aslında martıyı sahne dışına almıştım ama izlerken sahne dışında kaldı diyerek son move efektini silmiştim bundada varmış demekki bir hayır,yönlendirdiğiniz sayfada ise martıya nasıl yön vereceğimi öğrendim,yoksa öğrenemeyecekrim..
resimlere ve yazılara verdıgım efektı tek tek ortadakı bolumde goremıyorum,cunku ortadakı alanda en son ekledıgım resım gorunuyor..5 resımlık bır flash mesela,bırıncı resıme verdıgım efekt goremıyorum cunku hep on planda en son ekledıgım resım gorunuyor..
ben teşekkür ederim hepinize,zamanınızı ayırıp izlediğiniz için..
ARKADASIM BENCE ÇOK İİ OLMUS YA.VALA BENDE ÇOK MERAK EDIYORUM AMA BİLMİYORUM BECEREBİLİRMİYİM.YUREĞİNE ELLERINE SAĞLİK
bende yapamam diyordum ama Ezgi Güler,main-board ailesini bulduktan sonra,herşey yapabilirsin eminim..çok güzel destek oluyorlar,istediğini sorabilirsin yardımcı oluyorlar..eminim sizde en kısa zamanda bir flash sunarsınız,güzel yada çirkin olması önemli değil önemli olan paylaşmak..