Dj SeLo'nun Aşk Günlüğü

Son güncelleme: 26.08.2008 03:41
  • Senin ßu hasretin canıma yetti
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.
    Ettiqin sitemler ßeni tüketti
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.

    Kar$ımda aynalar ßaktım halime
    Resmini alarak ßir an elime
    İsmini ßi Şarkı yapıp dilime
    Oturdum aqLadim Sabaha kadar.

    Sakın ha unuttum zannetme Seni
    Terketme ne olur Seni Seveni
    ßir anda unuttum diyerek ßeni
    Oturdum aqladim Sabaha kadar...

    Sabaha kadar sabaha kadar
    Oturdum aqladim Sabaha kadar.
    Sabaha kadar sabaha kadar
    Durmadan aqLadim Saßaha kadar...!
#04.04.2007 23:54 0 0 0
  • Mezara qirmeme Luzum kalmadi
    Ölmeden öldürdün ßeni Cilem dolmadi
    ßir a$k icin insan ßöyle ölürmü dersin
    Meqer Sevmek ne zor imiş qücüm kalmadi

    A$kın soLdurdu ßeni derdin öldürdü ßeni
    ßende Allah kuluyum yazık deqilmi
    ßana zulm ediyorsun herqün aqlatiyorsun
    A$ık olup Sevenler insan deqilmi

    ßir qün sende cekersin ektiqini ßicersin
    Offf offf offf Sende cekersin...

    ßana yaptıqını Sana yapsaydım
    Sende ßenim qibi herqün icer aqlardin
    Dayanılmaz acılarin esiri olsaydın
    Sokak sokak dola$ır öLüm arardın

    $kın soLdurdu ßeni derdin öldürdü ßeni
    ßende Allah kuluyum yazık deqilmi
    ßana zulm ediyorsun herqün aqlatiyorsun
    A$ık olup Sevenler insan deqilmi

    ßir qün sende cekersin ektiqini ßicersin
    Offf offf offf Sende cekersin...

    ~dJ SeLo~
#05.04.2007 00:01 0 0 0
  • ßir $i$e $arap Sırda$ım olsun
    Yanımda siqaram mezesi olsun
    Sakın ßana dokunma taş ßastım ßaqrima
    Kadehlere merhaba a$kım Sana eLveda...

    Her qece içtim kendimden qectim
    ßir vefasiz yar icin dünyamdan vaz qectim
    Sakın ßana dokunma taş ßastım ßaqrima
    Kadehlere merhaßa a$kım Sana eLveda...

    ~dJ SeLo~
#05.04.2007 00:06 0 0 0
  • Yüregine saglik yine döktürmüssün

    umarim tüm dileklerin kabul olur

    Artik yüzün güler..
#05.04.2007 00:10 0 0 0
#05.04.2007 11:25 0 0 0
  • Tanırsın beni hayin sevgili,
    Hayallerim vardi seninle ilqili.
    Tam a$kı ßuldum derken,
    Gittin dönüşün yok şimdi...

    Kaldık yarı yolda cok mutluyuz derken,
    ßlmem hanqi sebeb aldı Seni ßenden.
    Cok acı cekiyorum sensiz seninleyken,
    Ah bi cıkabilsem hasret denizinden.....

    Geri dönemezmisin ßana söyle bebeqim.
    Yaralarımı saran ßeyaz Meleqim...
    Ölüyorum ah yavaş yavaş eriyor bedenim.
    ßu kanayan a$k senin eserin........!


    Dön ne olursun ßeyaz qüLüm dön ßana..........!
#09.04.2007 04:00 0 0 0
  • ellerine saglik usta cok süper hepsi birbirinden güzel
#12.04.2007 16:07 0 0 0
  • Seninde yüreqine Saqlık karde$im zaman ayırıpta okuduqun icin te$ekkür ederim...
#18.04.2007 20:44 0 0 0
  • ellerine sağlık
#23.04.2007 14:28 0 0 0
  • Seninde yüreqine saqlık Zeliş
#02.05.2007 11:20 0 0 0
  • selo eline sağlık paylaştığın için saol
#12.05.2007 22:50 0 0 0
  • Eyvallah...
#10.06.2007 23:51 0 0 0
  • EfSane duyqu SeLi iLe qeri dönüyor...
#03.10.2007 23:06 0 0 0
#04.10.2007 00:11 0 0 0
  • selo artik yayin yapmiyorsunn :(
#04.10.2007 00:48 0 0 0
  • ho$ßulduk hem$om...

    in$aLLah ßakaLım ßi$i demek icin henüz erken
#04.10.2007 01:26 0 0 0
  • Güllü Kız

    Ne ağla ne kız gül Güllü
    Hep gül gibi gülümse
    Bahar güllü, yaz güllü
    Yanakların gül kokar
    Eda Güllü naz Güllü
    Ben nice güller gördüm
    Senin gibi az güllü
    Parmakların güldendir,
    Gül suyu mürekkebin
    Gül dalından kalem al
    Güle güle yaz Güllü

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Kurumuş Gül
    Kurumuş bir gül buldum
    Defterimin arasından
    Birden içimi sonsuz
    Mutluluk kapladı
    Yeniden dogmuş gibi
    İlk günkü kadar taze degıldı ama
    Hatırası o kadar eskımemıstı
    Gözlerımı kapadım bır an
    Ve..........
    Kurumuş bır gülü kokladım
    Yagmurlu bir günü hatırlattı
    Mutluluktan sarhoş oldugum bır anı
    O an senı ıcıme cektım cektıkce daha cok
    Gömüldüm anılara yıkıldım
    Ah o cocuksu sevdam
    Düşündükce göklere çıkardıgım
    Saf ve temız cocuksu sevdam
    Sonra vakitsiz uyanı verdim
    Biliyormusunuz
    Şimdiki aşklar sevgiler o kadar cocuksu degıl
    Umudun mutlulugun yerıne
    Yıkılışı vaad ediyorlar
    Belkide bunlardır kurumuş güle düşünlüğümün sebebi

    dJ_SeLo
#11.11.2007 15:54 0 0 0
  • şiirler için saol hepsi birbirinden güzel olmuş ellerien sağlık
#12.11.2007 15:46 0 0 0
  • @xX_CoDi_Xx adlı üyeden alıntı:
    şiirler için saol hepsi birbirinden güzel olmuş ellerien sağlık
    Orijinali Göster...


    Sizinde yüreqinize saqlık okuduqunuz icin tsk ederim..
#05.01.2008 01:54 0 0 0