RUZGAR

RUZGAR

Üye
24.02.2009
Çavuş
2.131
Hakkında

#08.12.2009 19:14 0 0 0
#08.12.2009 19:11 0 0 0
#08.12.2009 19:10 0 0 0
#08.12.2009 19:06 0 0 0
#06.12.2009 19:27 0 0 0
#06.12.2009 17:47 0 0 0
#06.12.2009 17:39 0 0 0
  • Sağlık olsun.. Biz alışkınız milletin bizim beynimizle hava atmasına.. suclu biziz bu konuda:(
#06.12.2009 17:37 0 0 0
#06.12.2009 17:34 0 0 0
#06.12.2009 17:33 0 0 0
#06.12.2009 17:29 0 0 0
#06.12.2009 17:27 0 0 0
#06.12.2009 17:25 0 0 0
#06.12.2009 17:24 0 0 0
#06.12.2009 17:23 0 0 0
  • Frityus sen Dinimizde geçen Dabbe içinmi yoksa sinema filmi dabbe icinmi soru soruyorsun soruyu biraz acsan?
#06.12.2009 17:19 0 0 0
  • evett milletinn avkatlıgını yapmakk banaa düşmedii amaa belkidee bu kazanclaaa ekmekk alayorr belkidee sakattırrr kimm bilirrr belkidee felctirrr aylarcaaa ugrass vermişş bii kişi hellal birrr şeyy yazdırmısss vee satıyooo tmm cok fazlaa parayaa satıyorlarrr amaaa bendeee panelciyimmm sunu söylerim kii hırsızlıktırrr ekmegigini calmaktırr indirenlerr düşünselerkii burdann PANEL İNDİRİP SONRAAA SİTELERİNEE SALDIRI OLCAKK VEEE KURTARAMIYCAKLARR NEDENN BUU BASİTT OYUNU OYNUYONUZZ BURASII SANALL BİRR ORTAM NEDENN BU ŞEKİLDEE HECKIRLIK YAPIYORSUNUZZ NEDENN LANETT OLSUN COCUKLARINIZDANN CIKARR İNŞŞ ANALARINIZDANN CIKARR İNŞ CIKARKİİ RABBİMM BÜYÜKK CIKARTIR HARAMDIRRR ARKADASLARR HARAMM

    Arkadaşım sen hangi hakka hizmeten bela okuyabiliyorsun? bu forumun moderatörleri bu kouyu görüntülemiyorlarmı? Ve Dostum şunu bil herkes ekmeğinin derdinde. Burada paylaşıma verilen panellerin hemen hepsi eski paneldir + paneli yazan kişilerin kendi gönül rızasıyla verdigi panellerdir.. hiç kimse yokki burada paneli teleportla cekip veritabanı yazıp burada yayınlasın.. Kimsenin hackerlik felan yaptıgıda yok, konuşmalarına dikkat et olduk olmadık yerde başın ağrımasın panelci :)
#06.12.2009 17:15 0 0 0
  • yahu herkese panel lazım :D e bu boardtaki bu kadar paneli ne yapıcaz:D o zaman silelim hepsini herkes istek bolumunden istesin pm ile panelini alsın.. Arkadaşlar sizlerde benden cok daha iyi biliyorsunuzki bu paneller birbirlerinden doğuyor. ihtiyacınız olan paneli alıp geliştirmeye ne dersiniz? daha mantıklı olmazmı acaba
#06.12.2009 17:08 0 0 0
#06.12.2009 17:01 0 0 0