Ana Sayfa
Mesajlar
sonbahar ruzgarı
Üye
8
Konular
484
Mesajlar
0
Takipçiler
ne nefret ne sevgi.nasıl olsa ikisi de Birgün aynı anlama gelecek
teşekkürler paylaşım için..
elinize sağlık güzel ve anlamlı bir şiir..
elinize sağlık,güzel bir çalışma olmuş..
izlemek için çok geç kalmış olsamda aşık olanlar için güzel bir çalışma olmuş,şarkıda çok güzeldi ,ellerinize sağlık..
elinize sağlık,güzel bir çalışma olmuş..
uzun zamandır dinlemediğim bir şarkıydı,ellerinize sağlık ...
klip tarzında çok güzel bir çalışma olmuş,elinize sağlık..
şarkı süper....çok güzel bir flash olmuş ellerinize sağlık
duygusal şarkı eşliğinde renkli görüntüler,çok güzel olmuş elinize sağlık..
Doğum gününüz kutlu olsun,mutluluk huzur ve sağlık dolu nice yıllara..
Sevgili atesilter,yardımlarınızdan ve sabrınızdan dolayı çok teşekkür ederim,ayrıca garip07,SU-PERISI,ve*emos* sizlerede yorumlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum..
tebrikler,OZAREX ve kaktus
[swf1]sonbahar-ruzgari-hic-uslanmazmisin-sen.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]sonbahar-ruzgari-hic-uslanmazmisin-sen.swf[/swf4]
program sürekli kapandığından çok güzel bir calışma olmadı ama yinede eklemek istedim,
bu kadar öğrenmiş olmak bile beni çok mutlu etti,main-board ailesine teşekkür ederim..
elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş
elinize sağlık gercekten cok güzel bir calışma olmuş..
elinize sağlık gayet güzel bir çalışma olmuş
gercekten çok güzel bir çalışma,şarkıda cok hoş zevkle izledim,elinize sağlık..
elinize sağlık,herşey o kadar canlı geldiki kendimi bir an ağaçların arasında banktakileri izliyor gibi geldi
elininze sağlık çok güzel bir çalışma olmuş,şarkı çok hoş geliyor kulağa..