vanderdechen

vanderdechen

Üye
20.07.2004
Er
496
Hakkında

#09.02.2007 13:01 0 0 0
#15.02.2006 10:38 0 0 0
#02.12.2005 17:39 0 0 0
  • Ingilizce dersinde yanimda bir kiz oturuyordu onun için 'benim en iyi
    arkadasim' diyordum...

    ama ben onun ipek gibi saçlarina bakip onun benim olmasini istiyordum.

    ama o bana benim ona baktigim gözle bakmiyordu bunu biliyordum,

    dersten sonra kalkti ve geçen gün sinifta olmadigi için o günün
    notlarini istedi ona notlari verirken bana
    tesekkür etti ve yanagimdan optu. Onu sadece arkadas olarak
    istemedigimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama
    söyleyemiyordum
    nedenini bilmiyorum ama çok utaniyordum...

    11. Sinif

    Telefonum çaldi, arayan oydu ve agliyordu bana askin nasil kalbini
    kirdigini anlatti, beni evine çagirdi,yalniz kalmak istemedigini söyledi,
    bende tabiki gittim,koltuga, onun yanina oturdum, güzel gözlerine
    bakmaya basladim ve onun benim olmasini diledim, 2 saat sonra

    Drew Barrymore'un bir filmi basladi ve onu izledik
    filmi izledikten sonra
    uyumaya karar verdi, bana hersey için tesekkür etti ve
    yanagimdan öptü.
    Onu sadece arkadas olarak istemedigimi bilmesini
    istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama
    çok utaniyordum...

    Son sinif Mezuniyet balosundan birgün önce yanima
    geldi ve 'çiktigim çocuk hasta ve partiye gelemiyecek'dedi, benimde çiktigim
    biri yoktu ve 7. sinifta birbirimize söz vermistik eger çiktigimiz biri
    olmazsa partilere birlikte gidicektik, 'en iyi arkadas' olarak.Ve
    partiye birlikte gittik, o aksam çok güzeldi, her sey yolunda gitti, partiden
    sonra onu evine kapisinin önüne kadar biraktim, kapinin önünde ona
    baktim o da bana o
    güzel gözleriyle gülümseyerek bakti. Onun benim olmasini istiyordum...
    ama o bana benim ona baktigim gözle bakmiyordu bunu biliyordum, bana
    'hayatinin en güzel zamanini geçirdigini' söyledi ve yanagimdan öptü. Onu
    sadece arkadas olarak istemedigimi bilmesini istiyordum, onu çok
    seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama çok
    utaniyordum Günler, haftalar, aylar geçti ve mezuniyet günü geldi
    çatti... Sürekli onu izledim onun
    mükkemmel vücudunu seyrettim. Diplomasini almak için sahneye çikarken
    sanki havada süzülen bir melek gibiydi. Onun benim olmasini istiyordum...
    >ama o bana benim ona baktigim gözle bakmiyordu bunu biliyordum. Herkes
    evine gitmeden önce yanima geldi ve aglayarak bana sarildi sonra basini
    omzuma koydu ve 'sen benim en iyi arkadasimsin, tesekkürler' deyip
    yanagimdan öptü. Onu sadece arkadas olarak istemedigimi bilmesini
    istiyordum,onu
    çok seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama çok
    utaniyordum.Aradan yillar geçti...

    Bir klisedeyim ve o kizin nikahini izliyorum.evet
    artik evleniyordu, onun 'evet, kabul ediyorum'demesini, yeni hayatina
    girmesini izledim, baska bir adamla evli olarak. Onun benim olmasini
    istiyordum ama
    o bana benim ona baktigim gözle bakmiyordu bunu
    biliyordum. Yeni hayatina girmeden önce yanima geldi
    ve 'nikahima geldin tesekkürler' deyip yanagimdan öptü. Onu sadece arkadas
    olarak istemedigimi bilmesini istiyordum,

    onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini
    bilmiyorum ama çok utaniyordum

    Yillar çok çabuk geçti; su an benim bir zamanlar en
    iyi arkadasim olan kizin tabutuna bakiyorum, esyalari toplanirken lise
    yillarinda yazdigi gunlugu ortaya çikti... Hemen günlügünü aldim ve
    günlükte okudugum
    satirlar söyleydi 'Onun gözlerine bakarak onun benim
    olmasini diledim...
    ama o bana benim ona baktigim gözle bakmiyordu bunu
    biliyordum.

    Onu sadece arkadas olarak istemedigimi bilmesini istiyordum,onu
    çok seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama çok
    utaniyordum...

    Keske bana beni sevdigini söyleseydi...

