Güzel kelimeler istiyordum senden Ay ışıklarıyla yıkanmış, okuyunca en çirkin anlarımın anlamlaştığı, okuyunca dokunduğun gözlerimin mızmızlaştığı
tüm güzel kelimeler gözlerin derinliklerinde gömülüdür, sevenin aradigi bulmak istedigi,duymak istedigi hep orada saklidir,ulasmak erismek o kadar da kolay degildir
anlamli ve cok güzel bir paylasimdi, emeginize saglik
bazen körükörüne okusak yada kulaklar sagir gözler kör olursa böyle basin sagolsun yazar dururuz,,,Allah babana uzun ömürler versin, güzel bir paslasimdi gercekten ama körükörüne okumaktansa okumamak daha güzel degil mi diye sormadan yapamiyorum,,
benim görüsümü sorarsan belki seni incilte bilir ama belki zaman ne kadar dogru söyledigimi hatirlatir birgün,,lise,desin en güzel hediye okumandir, dünyanin en pahalli en degerli hediyesinide alsan birgün unutulacagindan emin olabilirsin
anlamli güzel bir siirdi, yüreginize kaleminize saglik
Ne o gidiyormusun
Bir veda etmeyi bile cok görüyorsun
Bilmezmisin ne cok sevmisim ben seni
Tüm bunları siliyormusun, gidiyormusun
Cevap vermiyorsun sende mi susuyorsun
Yüregimi bendemi bırakıyorsun
Sil gözyaslarını sakın aglama
Bir gün bende gelecegim yanına
Usulca, sessizce gözyasları arasında
Bende gelecegim yanına ....
Bekle bende gelecegim yanina.
yürekten yazilmis anlamli güzel bir siir, kuru ve yavan bir tesekkür etmekten baska elimizden birsey gelmiyor,,,yüreginize saglik
Ben bedene üflenen ruh, ölüm döseyinde solugum
Okyanusta bir damla, damladan yansiyan isigim
Ben yapraklarin sarki diye söyledigi hisirtiyim
Ben rüzgarin dalgalandirdigi deniz gibiyim
Sebebi olmayan hedefe yaklasan ok gibiyim