suskun yüregim

suskun yüregim

Üye
20.05.2004
Onbaşı
998
Hakkında

  • yüregine kalemine saglik,,sözlerden öyle anlasiliyor ki sen dolacagin kadar dolup, bogulmaya baslamissin sularin derinliklerinde, dilerim öyle degildir,,
#11.01.2008 01:11 0 0 0
  • yüregine saglik,,siirlerin okunmuyor anlaminda bir yorum cikardim belki kendince haklisin ama bence dogruluk payi yok diye düsünüyorum, ben elimden geldigince yazilanlari okuyorum, bazen cevap yaziyorum bazende yazamiyorum ama bu demek degildir ki o siiri begenmedigim icin yazmadim, hepimizi burda yüregimizden kopup gelen sesleri paylasiyoruz,

    sen yazmaya devam et, suda bir gercektir, kimi okumasini kimi yazmasini kimi ise dinlemesini sever,,ben en cok dinlemesini severim yorumlayan güzel yorumlarsa tabi,,,okumasini istemem cünkü yazarken cekilen acilari okurken yeniden yasamaktan kacarim,, biraz uzun oldu kusurum olduysa affola
#11.01.2008 01:05 0 0 0
  • ellerine saglik, sehitlerimiz icin söylenip yazilacak o kadar aci gercekler varki bunlari kaleme alip yazmakla bitmez, dilerim bundan sonra sehitlerimiz olmaz
#11.01.2008 00:52 0 0 0
  • @MechhuL adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2271348]2007[/alinti]

    Haklısın 2007 Allah kimseye çaresiz acı vermesin. Çok şükür benim acımı hisseden ve bunun bilincinde olan benim için çok değerli bir insan var. Rabbim senin sesini de duysun ve sana da yardımcı olsun inşaallah.

    Selam ve dua ile...
    Orijinali Göster...
    Haklısın 2007 Allah kimseye çaresiz acı vermesin. Çok şükür benim acımı hisseden ve bunun bilincinde olan benim için çok değerli bir insan var. Rabbim senin sesini de duysun ve sana da yardımcı olsun inşaallah.

    Selam ve dua ile...

    amin dilerim herkesin dua`alari kabul olur, dilerim acilarin olmaz hep mutlulugun olur seveninle ömür boyu paslasacagin,,

    ilk kapimi calan acilardi benim ,acilara dost,azraile arkadas oldugumda ilk okula baslamamistim, ben kovsamda onlar benden gitmezler, ya acilar bana bir liman gibi sigindi yada ben acilara sarilip sigindim
#11.01.2008 00:46 0 0 0
  • birini sevdiysen yüregine akip dolduysan orda kalacaksin, gercekten sevmek hayati yasamaya soyunmak gibidir,soyunduysan o sevginin kollarinda sonsuza kadar kalacaksin, agirligini omuzlarinda tasiyacaksin, neyse ben susayim,,

    yüregine kalemine saglik
#11.01.2008 00:25 0 0 0
  • Konu: Gidiyorsun
    yüregine saglik, güzel paylasimin icin tesekkürler
#11.01.2008 00:14 0 0 0
#10.01.2008 00:44 0 0 0
#10.01.2008 00:24 0 0 0
#10.01.2008 00:21 0 0 0
#06.01.2008 02:59 0 0 0
#05.01.2008 16:48 0 0 0
#02.01.2008 21:01 0 0 0
#26.12.2007 00:38 0 0 0
#24.12.2007 01:07 0 0 0
  • bütün main board ailesinin kurban bayramini en icten dileklerimle kutlar saglik huzur mutluluk dolu nice bayramlar dilerim
#23.12.2007 22:55 0 0 0
  • Konu: GS2004
    hayirli bayramlar saglik huzur dolu nice bayramlar
#22.12.2007 16:27 0 0 0
  • Konu: NarCicegi
    hayirli bayramlar saglik huzur dolu nice bayramlar
#22.12.2007 15:59 0 0 0
#17.12.2007 13:35 0 0 0
#17.12.2007 02:29 0 0 0