Konyaspor 1 - 4 FENERBAHCE

Son güncelleme: 19.03.2008 14:56
  • evet
#13.03.2008 10:59 0 0 0
  • ne demişler... FENER ZORU SEVER ; )
#13.03.2008 11:39 0 0 0
#13.03.2008 12:19 0 0 0
  • Fenerbahçemiz, Turkcell Süper Lig'de Pazar günü deplasmanda Konyaspor ile yapacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı tek antrenmanla sürdürdü.
    noimage
    Teknik Direktörümüz Zico yönetiminde Samandıra Kamp Merkezi'nde gerçekleştirilen ve 1,5 saat süren antrenmanda takımımız ısınmanın ardından, orta alanda pas ve presin uygulandığı dayanıklılık çalışması yaptı.
    noimage
    Daha sonra takımı yeşil, mavi, lacivert ve beyaz olmak üzere 5'erli 4 gruba ayıran Zico, 4 takımı da minyatür kale maçlarda karşı karşıya getirdi.Özellikle kalecimiz Volkan'ın 7 gol atarak keyiflendirdiği grup, maç sonunda sevinç gösterilerinde bulundu. Kezman salonda çalışırken, Deniz antrenman öncesi sahada özel bir çalışma yaptı.
    noimage
    Roberto Carlos ise takımla birlikte koşu yaptıktan sonra çalışmasını fizyoterapist eşliğinde sürdürdü. Brezilyalı futbolcunun antrenman sırasında neşeli tavırları, takım arkadaşlarına takılması ve bir ara antrenör gibi oyuna müdahale etmesi dikkat çekti.
#13.03.2008 12:58 0 0 0
  • kendimi bildim bileli carlosu ilk defa saçlı gördüm :D

    acaypte yakışmış...
#13.03.2008 13:02 0 0 0
  • her seyin bir ilk var derler ya
#13.03.2008 13:06 0 0 0
  • tesadüfe bak dünmüydü TV de gördüm bu kim dedim..:D
#13.03.2008 13:34 0 0 0
  • noimage
    gozume carpti bir yerde nasil"da kovaliyo
#13.03.2008 13:34 0 0 0
  • haketti ama..:)
#13.03.2008 13:39 0 0 0
  • ammada korkakmis hani
#13.03.2008 13:59 0 0 0
  • öyledir bunlar iste, isleri gücleri etek altinda saklanmak..:)
#13.03.2008 14:00 0 0 0
  • ulen volkanda sağlam dizlemiş
#13.03.2008 14:32 0 0 0
  • ee yok bide öpsemiydi kanka yaw sende alemsin..:D
#13.03.2008 14:35 0 0 0
  • artık kişisel zevki ister öper ister sever
#13.03.2008 14:37 0 0 0
  • öper de walla bu..:D
#13.03.2008 14:37 0 0 0
  • bu hafta sonu konyasporu öpelimde diğerlerine sıra gelecek nasıl olsa :D
#13.03.2008 14:38 0 0 0
  • senide öperiz kanka ayipsin.:D
#13.03.2008 14:39 0 0 0
  • muhabbet başka yerlere gitmiş
#13.03.2008 14:42 0 0 0
  • ohoo sen nerdesin..!:D
#13.03.2008 14:42 0 0 0