Arkadaşım asp panel diye başlık atıp php panel yayınlıyorsunuz ne sacmalıktır bu. ne demo var ne başlıga uygun bir panel üstelik paylaşımcının konusunun üzerine yeniden konu.. forumu boş yere doldurmayın beyler dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz..
nenam kardeşim kurulumu ücretsiz oldugu icin portal ve forumlar gibidir.. Dosyaları dizine at kontrol panelinden veritabanını oluştur. türkçe dil dosyalarınıda dizin içerisine at. sonra www .siteadı .com/ install/ yap kendiliginden configurasyon dosyasını yazacaktır.. kolaygelsin yanlız kopyala yapıştır yaparken boşlukları kapatmayı unutma