

i$te boylee
birakinda hayat koyversin, artik tatli menusunu sunsun bize...
O hayalleriyle kalsin bildigini yazsin.
Ama bizler kendimiz olalim, kendimiz yazalim degil mi? Hayall gibi yazmis denilmektense, "hmm Elif yazmis" denilmesi cok daha anlamlidir. 



En iyisi bir kahve daha yapayim kendime
kendi cevapladı tekrar cümlesine devam ederken...Çünki O kudretçe insanlara görüp ibret alması için özel yaratılmıştır;fırtınaya,kara,yağmura,ayaza göğüs gerer ve o ağacın en ucunda Kudret müsade ettiği vakit kendi yeşilinden farklı bir yeşil renkte bir dal verir ve o dal tüm dertlere şifa verir demişti...Ve bende bu güzel yazını okuduğumda Kudret'in seni özel yarattığını hayatını fırtınayla,karla,ayzla tarumar etsede birgün ruhunda yeşerecek bir Cennet yemişini de halkedeceğine tüm kalbimle inanıyorum...Ve o gün yüreğinde cennet parıltıları doğduğunda inşallah aklına bu yazım ve ben gelirim de doğru söylemiş dersin...

alemsin vallahi çok güldürdü beni.. Dua edelim de sizinkiler evdeymiş