RUZGAR

RUZGAR

Üye
24.02.2009
Çavuş
2.131
Hakkında

  • Arkadaşım asp panel diye başlık atıp php panel yayınlıyorsunuz ne sacmalıktır bu. ne demo var ne başlıga uygun bir panel üstelik paylaşımcının konusunun üzerine yeniden konu.. forumu boş yere doldurmayın beyler dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz..
#13.12.2009 11:34 0 0 0
#13.12.2009 10:36 0 0 0
#13.12.2009 10:34 0 0 0
#13.12.2009 09:50 0 0 0
  • nenam kardeşim kurulumu ücretsiz oldugu icin portal ve forumlar gibidir.. Dosyaları dizine at kontrol panelinden veritabanını oluştur. türkçe dil dosyalarınıda dizin içerisine at. sonra www .siteadı .com/ install/ yap kendiliginden configurasyon dosyasını yazacaktır.. kolaygelsin :) yanlız kopyala yapıştır yaparken boşlukları kapatmayı unutma :D
#13.12.2009 09:48 0 0 0
#13.12.2009 09:00 0 0 0
  • Güzel paylaşım emeinize sağlık.. görsel sel pm atarsan yardımcı olmaya calısırım elimden geldikçe
#12.12.2009 18:42 0 0 0
#12.12.2009 18:41 0 0 0
#12.12.2009 18:37 0 0 0
#12.12.2009 18:33 0 0 0
  • Demoya girdim çalışıyor emeğine sağlık kardeşim güzel paylaşım :)
#12.12.2009 18:30 0 0 0
#12.12.2009 18:22 0 0 0
#12.12.2009 18:21 0 0 0
#10.12.2009 18:15 0 0 0
  • sa arkadaşlar segitalin asp mdb paneli lazım bulursannız çok teşekkür ederim saygılar

    yanlız speakyweb.biz in verdiği panellerde çalışmıyo ondan olması

    Mc Tracy forumda var aradıgın panel bulamazsan pm at yardımcı olurum
#10.12.2009 18:03 0 0 0
  • Merak ettim kim oldugunu iyice :D adam ortaya laf attı 40 akıllı cıkarmaya calısıyoruz :d
#10.12.2009 18:00 0 0 0
  • Asi database oluşturdugunda add new user yapıcaksın veritabanı kullanıcısı oluşturacaksın webadmin secenegi aktif olucak
#10.12.2009 17:57 0 0 0
#10.12.2009 17:55 0 0 0