RUZGAR

RUZGAR

Üye
24.02.2009
Çavuş
2.131
Hakkında

  • paylaşım faydalı olursa ne mutlu bana arkadaslar harun ingilizce xml dosyasından herseyi ayarlayabiliyorsun yapamayacagın yerde pm aarsan yardımcı olurum kurmayı düşünürsen:)
#10.12.2009 17:31 0 0 0
#10.12.2009 17:30 0 0 0
  • Foruma baktım bulamadım o bakımdan paylaşmak istedim:D
#10.12.2009 17:29 0 0 0
  • Arkadaşlar paylaşım faydalı olduysa ne mutlu bana demo calısıyor fakat yinede demo yok derseniz yarın baska bir sunucu uzerinde yeniden demo yaparım iyi paylaşımlar
#10.12.2009 17:27 0 0 0
#10.12.2009 17:23 0 0 0
#09.12.2009 17:58 0 0 0
#08.12.2009 22:23 0 0 0
#08.12.2009 22:20 0 0 0
  • GaziOnline tarafından kodlanmış olan online logo oluşurucu script sitelerinizi ayrı bir yerden süsleyecek :d

    DEMO

    DOWNLOAD

    Bir Teşekkürü Çok Görmeyin :d

    Açıklama :
    Yapımcının açıklaması: Merhaba arkadaşlar... Yine bir asp script çalışması ile beraberiz.. scriptimiz Bu adresten alınarak tükçeleştirilmiş ve geliştirilmiştir.. Script eklemeler ile dosya boyutu12 mb ye yaklaşmıştır.. Sakın gözünüz korkmasın script 2 asp sayfasından oluşmaktadır.. Geri kalanı logo yapımında kullanılacak olan materyallerden ibarettir.. Script db ile degil tamamen asp kodlama ile çalışmaktadır ve hiçbir kuruluma vs ye gerek duymamaktadır.. Script asp destekli heryerde çalışır..
#08.12.2009 21:21 0 0 0
#08.12.2009 20:26 0 0 0
#08.12.2009 20:19 0 0 0
  • Teşekkürler halit güzel açıklamışsında adam phpmyadmin neresi onu bilmiyor once oraya girişide izah etseydin arkadaşa:D
#08.12.2009 20:18 0 0 0
#08.12.2009 20:12 0 0 0
  • Paylaşımın için teşekkürler gönül sayfam. gerçi ben uzun zaman önce bunu indirip kurmuştum ama idare et. sömürgen arkadaşların anlaması için sana 1 teşekkürüm yeterli sanırım emeğine sağlık
#08.12.2009 20:10 0 0 0
#08.12.2009 20:06 0 0 0
#08.12.2009 19:35 0 0 0
#08.12.2009 19:33 0 0 0
#08.12.2009 19:32 0 0 0
  • Konu: Asp Panel
    Emeğine sağlık kardeşim güzel paylaşım
#08.12.2009 19:29 0 0 0