suskun yüregim

suskun yüregim

Üye
20.05.2004
Onbaşı
998
Hakkında

#19.09.2008 21:39 0 0 0
  • harika bir yazi, anlamli duyguyüklü,yazan yüregine kalemine saglik,güzel paylasimin icin tesekkürler
#19.09.2008 21:38 0 0 0
#19.09.2008 11:08 0 0 0
#17.09.2008 22:12 0 0 0
#13.05.2008 16:37 0 0 0
#03.05.2008 16:50 0 0 0
  • degerli paylasim,önce ne yazacgini bilmeli insan,yasadiklarini kaleme alacaksan yalansiz, katiksiz,sade olmali,neyi nasil yasadiysan onu yazmalisin,eger birileri okuyup begensin diye yazacaksan o zaman yasadigin duygunun disina cikip begeniye sunulacak sekilde boyayip süslemelisin, ( bu benim düsüncem ) yanlis anlasila bilirim elestiri her zaman güzeldir tabi ki sinirini asmazsa,,bir yerde misralarini sayamadigim bir siir okumustum,,siirin baslangicinda su sözler vardi ( sairi sözler öldürür,,sonunda söyle yaziyordu,,siiri kelimeler öldürür,,sizinde dediginiz gibi neyi nasil yazacagimizi bilirsek bir yerde noktayi koymasi hicte zor olmaz diye düsünüyorum,,paylasimin icin tekrar tesekkür ederim
#02.05.2008 13:45 0 0 0
#02.05.2008 00:55 0 0 0
#20.04.2008 16:29 0 0 0
#15.04.2008 17:55 0 0 0
#24.02.2008 17:50 0 0 0
#11.02.2008 13:57 0 0 0
#11.02.2008 13:50 0 0 0
  • girne cok güzel görmeye deger diye düsünüyorum,,kalesi bir ayri güzel anlatmakla olmaz gezmek görmek gerekir imkani olanlar icin,,kalenin icinde görmeye deger bazi seyler var,,giris parali ama ben bedeva girip gezdim :)
#11.02.2008 13:36 0 0 0
  • ayakta alkisliyorum neden mi ? arkadaslar siz nerdeyse sanalda bir birinize kursun sikar hale gelmissiniz hal böyleyken sokaktaki genclerin yaptiklarini konu etmeniz cok yanlis degilmi,,,tartismalar bile tatli olmali, karsilikli anlayis sevgi cercevesi icinde olmali, yada ben öyle düsünüp görüyor olabilirim at gözlüklerimle,,,
#27.01.2008 21:51 0 0 0
  • lefkosa o kadar güzel degil, ben begenmedim ama diger taraflari güzel, en güzel yeride girne, güzel oldugu kadar da batakligi var tabi,,,kismet olursa bu sene bir kibris gezisi düsünüyorum tabi zaman neyi gösterir bilemem, zaman her seyin ilacidir
#27.01.2008 21:46 0 0 0
  • @hOney adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2358521]suskun yüregim[/alinti]


    Ayyy suss anlatma, senin kadar $ansli olmayanlarda var Türkiye diye geberip gitcem ya bu gidi$Le... gerci son 2 haftadir gün sayiyom artik.. ( tam Son 5 ay ) 1 de uCaktan tIRsmaSam ah
    Orijinali Göster...

    Ayyy suss anlatma, senin kadar $ansli olmayanlarda var Türkiye diye geberip gitcem ya bu gidi$Le... gerci son 2 haftadir gün sayiyom artik.. ( tam Son 5 ay ) 1 de uCaktan tIRsmaSam ah

    sayili günler cabuk gecer derler, aramizda fark yok sen gün sayiyorsun ben aklima estimi gidiyorum ya bende eskiden gün sayardim sükürler olsun geride biraktim saymalari, dilerim bir gün herkesin hayalleri gercek olur
#27.01.2008 21:43 0 0 0
  • Konu: ASİMİLE
    Amin arkadasim,,,gurbettekiler öz kimliklerine hep baglilar da , bizim Türkiyedekiler avrupa sevdasi ugruna özlerini unutur hale gelmisler ne yazik ki ama onlarida suclamiyorum cünkü baliklarin basi kokmus..
#27.01.2008 21:40 0 0 0
#27.01.2008 21:36 0 0 0