Duygusal > Benim icinde mutlu ol

    Geceleri üsürdüm ama soguktan degil...
    Tutamamaktan sicagi, tutunamamaktan sicakliga...

    Geceler sensiz...
    Geceler soguk...
    Sabahlara kadar ayaz geceler...

    Gülümseyerek bakiyorum geçmise. Yasadigimiz o güzel günlerin ardindan sadece bunu yapabiliyorum.
    Gülerken agliyorum....
    Nasil diye sakin sorma; resimlerimize bakiyorum önce...
    Yasadigimiz güzel anlar geliyor aklima gülüyorum. Ama sonra, evet sonra, simdiki halimize dönüyorum ve gözlerimden yaslar akiyor...
    Içimdeki sevgin canlaniyor....

    Ne yaptiysam yok edemedim bu sevgiyi...
    Kurtulamiyorum bir türlü. Gün geceye dönüyor bense resimlerimize bakip, o anlari tekrar yasiyorum...
    Aci çekiyor ama kurtulamiyorum iste...
    Vazgeçemiyorum Senden Birtanem...

    Oysa ne çok demistim kapilmayacagim, her seye hazirlikli olacagim diye. Meger
    benimki sadece kendimi kandirmakmis. Ben kendimi sana ilk anda teslim etmisim megerse. Simdi ne yapacaksin diye sorma bana sakin, inan bende bilmiyorum çünkü. Yüregimde sen varken baskasiyla olamam. Baskalarinda seni arayip onlari mutsuz edemem.

    Ve Senden Son istegim...

    Unut beni...
    Yeniden dog bensiz...
    Sakin kaybetme yasama sevincini...
    Yaptiklarimin acisini belleginden silerek büyü. Yarali kalbini sar yarinlarla, yeni umutlarla, yeni sevinçlerle. ilerde seni bekleyen mutluluga kos, sana hiçbir zaman vermeyi basaramadigim mutluluga kos...
    Yoktur seni benim kadar seven ve sevecek olan, bir o kadarda sana layik olamayan, seni anlayamayan...
    Ben yasarim acini, gözlerini hayal eder, biraz daha içer vururum kendimi kelimelere...
    Dudaklarina dokunup seni sevdigimi söylemeyi özlerim ama yasarim, yasarim farkinda olmadan...
    Mutlu ol, eksik olmasin yüzünden gülücükler, acilar bulmasin seni. Mutsuzlugumla, bu hayat üzerinde bundan sonra hiç olamayacak olmamla, sensizligimle yargilayip affet beni. Cezami çekiyorum ben.

    Her seyden vazgeçerken tek vazgeçemedigim sana bir çift sözüm var. Seni Hala
    Seviyorum, Seni Seviyorum...

    Mutlu ol...
    Mutlu ol...
    Benim içinde mutlu ol Sevdigim...
    Oysa ne çok demistim kapilmayacagim, her seye hazirlikli olacagim diye. Meger
    benimki sadece kendimi kandirmakmis. Ben kendimi sana ilk anda teslim etmisim megerse. Simdi ne yapacaksin diye sorma bana sakin, inan bende bilmiyorum çünkü. Yüregimde sen varken baskasiyla olamam. Baskalarinda seni arayip onlari mutsuz edemem.


    Zaman herseyin ilaci derler ama... ne kadar bi zaman sürecegini
    kimse bilemez.. Ellerine yüregine saglik DeliBeyaz...
    zaman ilac olurmu bilmiyorum ama ayriligin cok zor oldugunu biliyorum birini cok sevip onu mutlu edememek insanin cok canini acitiyor
    Hm bilmezmiyim DeliBeyaz galiba herkez aciyi farkli yasiyor bi de bu aciyi baskalariyla paylasamam en kötüsü bu...
    paylasamamak en kötüsü bence. kendine cok zarar verirsin rasel. baskalariyla paylasamiyorsan eline kayit kalem al(monitör klavye degil he ) hissetiklerini yaz siir olmasina gerek yok hikaye yaziyormus gibi yaz. birazcik olsun rahatlarsin. en azindan ben öle yapiyorum
    Ask, büyük bir sorumluluktur.. Agirdir sevda, herkes kaldiramaz.

