Sarsın

Sarsın

Üye
10.01.1970
Genel Kurmay Başkanı
134.512
Hakkında

#16.02.2011 18:09 0 0 0
#16.02.2011 18:01 0 0 0
#16.02.2011 17:55 0 0 0
#16.02.2011 17:52 0 0 0
  • ...Bele Qemli Dayanma...

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iNj0XrwDK7Q&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iNj0XrwDK7Q&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]

    noimagenoimagenoimagenoimage
#16.02.2011 08:15 0 0 0
  • Can Bala....Cucelerim....

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AR6F8csH4JQ&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AR6F8csH4JQ&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]

    noimagenoimagenoimage
#16.02.2011 08:11 0 0 0
#16.02.2011 08:07 0 0 0
#16.02.2011 08:05 0 0 0
  • Standart Nezaket Esen - İsterdim Gelesen 2010

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jielJa1tzH4&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jielJa1tzH4&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]

    noimagenoimagenoimage
#16.02.2011 08:03 0 0 0
#16.02.2011 07:37 0 0 0
#16.02.2011 07:35 0 0 0
#16.02.2011 07:32 0 0 0
#16.02.2011 06:41 0 0 0
#16.02.2011 06:39 0 0 0
  • Konu: 14 Şubat
    Gçzel Günler ....Çünki Güzelsin...
#16.02.2011 06:38 0 0 0
  • Konu: Aşk Denizi
    Aşk Denizi Şiiri dinle - Mustafa Elibol
    noimage
    Ne sevdalar kurdum viran gönlümde
    Kah Ferhat oldum, dağlar belinde
    Kah Kerem oldum, Aslı peşinde
    Bir türlü kandıramadım gönlüm ben seni.
    noimage
    Mecnun oldum, çöle vurdum Leyla ilinde,
    Serap gördüm, vaha buldum engin serimde,
    Yandım, yandım, kavruldum aşk denizinde
    Bir türlü kandıramadım gönlüm ben seni...
    noimage

    Mustafa Elibol
#16.02.2011 06:11 0 0 0
#16.02.2011 06:00 0 0 0
#16.02.2011 05:58 0 0 0