sonbahar ruzgarı

sonbahar ruzgarı

Üye
13.06.2008
Çavuş
1.008
Hakkında

  • ne nefret ne sevgi.nasıl olsa ikisi de Birgün aynı anlama gelecek

    teşekkürler paylaşım için..
#15.07.2008 12:44 0 0 0
  • Konu: Gittin
    elinize sağlık güzel ve anlamlı bir şiir..
#15.07.2008 12:42 0 0 0
#13.07.2008 13:23 0 0 0
  • izlemek için çok geç kalmış olsamda aşık olanlar için güzel bir çalışma olmuş,şarkıda çok güzeldi ,ellerinize sağlık..
#11.07.2008 23:33 0 0 0
#11.07.2008 01:22 0 0 0
  • uzun zamandır dinlemediğim bir şarkıydı,ellerinize sağlık ...
#10.07.2008 11:00 0 0 0
  • Konu: Yarim
    klip tarzında çok güzel bir çalışma olmuş,elinize sağlık..
#10.07.2008 00:13 0 0 0
  • Konu: Sen Ve Ben
    şarkı süper....çok güzel bir flash olmuş ellerinize sağlık
#10.07.2008 00:06 0 0 0
  • duygusal şarkı eşliğinde renkli görüntüler,çok güzel olmuş elinize sağlık..
#09.07.2008 23:58 0 0 0
#09.07.2008 11:48 0 0 0
  • Sevgili atesilter,yardımlarınızdan ve sabrınızdan dolayı çok teşekkür ederim,ayrıca garip07,SU-PERISI,ve*emos* sizlerede yorumlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum..
#08.07.2008 22:29 0 0 0
#08.07.2008 10:33 0 0 0
  • [swf1]sonbahar-ruzgari-hic-uslanmazmisin-sen.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]sonbahar-ruzgari-hic-uslanmazmisin-sen.swf[/swf4]


    program sürekli kapandığından çok güzel bir calışma olmadı ama yinede eklemek istedim,
    bu kadar öğrenmiş olmak bile beni çok mutlu etti,main-board ailesine teşekkür ederim..
#06.07.2008 23:27 0 0 0
#06.07.2008 16:34 0 0 0
#06.07.2008 00:15 0 0 0
#05.07.2008 12:19 0 0 0
  • Konu: Alın Yazım
    gercekten çok güzel bir çalışma,şarkıda cok hoş zevkle izledim,elinize sağlık..
#03.07.2008 15:59 0 0 0
  • elinize sağlık,herşey o kadar canlı geldiki kendimi bir an ağaçların arasında banktakileri izliyor gibi geldi
#01.07.2008 23:38 0 0 0
  • elininze sağlık çok güzel bir çalışma olmuş,şarkı çok hoş geliyor kulağa..
#01.07.2008 23:35 0 0 0