öyle senin anladigin sekilde beles degil, 3 gün boyunca belesmis tesadüf bir beles..


ayakta alkisliyorum neden mi ? arkadaslar siz nerdeyse sanalda bir birinize kursun sikar hale gelmissiniz hal böyleyken sokaktaki genclerin yaptiklarini konu etmeniz cok yanlis degilmi,,,tartismalar bile tatli olmali, karsilikli anlayis sevgi cercevesi icinde olmali, yada ben öyle düsünüp görüyor olabilirim at gözlüklerimle,,,
Türkiye diye geberip gitcem ya bu gidi$Le... gerci son 2 haftadir gün sayiyom artik.. ( tam Son 5 ay ) 1 de uCaktan tIRsmaSam ah

Türkiye diye geberip gitcem ya bu gidi$Le... gerci son 2 haftadir gün sayiyom artik.. ( tam Son 5 ay ) 1 de uCaktan tIRsmaSam ah

ya bende eskiden gün sayardim sükürler olsun geride biraktim saymalari, dilerim bir gün herkesin hayalleri gercek olur