harika bir paylasim, okuyup ibret alinacak sözcüklerle nakislanmis,bu güzel paylasimi sunan yüreginize saglik,kutlarim sizi...
Ayaz gecenin dondurucu sogugundan korunmak icin
Sokak donmakta olan kusu alip evine götürdünmü
Sokak cocuklarinin titreyen tenlerinde titredinmi
Tatli bir tebessüm edip yanaklarini öptünmü
Ellerini uzatip saclarini oksadinmi
Kaldirimlarda yüzleri kirli
Minicik elleri tuttunmu
Huzur evine gittin mi
Yalnizliga terk edilmis
Nasir kokan elleri öptünmü
Pazar yerlerinde gizlice utanarak
Cürük sebze toplayanlara ellerini uzattin mi
Gördün mü yüregimde ki göremediklerini
Kac tane ask varmis sayabildin mi
Ask iki kisilik degil sevgili
ülkeye demokrasi getirdik, özgürlük getirdik, insan haklarina imza attik herhalde bunlar bosuna yapilmadi, biz bunlara imza attiysak her yere gireceksiniz demedik,yoksa siz bu yalanlara inanip kandiniz mi ?
yolunu yolumdan ayirip, beni ayriligin yoluna gönderdin.....
Söylermisin ayrilik mi ölüm yoksa ölüm mü ayrilik ?
Düsündünmü bir kez olsun arkanda kalani ?
yürekten kopup gelen bu sözlere yorum yapmak beni asar,mükemmel bir paylasim,yüreginize saglik...
Anlatmanin ne anlami var anlayanin olmazsa
Yazman neye yarar okuyup ibret alan yoksa
Cigliklarin bulutlara yükselsede neyi degistirir
Gözler kör kulaklar sagirsa
Aglamak caremi ki gözyaslarina dokunan yoksa
Namludaki tek kursunu anlina sikmanin ne anlami var
Yasarken kiymetin bilenin yoksa
istemeyerekte olsa misralardan kesinti yapariz, kendimde yaptigim icin acaba sorusuna cevap aradim...
siz paylasimlarinizla ve yorumlarinizla taktir edilecek üyelerdensiniz, ve sizi birkere daha kutlarim..
iltifat etmiyorum ve kimselerde böyle anlamasin, yazdiklariniz ve yorumlariniz sizin paylasilanlari okuyup yorum yaptiginizin göstergesidir,,
desinlere degil, göz nuruna,emege yaptiginiz yorumlara saygi duymamak mümkün degil,yüreginize kaleminize saglik
paylasimlarin güzel ve anlamli,birileri icin bir seyler ifade etmezse paylasim yapilmaz mi ? zaten birilerine yazilmiyormu sözler?o birileri hep yüregimizde degil mi?belkide ben yanlis yorumlamis olabilirim,,yüregine saglik