Sarsın

Sarsın

Üye
10.01.1970
Genel Kurmay Başkanı
134.512
Hakkında

#09.02.2011 23:20 0 0 0
#09.02.2011 23:18 0 0 0
#09.02.2011 23:16 0 0 0
#09.02.2011 22:58 0 0 0
#09.02.2011 22:55 0 0 0
#09.02.2011 22:46 0 0 0
  • noimage

    .....BEN SENSİZ KALAMAM CANIMIN İÇİ.....

    noimage
    noimage
    noimage

    BENDEN COK UZAKTA OLSANDA

    SANA SARILIP DOKUNAMASAMDA

    SANA SESIMI DUYURAMASAMDA

    KALBIMIZIN BIR OLDUGUNU

    VE SENINDE BENI BEN KADAR OZLEDIGINI BILIYORUM

    SeNi ÇoK SeViYoRuM BiTaNeM..

    ÇoK ÖzLeDiM SeNi

    noimage

    Alıntı şiir
#09.02.2011 22:29 0 0 0
  • Konu: Gözbebeğim
    noimage

    Her siirde gözlerin
    Her nefeste hasretin var
    Her durak senden önce
    Her saat sana çalar

    Kalbimin en güzel yerindesin
    Sen benim herseyimsin
    Ayirmasin bizi hiçbir sey
    Sevgilim birtanemsin

    Her mevsim kalbimde kir çiçegim benim
    Dualarim sana göz bebegim benim
    Ölsem de vazgeçmem tek dilegim benim
    Sen benimsin ben de senin
    Sonsuza kadar yemin ederim


    noimage
    Alıntı şiir
#09.02.2011 22:12 0 0 0
#09.02.2011 21:57 0 0 0
#09.02.2011 21:55 0 0 0
#09.02.2011 21:49 0 0 0
#09.02.2011 21:46 0 0 0
#09.02.2011 21:38 0 0 0
  • noimage

    Tut elimi annem
    Ah annem, canım annem.
    Gül bahçesi istemem,
    Yüreğini açtın ya Yeter bana.
    Güllük gülistanlık benim için hayat...
    Ama annem düşündün mü hiç?
    Ya yorgun düşerse bu yürek.
    Bakmaya bile kıyamadığım
    Kokusuna dayamadığım güller
    Solarsa bir hazan sabahı ansızın.
    Nasıl bakarım anne gökyüzüne?
    Dökülürken gözyaşların gökten.
    Ve nasıl dayanırım bu acıya?
    Dökülen her yaprak yüreğimi yaralarken.
    Nasıl bakarım o viran bahçeye?
    Bir kıvılcımda, yanar yüreğim.
    Ama hiç bir yangın
    Senin kadar sıcak değil be annem...
    Nasıl da üşürüm sensiz,
    Gözümden akan her damlada ne fırtınalar eser,
    Ne firari hayallere dalar bu yaşlı gözler,
    Ve akan her damla
    Haykırır başıboş yalnızlığıma.
    Hazan yelleri eserken annem
    Bu körpe yüreğimde
    Güneş açar mı hiç?
    Mis gibi kokan bu menekşe,
    Bülbüller şakır mı kahkaha ata ata?
    Bahçedeki gülümüz,
    Sümbül gibi büker mi boynunu yoksa?
    Duyabilir miyim kanat çırpışını Turnaların,
    Unutur musun beni annem?
    Tembihler misin büyüklerin gittiği her yere gidilmez diye?
    Bilirim korkarsın gelirim peşinden diye


    SENI COK SEVIYORUM
    CANIM ANNECIGIM

    Alıntı


    Ellerinize sağlıklar SUPER...
#09.02.2011 21:21 0 0 0
  • Konu: Bir Tanem
    noimage

    Bir Tanem

    Özlüyorum bir tanem seni,
    Hayat denen şu dünyada sensizim,
    Senden ayrı yapayalnızım,
    Zor bir tanem, olmuyor sensiz,
    Yine kendimle, yine efkarımla başbaşayım,
    Sen uzaklardasın,
    Bense en kuytu zindanlarda,
    Vuslatın nerelerdedir bir tanem,
    Sen nerelerdesin,
    Aşkımız nerelerde,
    Çılgın naralara karışan sevgimiz nerede,
    Yaşanmıyor sensiz neredesin sevdiğim,
    Özlemim sevgimi körüklüyor,
    Damarlarımdaki kanı ateşliyor,
    Sana bir an kavuşabilmek için,
    Rıhtımdaki bütün aşkları taşırım sırtımda,
    Yeter ki sen ol yanımda,
    Yeter ki yeniden benim ol,
    Dön bana sev beni,
    Yüküm çok ağır gel beraber taşıyalım,
    Sevelim doya doya birbirimizi,
    Özlemin kahrediyor beni,
    Bir nebze de olsa yaşadığını bilmek bile bana umut veriyor,
    Kim bilir belki de ölmeden seni görürüm,
    Fani dünyada son kez,
    Kim bilir,
    Seni her zaman sevdim ben bir tanem,
    Sensin benim sultanım,
    Seni Seviyorum "Bir Tanem


