suskun yüregim

suskun yüregim

Üye
20.05.2004
Onbaşı
998
Hakkında

#29.10.2008 11:01 0 0 0
  • sevenin en caresiz kaldigi an, gitme kal diyecek güc bile bulamaz benliginde,,güzel anlamli duygu yüklü bir paylasim,kutlarim,yüreginize saglik
#29.10.2008 10:52 0 0 0
#29.10.2008 10:49 0 0 0
  • cok seversin hep kaybeden olursun, yinede ahh etmeyip mutluluk dilemen her sevenin yapmayacagi bir güc, yüreginize saglik
#29.10.2008 10:35 0 0 0
  • o kadar yürekten yazilmis ki yüregin sessiz cigliklari duyuluyor misralarda, gercekten harika bir siirdi kutlarim..
    siirin sonu böyle bitmis olamaz diye düsündüm, belkide yaniliyor olabilirim,,
    yüreginize saglik

    bir dilek tuttum gecedeki en parlak yildiza
    hasretini yükledim ciglik, ciglik
    aglamadim yoklugunda
    isyan etmedin sensizlige
    sustum
#29.10.2008 00:45 0 0 0
  • gözler herseyi anlatirken söylemenin ne anlami var ?

    bazen seni seviyorum diye söylemek karsindakinin ya kör yada duygularini anlamayacak kadar hissiz olmasina isaret degilmidir...

    seni seviyorum sözcügü yapmacik ve gülünctür, sevdigin insanin gözlerinin icine bak orda hersey yazilidir,,tabi ki okuyabilirse!!!
#26.10.2008 13:16 0 0 0
  • kafa karisacak bir durum oldugunu sanmiyorum, forum kurallarini okuyunca her seyin acikca yazdigini düsünüyorum..
    mod arkadaslar anlayamadigin yerde severek yardimci oluyorlar, buranin en güzel vip üyeligi yardim sever mod arkadaslarimiz, hepsi birbirinden degerli...
#26.10.2008 13:09 0 0 0
#26.10.2008 13:00 0 0 0
  • Ben issiz daglarin masaliyim
    Terk edilmis limanlarin yosunuyum
    Yarali yagan yagmurlarin gözyasiyim
    Suskun yüregimin kanayan yarasiyim
    Öylesine suskun,
    Öylesine sessiz,
    Öylesine dilsiz.
    Öylesine öksüzüm ki
    Ne hasret kokan sessiz geceler
    Nede sicacik kollar kucaklar beni
#26.10.2008 12:42 0 0 0
#26.10.2008 12:32 0 0 0
#25.10.2008 01:02 0 0 0
  • buranin dozu artmis,sinirler gerilmis,,ben yinede bir seyi cok merak ettim..Perihan Mağden, kim bu ? aslinda sorum kim bu olmayacakti, kimlere usaklik yapiyor ? böylelerinin sözleri icin sinirlerinizi germenin bence anlami yok..yok subay evleri yapilmis, yok lüks arabalar alinmis VS yazip duruyor yada agziyle degil ama konusuyor,...bu konu ve yazi aslinda yanli olarak politika iceriyor ve mod arkadasimiz bu konuyu isteseydi kapatabilirdi, kapatmayada bilirdi saygi duyarim
#23.10.2008 23:33 0 0 0
  • konuyu bilmeden okumadan yazilan cevaplar o kadar düsündürücü ki, bazen kendi kendime soruyorum bende bir eksiklikmi var diye, belkide okuyup anlamayan benim kimbilir..
#23.10.2008 16:59 0 0 0
  • bu sonuca nerden nasil vardin anlayamadim acikcasi, herkesin saci ayni coklukta degil ki,,onlar basinin üzerinde tasiyanlari demislerdir onlarda afrikalilar
#23.10.2008 00:58 0 0 0
#23.10.2008 00:42 0 0 0
  • aramakla bulunmaz, o kadar kolay degil bulunmasi cünkü yazilan cevaplari emek verip okusaniz bulmaniz hicte zor degil, tesekkürederim, sagol yazmakla bulunmuyor ne yazik ki...
#22.10.2008 20:16 0 0 0
#22.10.2008 20:10 0 0 0
  • iyi beklemeler,,siyasetciler darda kalinca almancilari hatirliyor ya aklima basligi okuyunca gülesim geldi,,
#22.10.2008 20:04 0 0 0
  • burasi savas meydanina dönmüs,,birbirimizi kirarak bir yere varamayiz ve bir noktadada bulusmamiz imkansiz olur,,bir seyler yazilip paylasiliyorsa bu dogal olarak elestirilir, tabi ki sinirlari icinde elestirilir diye düsünüyorum,,,doguda askerlik yapmak yada doguda yasamak terörü biliyorum anlamini tasimaz,,terör doguda mi ? yoksa daglardami ? terör ne doguda nede dagda onun icin terörü bitiremezsiniz, kimsede bitiremez cünkü terör meclisin catisi altinda,,meclisin catisinin altindakileri senin,benim hepimizin vergileriyle maslarini aliyorlar, herkes elini basinin arasina alip kavga edip kizmak yerine iyi düsünsün, hepimiz öyle veya böyle teröre destek veriyoruz,,vermiyorum diyen varsa hodri meydan diyorum,,birbirinizi kirmak yerine kenetlenin derim,,,
    saygilarimla
#22.10.2008 20:00 0 0 0