sonbahar ruzgarı

sonbahar ruzgarı

Üye
13.06.2008
Çavuş
1.008
Hakkında

  • Konu: Bilinmez
    çok güzel olmuş,elinize sağlık..
#29.06.2008 12:57 0 0 0
#29.06.2008 12:52 0 0 0
#29.06.2008 12:49 0 0 0
  • ne kadar uzağa giderseniz gidin,içinizdekileri asla bırakıp gidemiyorsunuz,teşekkürler..
#29.06.2008 12:47 0 0 0
#29.06.2008 12:30 0 0 0
#29.06.2008 11:37 0 0 0
  • anlayışı çağırıştırıan cümleler,özellikle;
    21)Sen dünyanın 8. harikasısın! (bu en iddialısı sanırım)

    çok hoşuma gitti,teşekkürler paylaşım için.
#29.06.2008 11:24 0 0 0
#29.06.2008 11:13 0 0 0
#22.06.2008 10:28 0 0 0
  • cok güzel bir calışma olmuş elinize sağlık,denizi seyrederken arkadan bu şiir calıyor gibi hissettiriyor pencere önünde..
#21.06.2008 13:25 0 0 0
#20.06.2008 22:02 0 0 0
#20.06.2008 21:26 0 0 0
#20.06.2008 09:17 0 0 0
  • 1-ilk olarak bir deneme çalışması yaptım ve swi olarak kaydederek yukledım,yanlış yaptıgım yerlerı ogrenmek ıstıyorum mümkünse..
    2-yaptıgım calsımaları swısh programında test-ın player de ızleyebılıyorum fakat swf olarak kaydedıp acmaya calıstıgımda ac-kaydet dıye bır ekran gelıyor ac dıyorum aynı ekran tekrar gelıyor acaba bır programmı ındırmem gerekıyor...normalde bılgısayarıma kaydettıgım flashları ızleyebılıyorum..
    3-swıhmax programının türkce dil alternatifi varmı?


    deneme calısması..

    http://rapidshare.com/files/123661566/deneme_cal__305_s.zip.html
#19.06.2008 23:25 0 0 0
  • teşekkür ederim aydınlattığınız için,sorularım çok, zaman zaman başınızı ağrıtacağım : ))
#19.06.2008 17:35 0 0 0
  • flash konusunda kafama takılan cok soru var ama zaman zaman sizlere sormak istiyorum..forumdakılerı okudum kafam cok karıstı yınede burdan sormak ıstedım..

    1-resim ekledik diyelim ve timeline den fade in yaptık ve ekranda fadein 10 yazıyor ,anlatımlarda denılıyorkı bunu 85 bırıme kadar uzatın.uzattık.yanı burda 85 bırım uzatınca resim sahneye yavas yavas giriyor degılmı bu yuzden 85 yapıyoruz...
    2-85 bırım yaptıktan sonra fadeout yapıyoruz ve goruntude tekrar fadeout 10 gorunuyor,anlatımda denıyorkı bu fadeout alıyoruz 377-408 aralıgına getırıyoruz..bunun sebebını anlamadım neden bu aralıklar arasında olması gerekıyor...
    3-bırıncı resım 377-408 aralıgında oluyor dıyelım,dıger resım aralıklarının farklımı olması gerekıyor.bende hepsı aynı oldu ver resımler gorunmuyor..

    teşekkürler..
#19.06.2008 12:34 0 0 0
#18.06.2008 23:11 0 0 0
  • çok anlamlı bulduğum bir şiirdir,elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş..
#18.06.2008 22:51 0 0 0
#18.06.2008 22:49 0 0 0