    noimage

    Alıntı şiir
#09.02.2011 20:47 0 0 0
  • Konu: Gitme
    noimage

    Gidiyorsun karaları bağlayıp
    gitmek istiyorsun gonlunce ,heyecanınla
    Uzak durmak istiyorsun mavi semaların korerdiği bu şehirden.
    Hayalin acı verdiği yangın dolu bu alemden kacıyorsun
    Geride bırakmak istemediğin gözyaşlarınıda beraberinde götürüyorsun,
    Hadi git!..
    Gitmek istiyorsan;
    Pişmanlığın fayda etmediği yeni dünyana haydi koş,
    Geride bıraktığın yangın dolu dakikaları düşünmeden hadi git,
    Bir asırlık çınarın yapraklarını kurutmaya acımadan ,
    hadi kıy ozenle buyuttuğum sevgi çiçeklerini, kurutarak git
    Git hadi ...
    Güneşin acı cektiği kızıl sonsuzlukta gözyaşlarıma şemsiye tutarak git
    Dokunma bulutlarıma,
    Ellerinle getirdiğin kudretli buzul dağlarınla
    soğutmaya calıstığın dunyamdan çek elini.
    Durma koş git!..
    İnan bana gozlerimden tek damla düşmez...
    Hatıralara çizdiğim yeşil tablomdan eser kalmaz
    Sana yazdığım şarkıların notalarını ,ne kuşlar okur penceremin kordonundan,
    Nede penceremin bugusuna nefesim yazar şiirlerimi.
    Git durma git git git
    Dur !..

    noimage
    Gitme nolursun..
    Güneşe bakışımı beraberinde götürüyorsun
    Gitme ,
    denizi koklayışım ,yakamozla dans edişim sende kaldı
    Dur gitme,
    ellerimle yaptığım yıldızlarım senin ufuklarına kaçıyor
    gitme seni son öptüğüm yağmurlu geceler yok oluyor dünyamdan
    gitme dur !..
    Hayal dunyamda araladığım mavi gizem gozlerinde kaldı.
    dur !..
    Sayfalarımda mürekkebim tukendi , Gitme
    Yalvarırım dur,
    Son nefesim sende kaldı !..

    noimage
#09.02.2011 00:33 0 0 0

  • noimage

    MALZEMELER

    *1çay bardağı kırık pirinç

    *100 gr kıyma

    *2 yemek kaşığı un

    *2yemek kaşığı tereyağı

    *1 yumuta

    *3 yemek kaşığı yoğurt

    *Karabiber,tuz,nane

    YAPILIŞI

    Önce kıymayı,birkaşık unu tuz ve karabiberi yoğurup küçük köfteler hazırlıyoruz.

    Tencereye pirinci ve yaklaşık yedi bardak suyu koyup kaynatıyoruz.Biraz kaynadıktan sonra hazırladığımız köfteleri tencereye ilave ediyoruz.Ayrı bir kasede üç kaşık yoğurt,bir kaşık un ve yumurtayla hazırladığımız terbiyeyi yavaş yavaş tencereye döküp karıştırıyoruz.Karıştırarak özleşmesini sağlıyoruz.Üzerine tavada erittiğimiz tereyağlı naneyi üzerine döküp servis yapıyoruz.Tuz atmayı unutmayın.

    Aftet olsun
#09.02.2011 00:10 0 0 0
  • Konu: Zeytinli Kek
    ZEYTİNLİ KEK

    noimage

    MALZEMELER

    *3 Yumurta

    *4 Kaşık yoğurt

    *Yarım çay bardağı sıvıyağ

    *1 Tatlı kaşığı tuz

    *1 Kabartma tozu

    *1 Su bardağı dilimlenmiş yeşil zeytin

    *2 Su bardağı un

    YAPILIŞI

    Bütün malzemeleri derin bir kapta karıştırıyoruz.Yağlanmış tepsiye döküyoruz aynen kek gibi,daha sonra üzerine susam ve çörekotu serpiyoruz. Afiyet olsun çok güzel ve kolay bir tarif denemenizi tavsiye ederim.

    Afiyet olsun
#09.02.2011 00:03 0 0 0
  • Konu: Yaz Çayı
    Teşekkürler...cox sağ olun...
#08.02.2011 23:55 0 0 0