1-ilk olarak bir deneme çalışması yaptım ve swi olarak kaydederek yukledım,yanlış yaptıgım yerlerı ogrenmek ıstıyorum mümkünse..
2-yaptıgım calsımaları swısh programında test-ın player de ızleyebılıyorum fakat swf olarak kaydedıp acmaya calıstıgımda ac-kaydet dıye bır ekran gelıyor ac dıyorum aynı ekran tekrar gelıyor acaba bır programmı ındırmem gerekıyor...normalde bılgısayarıma kaydettıgım flashları ızleyebılıyorum..
3-swıhmax programının türkce dil alternatifi varmı?
flash konusunda kafama takılan cok soru var ama zaman zaman sizlere sormak istiyorum..forumdakılerı okudum kafam cok karıstı yınede burdan sormak ıstedım..
1-resim ekledik diyelim ve timeline den fade in yaptık ve ekranda fadein 10 yazıyor ,anlatımlarda denılıyorkı bunu 85 bırıme kadar uzatın.uzattık.yanı burda 85 bırım uzatınca resim sahneye yavas yavas giriyor degılmı bu yuzden 85 yapıyoruz...
2-85 bırım yaptıktan sonra fadeout yapıyoruz ve goruntude tekrar fadeout 10 gorunuyor,anlatımda denıyorkı bu fadeout alıyoruz 377-408 aralıgına getırıyoruz..bunun sebebını anlamadım neden bu aralıklar arasında olması gerekıyor...
3-bırıncı resım 377-408 aralıgında oluyor dıyelım,dıger resım aralıklarının farklımı olması gerekıyor.bende hepsı aynı oldu ver resımler gorunmuyor..