Konyaspor 1 - 4 FENERBAHCE

Son güncelleme: 19.03.2008 14:56
  • Roma valla en ters takım bu kesin
#12.03.2008 09:57 0 0 0
  • walla bu saaten sonra kolay hic bir takim yok..!
#12.03.2008 10:03 0 0 0
  • k bizde cok calisiriz yeneriz
#12.03.2008 10:05 0 0 0
  • @eskitoprak adlı üyeden alıntı:
    k bizde cok calisiriz yeneriz
    Orijinali Göster...


    Yeneriz Yeneriz Yeneriz zaten sahaya yenilmek için çıkmıyoruz yenmek için çıkıyoruz bunuda inanıyoruz ....
#12.03.2008 10:11 0 0 0
  • analizini iyi yapmamiz gerek degilmi
#12.03.2008 10:15 0 0 0
  • kesinlikle
#12.03.2008 11:08 0 0 0
  • evet
#12.03.2008 11:22 0 0 0
  • ee son karar verilen skor nedir:D
#12.03.2008 14:44 0 0 0
  • daha oynamadik abla
#12.03.2008 15:04 0 0 0
#12.03.2008 15:53 0 0 0
  • 6 - 0 avaraja cok ihtiyacimiz var GS yi gecmek icin..:D
#12.03.2008 16:50 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    6 - 0 avaraja cok ihtiyacimiz var GS yi gecmek icin..:D
    Orijinali Göster...


    averaj falan hikaye...

    gideceğiz samiyende EZİP geleceğiz!

    O KADAR!!!
#12.03.2008 21:35 0 0 0
  • oraya daha cok hafta var kanka ben okadar bekliyemem..:(
#12.03.2008 21:54 0 0 0
  • guzel bir skor alacagiz bu hafta
#13.03.2008 08:18 0 0 0
  • biz bu haftayı kazasız belasız atlatalım sonrası hallolur zaten..

    bu hafta kısmetse lideriz!
#13.03.2008 08:40 0 0 0
  • insallah oyle yada boyle lider olacagiz
#13.03.2008 09:31 0 0 0
  • insallah kanka, ama kolay olmicak..:)
#13.03.2008 09:50 0 0 0
  • kolay olanın keyfi çıkmaz zaten zor olsun bizim olsun:D
#13.03.2008 10:51 0 0 0
  • zoru seven bir takimiz deyilmü..:D
#13.03.2008 10:56 0 0 0