suskun yüregim

suskun yüregim

Üye
20.05.2004
Onbaşı
998
Hakkında

  • harika bir paylasim, okuyup ibret alinacak sözcüklerle nakislanmis,bu güzel paylasimi sunan yüreginize saglik,kutlarim sizi...

    Ayaz gecenin dondurucu sogugundan korunmak icin
    Sokak donmakta olan kusu alip evine götürdünmü
    Sokak cocuklarinin titreyen tenlerinde titredinmi
    Tatli bir tebessüm edip yanaklarini öptünmü
    Ellerini uzatip saclarini oksadinmi
    Kaldirimlarda yüzleri kirli
    Minicik elleri tuttunmu
    Huzur evine gittin mi
    Yalnizliga terk edilmis
    Nasir kokan elleri öptünmü
    Pazar yerlerinde gizlice utanarak
    Cürük sebze toplayanlara ellerini uzattin mi
    Gördün mü yüregimde ki göremediklerini
    Kac tane ask varmis sayabildin mi
    Ask iki kisilik degil sevgili
#05.11.2008 13:15 0 0 0
  • ülkeye demokrasi getirdik, özgürlük getirdik, insan haklarina imza attik herhalde bunlar bosuna yapilmadi, biz bunlara imza attiysak her yere gireceksiniz demedik,yoksa siz bu yalanlara inanip kandiniz mi ?
#01.11.2008 01:02 0 0 0
  • Susuyorsun..
    Sustukca yüregin üsüyor
    Kalemimin üsüdügü gibi
    Kilitler vurmussun yüregine
    Konusmak istesende sözcükler cezali
    Kelimeler idam mahkumu
    Celseyi acmissin caresiz kalinca
    Kalemi kirmissin ilk celsede
    Mahkum etmissin yüregini
    Karanlik zindanlara
    Tahliyesi yok affi yok
#31.10.2008 22:29 0 0 0
#31.10.2008 22:12 0 0 0
#31.10.2008 13:08 0 0 0
#31.10.2008 13:05 0 0 0
  • yolunu yolumdan ayirip, beni ayriligin yoluna gönderdin.....
    Söylermisin ayrilik mi ölüm yoksa ölüm mü ayrilik ?
    Düsündünmü bir kez olsun arkanda kalani ?

    yürekten kopup gelen bu sözlere yorum yapmak beni asar,mükemmel bir paylasim,yüreginize saglik...
#31.10.2008 13:00 0 0 0
  • Anlatmanin ne anlami var anlayanin olmazsa
    Yazman neye yarar okuyup ibret alan yoksa
    Cigliklarin bulutlara yükselsede neyi degistirir
    Gözler kör kulaklar sagirsa
    Aglamak caremi ki gözyaslarina dokunan yoksa
    Namludaki tek kursunu anlina sikmanin ne anlami var
    Yasarken kiymetin bilenin yoksa
#31.10.2008 12:54 0 0 0
#30.10.2008 23:26 0 0 0
#29.10.2008 15:21 0 0 0
  • bazen bir bilmece olursun karmakarisik,sen bile senin cözemedigin bir benlik bilmecesi olursun,,,kaleminize saglik,yüreginiz susmamasi dileklerimle

    anlatabilirmiyim yoklugunu sensizligine, anlatabilirmiyim sensizligin acisini sussun diye cirpinan yüregime, dilim dönmüyor yoklugunu anlatmaya, sözcükler ilmek ilmek olup dügümleniyor bogazima, kelimeler yetersiz sözcükler yarama zehirler sariyor !!!
#29.10.2008 12:26 0 0 0
#29.10.2008 11:40 0 0 0
  • istemeyerekte olsa misralardan kesinti yapariz, kendimde yaptigim icin acaba sorusuna cevap aradim...


    siz paylasimlarinizla ve yorumlarinizla taktir edilecek üyelerdensiniz, ve sizi birkere daha kutlarim..
    iltifat etmiyorum ve kimselerde böyle anlamasin, yazdiklariniz ve yorumlariniz sizin paylasilanlari okuyup yorum yaptiginizin göstergesidir,,
    desinlere degil, göz nuruna,emege yaptiginiz yorumlara saygi duymamak mümkün degil,yüreginize kaleminize saglik
#29.10.2008 11:33 0 0 0
  • paylasimlarin güzel ve anlamli,birileri icin bir seyler ifade etmezse paylasim yapilmaz mi ? zaten birilerine yazilmiyormu sözler?o birileri hep yüregimizde degil mi?belkide ben yanlis yorumlamis olabilirim,,yüregine saglik
#29.10.2008 11:28 0 0 0
#29.10.2008 11:22 0 0 0
  • Konu: blachhawk
    gecmis olsun, güzel paylasimlarin icin yüregine saglik
#29.10.2008 11:09 0 0 0
  • Yoruldum artik,
    Elim kaleme gitmiyor!
    Duygularimi kagita dokmekten yoruldum

    belkide en cok yazdigimiz anlardan biridir yoruldugumuz zaman,,kutlarim,güzel paylasimlariniz icin tesekkürler
#29.10.2008 11:07 0 0 0
#29.10.2008 11:05 0 0 0
#29.10.2008 11:03 0 0 0