- Ana Sayfa
- Mesajlar
sabrihh
Üye
-
abi bana bu yazilari yapabilirmisin cok memnun olurdum
WillyTown , Wilhelmsburg , Brothers wesayri seyler
cünkü arkadaslarnan bir homepage yapmayi düsünüyoruz da ben de bir seyler yapmaya calisiyorum oldu abi herkese iyi sabahlar
-
saul bakalim kolaymiymis
genede saulunuz war olunuz
-
emuhle yi verbinden icin ne yapmaliyim server mi lazim yoksa ne apsam
vallahi bilemiyorum
:sorry:
-
yani bukadar olmaz sefa usta
okadar programmlar koymussun bu sayfalara yani ben bile sasirdim hangi birseyleri indiriyim diye
yani tabiki baskalari da iyi calismalar absolvieren yapiyor
:danke: :danke: :danke: :danke:
-
ey iyi boxörlerden biri mike tyson
:danke:
-
Tessekürler
:danke: :danke: :danke: :danke:
-
ben hababam derim cünkü baka baka usanmiyorum
:oki: :oki: :oki: :oki: :oki: :oki: :oki:
-
birsey degil kardes
rica ederim
:super:
-
bende bakmak isterim bu film e
güzel bir filmine benziyor disdan
-
bu filim e tam bakmadim
ama evde duruyor
:oki:
-
evet cok dogru
allah rahmet eylesin
:razi:
-
neden olmasin ki haddi bile icseydi
:tokmak:
-
cok güzel müsikleri var yau bu ferdi abinin
:super:
-
benim sevdigim parca yildiz tilbe den anca gidersin sarkisi
güzel bir sarki
:galip: :galip: :galip: :galip: