Sarsın

Sarsın

Üye
10.01.1970
Genel Kurmay Başkanı
134.512
Hakkında

#11.02.2011 22:58 0 0 0
#11.02.2011 22:57 0 0 0
#11.02.2011 22:47 0 0 0
  • Canım SU-PERISI deyer verib yorum yapdığın için teşekkür ederim...
#11.02.2011 22:20 0 0 0
  • Bir qadini aglatmaq cox cetin deyildir eslinde. Qadinlar her weye aglaya biler: bir kinoya, bir
    mahniya, bir yaziya. Amma bir qadini urekden
    aglatmaq cetindir. Eger
    bir qadin urekden agliyirsa, agladan onun
    ureyine catmiw
    demekdir. Ama o ureyin deyerini
    bilmemish olacaq ki,
    agladan, gozunu de yummadan tek-tek
    batirir iynelerini ureye!
    O vaxt yeke bir
    yumruq gelib oturar bogazina qadinin.
    udquna bilmez, nefes
    ala bilmez cunku o yeke
    yumruq canini cox incider.

    noimage

    Gozleri dolar
    qadinin sonra.
    Aglamayacagam, deyer
    icinden amma mane ola bilmez
    Cunku ureyine
    catmiwdir birileri ve iyneler batmaqdadir..
    Bu agriya ne qeder qarwi
    durabiler ki bir qadin.
    Evvel ince suzuler yawlar
    gozunden evvel bir nece
    damci, sonra bir
    yagiw seli ve qadin
    aglayar hem de cox!

    noimage

    Elebilmeyin ki gedene aglayar qadin! Gedenin gederken qoparttigi yerdir onu agladan,
    orda qoydugu yaradir. O yaranin hec
    baglanmayacagini, baglansa da yerinin qalacagini bilir qadin. ona gore aglayir. Amma bilirsiniz, aglamaq qadinlari olqunlashdirir.
    Her damci, daha cox qadin eder qadinlari.
    Her damci bir dersdir cunku.

    noimage

    Bezen qadinlar
    agladiginda cox insan,
    aglama niye aglayirsan
    ki, deymez onun ucun deyerler.
    Bilmediklerindendir
    bele demekleri. Cunku urekleri agriyan qadinlar
    aglamazlarsa, olerler.
    Iclerindeki zeherdir onlari olduren!
    Aglayaraq o zeherden
    qurtulur qadinlar, o cirki
    temizleyerler
    yaralarindaki! Cunku bilirler, o cirk temizlenmezse
    Boyuyer yaralari.
    Amma boyumemesi lazimdir. Ona gore de cox aglayarlar. Zaman kecer sonra. Qadinlar ozlerini qucaqlamagi oyrenirler. Insallah oyrenerler,
    yoxsa ruhlar deli yollara cirpar ozunu. Deli ruhlarin dogru
    yolu tapmasi da yeni agrilar demekdir. Bunu
    bilir qadinlar, ona gore
    evvel axir oyrenirler ozlerini qucaglamayi.

    noimage

    Cox aglayan qadinlar, bir cox sheyden el ceken qadinlardir eslinde. Her damci olqunlashdirir
    qadinlari beli amma olqunlashdiqca o inandiqlari ashk gerceyi
    onlarin gozunde
    balacalashar. Balacalashdiqca
    deyerini itirer ve o zaman ozlerini qucaqlayib yeni bir qadin yaradirlar ozlerinden.
    Guclu, eyilmez
    ve ashka inanmayan. Insanlar sorushurlar cox
    zaman niye bu qeder cox subay qadin var deye. hamsi kariyer derdinde olan. Cunku
    inanclarini itirdi o qadinlar.
    Qadinlari aglatmaq....

    noimage

    agladilar ki! Artiq ozlerinden bashqa bir dogru olmadigina
    inanirlar, ona gore de Ozlerini qucaqlayilar.
    Cunku bilirler ki
    Qucaqladiqlari adamlar onlara laiq olmadi hem
    de hecbir zaman! Hemishe
    bir cixarlari oldu
    qucaqladiqlari adamlarin. Eee...
    o zaman niye qucaqlasinlar ki!

    noimage

    Etrafinizda urekden aglayan bir qadin varsa
    bilin ki, olqunlashir.
    Bilin ki, gercekleri qebul
    etmeye bashlamishdir.
    Bilin ki, artiq ashkin olmadiqina inanmishdir. Bilin ki, qucaqlayacaq tek bir dogrusu qalmishdir.
    O da kim, ne deye sorushmayin artiq. Cox aglayan qadinlar, evvel axir ozlerini
    qucaqlayirlar!

#11.02.2011 22:06 0 0 0
  • Konu: Deli Sevdam
    noimage

    Saolasın can...Güzelllllllllllllllllllll....
#11.02.2011 21:54 0 0 0
#11.02.2011 21:45 0 0 0
  • SUPER.....Yürek dolsu teşekkürler ederim arkadaşım...Harikasın...
#11.02.2011 21:43 0 0 0
#11.02.2011 21:40 0 0 0
  • Konu: Anneciğim
    noimage

    Cok Güzelllllllllllll...teşekkürler...
#11.02.2011 21:37 0 0 0
#11.02.2011 20:50 0 0 0
  • Cox severim piroqu...:) saolasan can ellerine sağlıklar....güzelllll
#11.02.2011 20:48 0 0 0
#11.02.2011 20:47 0 0 0
#10.02.2011 23:48 0 0 0
#10.02.2011 23:43 0 0 0
#10.02.2011 23:36 0 0 0
#10.02.2011 23:31 0 0 0
#10.02.2011 23:27 0 0 0
#10.02.2011 23:19 0 0 0