o kadar yürekten yazilmis ki yüregin sessiz cigliklari duyuluyor misralarda, gercekten harika bir siirdi kutlarim..
siirin sonu böyle bitmis olamaz diye düsündüm, belkide yaniliyor olabilirim,,
yüreginize saglik
bir dilek tuttum gecedeki en parlak yildiza
hasretini yükledim ciglik, ciglik
aglamadim yoklugunda
isyan etmedin sensizlige
sustum
kafa karisacak bir durum oldugunu sanmiyorum, forum kurallarini okuyunca her seyin acikca yazdigini düsünüyorum..
mod arkadaslar anlayamadigin yerde severek yardimci oluyorlar, buranin en güzel vip üyeligi yardim sever mod arkadaslarimiz, hepsi birbirinden degerli...
buranin dozu artmis,sinirler gerilmis,,ben yinede bir seyi cok merak ettim..Perihan Mağden, kim bu ? aslinda sorum kim bu olmayacakti, kimlere usaklik yapiyor ? böylelerinin sözleri icin sinirlerinizi germenin bence anlami yok..yok subay evleri yapilmis, yok lüks arabalar alinmis VS yazip duruyor yada agziyle degil ama konusuyor,...bu konu ve yazi aslinda yanli olarak politika iceriyor ve mod arkadasimiz bu konuyu isteseydi kapatabilirdi, kapatmayada bilirdi saygi duyarim
konuyu bilmeden okumadan yazilan cevaplar o kadar düsündürücü ki, bazen kendi kendime soruyorum bende bir eksiklikmi var diye, belkide okuyup anlamayan benim kimbilir..
bu sonuca nerden nasil vardin anlayamadim acikcasi, herkesin saci ayni coklukta degil ki,,onlar basinin üzerinde tasiyanlari demislerdir onlarda afrikalilar
aramakla bulunmaz, o kadar kolay degil bulunmasi cünkü yazilan cevaplari emek verip okusaniz bulmaniz hicte zor degil, tesekkürederim, sagol yazmakla bulunmuyor ne yazik ki...
burasi savas meydanina dönmüs,,birbirimizi kirarak bir yere varamayiz ve bir noktadada bulusmamiz imkansiz olur,,bir seyler yazilip paylasiliyorsa bu dogal olarak elestirilir, tabi ki sinirlari icinde elestirilir diye düsünüyorum,,,doguda askerlik yapmak yada doguda yasamak terörü biliyorum anlamini tasimaz,,terör doguda mi ? yoksa daglardami ? terör ne doguda nede dagda onun icin terörü bitiremezsiniz, kimsede bitiremez cünkü terör meclisin catisi altinda,,meclisin catisinin altindakileri senin,benim hepimizin vergileriyle maslarini aliyorlar, herkes elini basinin arasina alip kavga edip kizmak yerine iyi düsünsün, hepimiz öyle veya böyle teröre destek veriyoruz,,vermiyorum diyen varsa hodri meydan diyorum,,birbirinizi kirmak yerine kenetlenin derim,,,
saygilarimla