    Sen, sana düseni yap; bekle.. belki bir gün cikar - gelir.. onun icin bile olsa, bekle.

    paylasimin icin tesekkürler Hewal.

    Eline saglik.

    inanki bende öyle yapiyorum DeliBeyaz.. hatira defterime günlük gibi yaziyorum en cokta kendimi cok kötü hisettigimde.. ama onlarida bi baskasiyla kesinlikle paylasmam...ic dünyami oraya aktariyorum ben siirden öte bisiler var...
    rica ederim hewal. evet haklisin seven insan ne olursa olsun bekler. beklemekten baska caremizde kalmadi zaten
    Eh bide kafa kafaya vurup aglayin isterseniz..

    Yeter yeafs, daldiniz gidiosunuz ha.. Ben dayanamam böle seylere, kiyamam size ya..
    okadar özel duygularini kimseyle paylasamazsin, sadece kendine cok yakin hissetigin biriyle paylasirsin, senin icin kendi canindan farki olmamasi lazim bu kisini ki sende zaten böle bir kisiye sahip olsan gidip hatira defterine yazmazdin bunlari. inan seni cok iyi anliyorum bazi seylerin bizim icimizde yasanip bitmesi gerek
    oyyy hewalim tamam yaf aglamiyoruz ama bizede hak ver bayan olarak birazcik daha duygusal olabiliriz dimi yani
    Tamam sulugözlük yapmak yok.

    Vallaha dagitirim geyik bölümü gibi yaparim burayi görürsüz. :D

    RaSeL dalma oralara kardeeeeees, bu tarafa gel.. Dünyaya ayak bas.
    sittttt hewal güzel siirimi niye geyik muhabbetine ceviriyorsun sen bakim aaa yakisiyormu simdi yani toprak
    dermisimmmmmmmmmmmmmmm
    canin sagolsun be hewalamin sen iste yeterki ben güllerim
    Semahındayım seni unutmanın, dönüyorum..
    Göçmeniyim adresinin, dönüyorum..
    Kaçıncı ölümü bu ömrümün, dönüyorum..
    Seninim, dönüyorum..
    Bu sabah seni unutmaya başlamak için,
    Yeniden ölüyorum..

    ÖMRÜMÜ ADADIĞIM ÖMRÜNE..


    Bu da benden sana kücük bi hediye olsun, kabul görürsen tabii ki.
    bu sana olsun DeliBeyaz


    Simsicak damliyor yanaklarimdan gözyaslarim... Ayriliktan da zor gelir insana bazi seyler Bıraktigin bircok hatira sagda solda toplamadim ..unuttugun bir fotograf var bakmaya doyamadim A$ik olmak nedir diye bir merak vardi icimde Toz duman bir ates oldum, aski buldum sen diye Mutlu ol yeter ki Gittigin yerde benden sonra gelen yillar Seni benden alsalar bile Mutlu ol yeter ki Gittigin yerde benden bir parca ask olsun o Kara gözlerinde....
    tesekkür ederim hewal cok güzel ve anlamli bir hediye. cok mutlu oldum ve duygulandim tamam tamam kizma aglamiycam


    Uzun bir gün varsa, ve de kısa bir gece..
    Başladıktan sonra, bitme'den öncedir.
    Kısa bir gün varsa, ve de uzun bir gece..
    Bittikten sonra, başlama'dan öncedir.

    İkisinden ikisi de, deyorsa bence;
    Ayrı ayrı iki insan demektir.
    Biri deyorken sence, öbürü derse sence..
    İki insan ayrı ayrı demektir.

