paylaşım faydalı olursa ne mutlu bana arkadaslar harun ingilizce xml dosyasından herseyi ayarlayabiliyorsun yapamayacagın yerde pm aarsan yardımcı olurum kurmayı düşünürsen
Arkadaşlar paylaşım faydalı olduysa ne mutlu bana demo calısıyor fakat yinede demo yok derseniz yarın baska bir sunucu uzerinde yeniden demo yaparım iyi paylaşımlar
Açıklama :
Yapımcının açıklaması: Merhaba arkadaşlar... Yine bir asp script çalışması ile beraberiz.. scriptimiz Bu adresten alınarak tükçeleştirilmiş ve geliştirilmiştir.. Script eklemeler ile dosya boyutu12 mb ye yaklaşmıştır.. Sakın gözünüz korkmasın script 2 asp sayfasından oluşmaktadır.. Geri kalanı logo yapımında kullanılacak olan materyallerden ibarettir.. Script db ile degil tamamen asp kodlama ile çalışmaktadır ve hiçbir kuruluma vs ye gerek duymamaktadır.. Script asp destekli heryerde çalışır..
Paylaşımın için teşekkürler gönül sayfam. gerçi ben uzun zaman önce bunu indirip kurmuştum ama idare et. sömürgen arkadaşların anlaması için sana 1 teşekkürüm yeterli sanırım emeğine sağlık