuz insan kendinden geçiyor 1 sizi 2 sari menekse 3 turkuaz arkadaşımın flashlarını beğeniyorum.
#15.07.2010 11:28 0 0 0
#15.07.2010 11:24 0 0 0
#15.07.2010 11:21 0 0 0
#15.07.2010 11:07 0 0 0
#15.07.2010 10:01 0 0 0