Konyaspor 1 - 4 FENERBAHCE

Son güncelleme: 19.03.2008 14:56
  • biri gecen sen idi biri bu sene corba ettik konuyu
#17.03.2008 10:46 0 0 0
  • yuh be geçen senenin konusu mu
#17.03.2008 10:49 0 0 0
  • evet ikisininda skora aynimis
#17.03.2008 10:51 0 0 0
  • arkadaşlar kim birleştiriyor bu konuları ?
#17.03.2008 12:59 0 0 0
  • yanlislikla esktoprak birlestirmis ama mardinliye mesaj attim ayiracak
#17.03.2008 13:28 0 0 0
  • arkadaşlar nası bi yanlış onu anlayamadım...

    1,5 sene önceki konu ile şimdiki konu arasında nasıl bir yanlışlık var?

    bu arada o konu ayrılmaz!
#17.03.2008 13:36 0 0 0
  • niye ayrilmaz?
#17.03.2008 13:37 0 0 0
  • Fenerbahce 4 - 1 Konyasporharika. :D nasil yenebilmis acaba. :D :D
#17.03.2008 13:40 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    arkadaşlar nası bi yanlış onu anlayamadım...

    1,5 sene önceki konu ile şimdiki konu arasında nasıl bir yanlışlık var?

    bu arada o konu ayrılmaz!
    Orijinali Göster...



    ayrilir..!

    ayrildi eski konu mesajlar tarihine göre otomatikmen asagi indi yine,

    aktuel konu yerine alindi, lütfen daha dikkatli olalim olmayacak bisi yok ama bos ugrastiriyor..:)

    neyse olur böyle seyler konu eski haline getirildi..
#17.03.2008 13:47 0 0 0
  • yuh bende bende bu naasıl iştir diye düşüodum.

    neyse sorun hallolduğuna göre yola devam:D
#17.03.2008 14:55 0 0 0
  • devam cicim..:D
#17.03.2008 15:00 0 0 0
  • yola devam...

    Şampiyonluk yolunda tabi...

    özlem bu arada hala sana borcum var.. katakulliye geldi yaw :D
#17.03.2008 15:10 0 0 0
  • kanka banada borcun yokmuydu yaw..:D
#17.03.2008 15:25 0 0 0
  • bana yoq borcu :D ama istersen borc yapabilirsin
#17.03.2008 16:12 0 0 0
#17.03.2008 16:21 0 0 0
  • unuttun mu :D
#17.03.2008 16:27 0 0 0
  • banada varmiydi borcun
#17.03.2008 16:29 0 0 0
  • durun yhaa soyup sovana gecirdiniz iyice okan'i
#17.03.2008 16:34 0 0 0
  • birazda $$$en ver o zaman
#17.03.2008 16:36 0 0 0