    CAN DUNDAR
#24.11.2005 14:22 0 0 0
  • 1. İzmirli bir kız kimseye bağlanmaz, çok gerekiyorsa bağlar.
    2. İzmirli bir kız asla normal kola içmez.
    Diyet kolanın yanında, en kalorilisinden pasta yer. (Vicdan azabı duymaz.)
    3. İzmirli bir kızın; boyuyla kilosu arasındaki fark asla 20'nin altında olmaz.
    4. İzmirli bir kız zekasını kanıtlamaya çalışmaz.Dünya alemin bildiği bir şeyin kanıtı olmaz tabii ki!
    5. İzmirli bir kız hastalıktan ölse bile kuafördeki randevusuna geç kalmaz.
    6. İzmirli bir kız erkekleri sınıflara ayırmaz.
    Sadece en iyileri bilir, tanır, çıkar. Canı isterse evlenir.
    7. İzmirli bir kız çapkınlık yapmaz.Daimi çapkındır.
    8. İzmirli bir kız çapkınlığı da gizli yapmaz.Göstere göstere yapar. (Diğerlerinin gösterecekleri biryetenekleri olmadığı icin, İzmirliler'in dedikodusunu yaparlar.)
    9. İzmirli bir kız baştan çıkmaz, çıkarır.
    10. İzmirli bir kız kumruyu bir cins kuş sananlara, her kuşun etinin yenmeyeceğini çok güzel öğretir.
    11. İzmirli bir kiz diğer bir İzmirli kızı tırnaklarından tanır.
    (Çünkü o ara, kızınn yanındaki yakışıklıyı kesiyordur!)
    12. İzmirli bir kız diğer bir İzmirli kızınn doğal müttefiki sayılacağından, sevgilisini
    ayarlamasında bir sorun yoktur.
    13. İzmirli bir kız kimin olursa olsun, asla kocalara el atmaz.İstisnalar kaideyi bozmaz!
    14. İzmirli bir kız kaprisin Allahını yapar. Yakışır da haspaya!
    15. İzmirli bir kız her şeyde olduğu gibi, iş yaşamında da çoook başarılıdır. Başarısız bir şey varsa, çalıştığı şirkettir.
    16. İzmirli bir kızı tavlamak çok kolaydır.Son model bir Ferrari, yoksa bir süreliğine Porsche de olabilir, bu iş için yeter.
    17. İzmirli bir kızın acıması vardır. Ferrari'si olmayan bir erkeği bir süreliğine teselli eder. Ama Ferrari'si olanla evlenir.
    18. İzmirli bir kızı tanımlayacak bir cümle yoktur.Çünkü mükemmelin tanımı yoktur!
    19. İzmirli bir kız toplum içinde ağlamaz, olsa olsa gözüne kirpik kaçmıştır.
    20. İzmirli bir kız kendisi hakkında varılan olumsuz eleştirileri dinler. Bu arada hep 18. maddenin ne kadar doğru olduğunu düşünür durur!
    21. İzmirli bir kız kızdığı zaman, ortalıkta olmamanız tavsiye edilir.
    22. İzmirli bir kız uyuşturucu kullanmaz. Uyarıcı olarak kendi üstün ve özgün yeteneklerini kullanır.
    23. İzmirli bir kız canı isterse her şeye bir kulp takabilir.
    24. İzmirli bir kız en popüler mekanlarda babasının yeriymiş gibi rahat davranır.Kasmaz!
    25. İzmirli bir kız en salaş mekanlarda da babasının yeriymiş gibi rahat davranır.Kasmaz!
    26. İzmirli bir kız her yola gelir.Yeter ki canı çeksin.
    27. İzmirli bir kız vazgeçmez!
    28. İzmirli bir kız kafeinsiz kahve içer.
    29. İzmirli bir kız içince sapıtmaz.Sapıtması için içmesine gerek yoktur.
    30. İzmirli bir kız annesine tapar. Kardeşleri için ölür. Babasına toz kondurmaz.
    31. İzmirli bir kız otobüse ve minibüse binmez.Toplu taşıma araçlarına, halkından uzakta kalmamak için biner.
    32. İzmirli bir kız bütün gece alemini ve piyasayı tanır tanımasına da; sorsanız,tanımazlıktan gelir!
    33. İzmirli bir kızın malı kıymetlidir.
    34. İzmirli bir kız kuaförünün söylediği her şeye inanıp, saçını abuk sabuk kestirip boyatmaz.
    35. İzmirli bir kız cömerttir.Kullanma tarihi geçmiş ve defolu erkekleri halkına bahşeder.

    36. İzmirli bir kız bir çakar, bi de duvardan yersiniz.Fazla geyik muhabbetine, abukluklara gelmez. Ona göre!
    Not: İzmirli bir kız şakadan anlar!
#27.10.2005 08:23 0 0 0
  • arkadaşlar araba almayı düşünüyorum opel korsa1.2 i twinsport 21850 veya 1.4 dizel 26800 veya chevrolet kalos sx 1.4 21800 kolasun iç donanımı konforu ve güvenliği daha iyi ama yakıtı ve ikinci el satışı opelden kötü tavsiyeye ihtiyacım var lütfen yardım edin teşekkürler
#08.09.2005 09:27 0 0 0
  • teşekkürler zahmetiniz için fakat şöyle anlatayım şirket yöneticileri bilgisayara iki farklı oturum açıyorlar ve bizim oturumumuzda mesengerimesela yükleyemiyorsun admin şifresi soruyor bunu nasıl aşabilirim
#13.06.2005 13:22 0 0 0
#09.06.2005 09:52 0 0 0
#09.06.2005 09:44 0 0 0
#15.04.2005 13:53 0 0 0
#15.04.2005 13:45 0 0 0
#13.04.2005 14:04 0 0 0
#12.04.2005 13:35 0 0 0
#12.04.2005 13:24 0 0 0
#12.04.2005 08:04 0 0 0
#12.04.2005 08:02 0 0 0
#12.04.2005 07:59 0 0 0
#12.04.2005 07:55 0 0 0
#18.03.2005 12:16 0 0 0