sonbahar ruzgarı

sonbahar ruzgarı

Üye
13.06.2008
Çavuş
1.008
Hakkında

#05.08.2008 17:49 0 0 0
#05.08.2008 17:44 0 0 0
#04.08.2008 23:17 0 0 0
  • Bayrağın dalgalanması ,mumlar ve ateşin yanması çok harika olmuş,türkü zaten güzel..



#04.08.2008 13:00 0 0 0
#30.07.2008 10:01 0 0 0
#30.07.2008 09:57 0 0 0
  • çok anlamlı bir şiir ve flash görselliği çok güzeldi,umarım bizlerde birgün böyle güzel flashlar yapabiliriz..ellerinize sağlık..
#27.07.2008 23:49 0 0 0
#26.07.2008 23:51 0 0 0
  • aslında martıyı sahne dışına almıştım ama izlerken sahne dışında kaldı diyerek son move efektini silmiştim bundada varmış demekki bir hayır,yönlendirdiğiniz sayfada ise martıya nasıl yön vereceğimi öğrendim,yoksa öğrenemeyecekrim..
#26.07.2008 12:50 0 0 0
  • [swf1]sonbahar-ruzgari-cekil-git.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]sonbahar-ruzgari-cekil-git.swf[/swf4]
#26.07.2008 00:52 0 0 0
#25.07.2008 23:15 0 0 0
  • resimlere ve yazılara verdıgım efektı tek tek ortadakı bolumde goremıyorum,cunku ortadakı alanda en son ekledıgım resım gorunuyor..5 resımlık bır flash mesela,bırıncı resıme verdıgım efekt goremıyorum cunku hep on planda en son ekledıgım resım gorunuyor..
#25.07.2008 20:50 0 0 0
#23.07.2008 14:46 0 0 0
#22.07.2008 21:45 0 0 0
  • çok güzel bir calışma olmuş,türküyüde ilk defa dinledim etkiledi beni,teşekkürler..
#22.07.2008 21:36 0 0 0
#22.07.2008 00:46 0 0 0
#21.07.2008 18:01 0 0 0
  • ben teşekkür ederim hepinize,zamanınızı ayırıp izlediğiniz için..

    ARKADASIM BENCE ÇOK İİ OLMUS YA.VALA BENDE ÇOK MERAK EDIYORUM AMA BİLMİYORUM BECEREBİLİRMİYİM.YUREĞİNE ELLERINE SAĞLİK

    bende yapamam diyordum ama Ezgi Güler,main-board ailesini bulduktan sonra,herşey yapabilirsin eminim..çok güzel destek oluyorlar,istediğini sorabilirsin yardımcı oluyorlar..eminim sizde en kısa zamanda bir flash sunarsınız,güzel yada çirkin olması önemli değil önemli olan paylaşmak..
#18.07.2008 14:11 0 0 0
  • elinize sağlık,cok güzel bir calışma olmuş..
#17.07.2008 15:18 0 0 0