    Başladıktan sonra, bitmeden önce,
    Uzun günlere karışır kısa bir gece.
    Bittikten sonra, başlamadan önce,
    Kısa günlerde uzanır, uzun bir gece.

    buda benden sana olsun biraz bilmece gibi ama bakalim cöze bilecekmisin
    bu saate bu kadar duygusallik bana yetti Siwan haklisin arkadasim ben yere saglam basayim en iyisi DeliBeyaz sende öyle yap... hüzünlenmek yok..
    Baya ilginc bi siir, anlamini pek cözemesem de, sunu cikarttim;

    " baslamadan, bitti. "

    Bende baslayamadan, bitenlerdenim hewal.

    Tesekkür ederim.
    Mutlu ol yeter ki Gittigin yerde benden sonra gelen yillar Seni benden alsalar bile Mutlu ol yet

    er ki Gittigin yerde benden bir parca ask olsun o Kara gözlerinde....


    rasel cok güzel yaa yüregine saglik. karagözlüme mutlu ol demenin baska bir yolunu daha gösterdin bana. rasel kendi yazdigimiz siirleri sundugumuz bölümde senin yazilarinda varmi? varsa benmi görmedim? senin yazdiklarini okumak isterim cok güzel yalin bir tarsin var
    hayir yok arada bir siirlerin arasina yazilarimi ekliyorum ama öyle bi baslik acmadim DeliBeyaz zaten her zamanda yazamiyorum böyle güzel seyler ne yalan söylüyeyim bi baslik acacak kadarda cok diyil yazilarim.. ama begendigine sevindim..
    otalik iyice karisti bir dk ben bu mesajda hem hewalime hemde raselcigim sana cevap verim


    rasel ilk önce sana evet haklisin bu kadar duygusalik yeter ac karnina biraz agir geliyor ben yeni kalktim daha da



    hewalim bu siirin adi Aşka Gerekli Üç Anlatım, Özdemir Asaf yazmis zamaninda. baslamadan bitenlerdenmisin onu bilemem seni daha cok az taniyorum ama bu siirde tek baslamadan bitenler anlatilmiyor
    Olsun. :D ben onu cikarttiydim. iyice mort ettin beni burda.
    Özdemir Asaf fin siirleri cogu zaten bi bilmece gibi tahmin etmeliydim.. cok iyi bi usta bu konuda.. bizlerle paylastigin icin tesekkür ederim DeliBeyaz..

    Siwan biz bizeyiz ya utanma...
    valla öle bir niyetim yoktu desene jest yapalim derken ortaligi berbat ettik



    rasel bende bir baslik actim 3 siir sundum sonra biraktim sende aklina geldikce yazsan bence harika olur sayfalarca yazicaksin diye bir kaide yokki insan bazen bir kelimeyle bile duygularini anlata bilir bazende sayfalarca yazsa bile ortaya bir sonuc cikamaz. bence sen yaz biraz koyun can derdine kasap et derdine oldu galiba bu benimkide napim ya yazdiklarin cok hosuma gitti devaminida isterimmm
    haklisin.. ama ne bileyim azcik tuhaf oldum. smdi düzeldim.
    hewalim ask olsun yaaa ben seni hic mort edermiyim
    ben tesekkür ederim rasel sabah sabah(yani benim icin sabah ) cok hos bir sohbetimiz oldu umarim devamida gelir
    saka yaptim yaws.
    rasel bende bir baslik actim 3 siir sundum sonra biraktim sende aklina geldikce yazsan bence harika olur sayfalarca yazicaksin diye bir kaide yokki insan bazen bir kelimeyle bile duygularini anlata bilir bazende sayfalarca yazsa bile ortaya bir sonuc cikamaz. bence sen yaz biraz koyun can derdine kasap et derdine oldu galiba bu benimkide napim ya yazdiklarin cok hosuma gitti devaminida isterimmm

    Senimi kiracagim DeliBeyaz olur bende yazdiklarimi bir araya toplayip bi baslik acarim... beni bu derece motive ettigin icinde tesekkür ederim...sohpetine diyecek yok...
    beni kirmadigin icin tesekkür ederim rasel. cok sevindim bu kararina
    Dag basini duman almis, gümüs dere durmaz akar..
    günes ufuktan simdi dogar, yürüyelim arkadaslar.
    laylalaylaylayloooooomm...