e bu boardtaki bu kadar paneli ne yapıcaz
o zaman silelim hepsini herkes istek bolumunden istesin pm ile panelini alsın.. Arkadaşlar sizlerde benden cok daha iyi biliyorsunuzki bu paneller birbirlerinden doğuyor. ihtiyacınız olan paneli alıp geliştirmeye ne dersiniz? daha mantıklı olmazmı acaba