suskun yüregim

suskun yüregim

Üye
20.05.2004
Onbaşı
998
Hakkında

  • güzel ve anlamli bir calisma kutlarim sizi,ellerinize saglik
#14.10.2008 12:28 0 0 0
  • cok güzel bir calisma insan zevk aliyor okuyup dinlerken, kutlarim sizi ellerinize saglik
#14.10.2008 12:02 0 0 0
#14.10.2008 00:02 0 0 0
#13.10.2008 16:34 0 0 0
#11.10.2008 23:41 0 0 0
  • Güzel kelimeler istiyordum senden Ay ışıklarıyla yıkanmış, okuyunca en çirkin anlarımın anlamlaştığı, okuyunca dokunduğun gözlerimin mızmızlaştığı

    tüm güzel kelimeler gözlerin derinliklerinde gömülüdür, sevenin aradigi bulmak istedigi,duymak istedigi hep orada saklidir,ulasmak erismek o kadar da kolay degildir

    anlamli ve cok güzel bir paylasimdi, emeginize saglik
#11.10.2008 23:26 0 0 0
  • anlamli bir paylasim,,gökkusaginin rengi insan oglunun sayabildigi kadardir, ne az nede coktur,,paylasimin icin tesekkürler
#11.10.2008 16:49 0 0 0
  • bazen körükörüne okusak yada kulaklar sagir gözler kör olursa böyle basin sagolsun yazar dururuz,,,Allah babana uzun ömürler versin, güzel bir paslasimdi gercekten ama körükörüne okumaktansa okumamak daha güzel degil mi diye sormadan yapamiyorum,,
#11.10.2008 16:47 0 0 0
#10.10.2008 00:10 0 0 0
  • benim görüsümü sorarsan belki seni incilte bilir ama belki zaman ne kadar dogru söyledigimi hatirlatir birgün,,lise,desin en güzel hediye okumandir, dünyanin en pahalli en degerli hediyesinide alsan birgün unutulacagindan emin olabilirsin
#09.10.2008 23:45 0 0 0
#09.10.2008 23:06 0 0 0
#09.10.2008 02:11 0 0 0
#07.10.2008 17:17 0 0 0
  • anlamli güzel bir siirdi, yüreginize kaleminize saglik


    Ne o gidiyormusun
    Bir veda etmeyi bile cok görüyorsun
    Bilmezmisin ne cok sevmisim ben seni
    Tüm bunları siliyormusun, gidiyormusun
    Cevap vermiyorsun sende mi susuyorsun
    Yüregimi bendemi bırakıyorsun
    Sil gözyaslarını sakın aglama
    Bir gün bende gelecegim yanına
    Usulca, sessizce gözyasları arasında
    Bende gelecegim yanına ....
    Bekle bende gelecegim yanina.
#07.10.2008 17:06 0 0 0
  • öpülesi dudaklari hickiriklar sararsa,neye yarar hayat günes dogmadan batarsa

    sözün bittigi yerde sustum!
#28.09.2008 02:11 0 0 0
  • yürekten yazilmis anlamli güzel bir siir, kuru ve yavan bir tesekkür etmekten baska elimizden birsey gelmiyor,,,yüreginize saglik

    Ben bedene üflenen ruh, ölüm döseyinde solugum
    Okyanusta bir damla, damladan yansiyan isigim
    Ben yapraklarin sarki diye söyledigi hisirtiyim
    Ben rüzgarin dalgalandirdigi deniz gibiyim
    Sebebi olmayan hedefe yaklasan ok gibiyim
#26.09.2008 21:08 0 0 0
#26.09.2008 19:47 0 0 0
#25.09.2008 17:35 0 0 0
#23.09.2008 20:23 0 0 0