Her siirde gözlerin
Her nefeste hasretin var
Her durak senden önce
Her saat sana çalar
Kalbimin en güzel yerindesin
Sen benim herseyimsin
Ayirmasin bizi hiçbir sey
Sevgilim birtanemsin
Her mevsim kalbimde kir çiçegim benim
Dualarim sana göz bebegim benim
Ölsem de vazgeçmem tek dilegim benim
Sen benimsin ben de senin
Sonsuza kadar yemin ederim
Tut elimi annem
Ah annem, canım annem.
Gül bahçesi istemem,
Yüreğini açtın ya Yeter bana.
Güllük gülistanlık benim için hayat...
Ama annem düşündün mü hiç?
Ya yorgun düşerse bu yürek.
Bakmaya bile kıyamadığım
Kokusuna dayamadığım güller
Solarsa bir hazan sabahı ansızın.
Nasıl bakarım anne gökyüzüne?
Dökülürken gözyaşların gökten.
Ve nasıl dayanırım bu acıya?
Dökülen her yaprak yüreğimi yaralarken.
Nasıl bakarım o viran bahçeye?
Bir kıvılcımda, yanar yüreğim.
Ama hiç bir yangın
Senin kadar sıcak değil be annem...
Nasıl da üşürüm sensiz,
Gözümden akan her damlada ne fırtınalar eser,
Ne firari hayallere dalar bu yaşlı gözler,
Ve akan her damla
Haykırır başıboş yalnızlığıma.
Hazan yelleri eserken annem
Bu körpe yüreğimde
Güneş açar mı hiç?
Mis gibi kokan bu menekşe,
Bülbüller şakır mı kahkaha ata ata?
Bahçedeki gülümüz,
Sümbül gibi büker mi boynunu yoksa?
Duyabilir miyim kanat çırpışını Turnaların,
Unutur musun beni annem?
Tembihler misin büyüklerin gittiği her yere gidilmez diye?
Bilirim korkarsın gelirim peşinden diye
Özlüyorum bir tanem seni,
Hayat denen şu dünyada sensizim,
Senden ayrı yapayalnızım,
Zor bir tanem, olmuyor sensiz,
Yine kendimle, yine efkarımla başbaşayım,
Sen uzaklardasın,
Bense en kuytu zindanlarda,
Vuslatın nerelerdedir bir tanem,
Sen nerelerdesin,
Aşkımız nerelerde,
Çılgın naralara karışan sevgimiz nerede,
Yaşanmıyor sensiz neredesin sevdiğim,
Özlemim sevgimi körüklüyor,
Damarlarımdaki kanı ateşliyor,
Sana bir an kavuşabilmek için,
Rıhtımdaki bütün aşkları taşırım sırtımda,
Yeter ki sen ol yanımda,
Yeter ki yeniden benim ol,
Dön bana sev beni,
Yüküm çok ağır gel beraber taşıyalım,
Sevelim doya doya birbirimizi,
Özlemin kahrediyor beni,
Bir nebze de olsa yaşadığını bilmek bile bana umut veriyor,
Kim bilir belki de ölmeden seni görürüm,
Fani dünyada son kez,
Kim bilir,
Seni her zaman sevdim ben bir tanem,
Sensin benim sultanım,
Seni Seviyorum "Bir Tanem
Gidiyorsun karaları bağlayıp
gitmek istiyorsun gonlunce ,heyecanınla
Uzak durmak istiyorsun mavi semaların korerdiği bu şehirden.
Hayalin acı verdiği yangın dolu bu alemden kacıyorsun
Geride bırakmak istemediğin gözyaşlarınıda beraberinde götürüyorsun,
Hadi git!..
Gitmek istiyorsan;
Pişmanlığın fayda etmediği yeni dünyana haydi koş,
Geride bıraktığın yangın dolu dakikaları düşünmeden hadi git,
Bir asırlık çınarın yapraklarını kurutmaya acımadan ,
hadi kıy ozenle buyuttuğum sevgi çiçeklerini, kurutarak git
Git hadi ...
Güneşin acı cektiği kızıl sonsuzlukta gözyaşlarıma şemsiye tutarak git
Dokunma bulutlarıma,
Ellerinle getirdiğin kudretli buzul dağlarınla
soğutmaya calıstığın dunyamdan çek elini.
Durma koş git!..
İnan bana gozlerimden tek damla düşmez...
Hatıralara çizdiğim yeşil tablomdan eser kalmaz
Sana yazdığım şarkıların notalarını ,ne kuşlar okur penceremin kordonundan,
Nede penceremin bugusuna nefesim yazar şiirlerimi.
Git durma git git git
Dur !..
Gitme nolursun..
Güneşe bakışımı beraberinde götürüyorsun
Gitme ,
denizi koklayışım ,yakamozla dans edişim sende kaldı
Dur gitme,
ellerimle yaptığım yıldızlarım senin ufuklarına kaçıyor
gitme seni son öptüğüm yağmurlu geceler yok oluyor dünyamdan
gitme dur !..
Hayal dunyamda araladığım mavi gizem gozlerinde kaldı.
dur !..
Sayfalarımda mürekkebim tukendi , Gitme
Yalvarırım dur,
Son nefesim sende kaldı !..
Önce kıymayı,birkaşık unu tuz ve karabiberi yoğurup küçük köfteler hazırlıyoruz.
Tencereye pirinci ve yaklaşık yedi bardak suyu koyup kaynatıyoruz.Biraz kaynadıktan sonra hazırladığımız köfteleri tencereye ilave ediyoruz.Ayrı bir kasede üç kaşık yoğurt,bir kaşık un ve yumurtayla hazırladığımız terbiyeyi yavaş yavaş tencereye döküp karıştırıyoruz.Karıştırarak özleşmesini sağlıyoruz.Üzerine tavada erittiğimiz tereyağlı naneyi üzerine döküp servis yapıyoruz.Tuz atmayı unutmayın.
Bütün malzemeleri derin bir kapta karıştırıyoruz.Yağlanmış tepsiye döküyoruz aynen kek gibi,daha sonra üzerine susam ve çörekotu serpiyoruz. Afiyet olsun çok güzel ve kolay bir tarif denemenizi tavsiye ederim.