Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • Gelme
    İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
    Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
    Bu kadar acı yeter ömrüme

    Yüreğimin elleri yokki tutupta seni bana getirsin,
    Sen yüreğine kelepçe vurmuşsun,benim gibi sevemezsin,
    Ben düşlerimdende kovdum seni,
    Artık geceleri ağladığımıda bilemezsin.

    Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
    Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
    Ama sen gelme istemem yinede
    Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
    Sen gelme
    Gelirsen...
    Tükenir biterim yeniden gözlerinde

    Bir parça eser bıraktın yüreğimde,
    Onuda bitirmek istemiyorsan eğer,
    Sakın gelme bir atımlık canı kalan yüreğime.
#01.10.2011 23:10 0 0 0
  • Gelme
    İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
    Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
    Bu kadar acı yeter ömrüme

    Yüreğimin elleri yokki tutupta seni bana getirsin,
    Sen yüreğine kelepçe vurmuşsun,benim gibi sevemezsin,
    Ben düşlerimdende kovdum seni,
    Artık geceleri ağladığımıda bilemezsin.

    Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
    Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
    Ama sen gelme istemem yinede
    Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
    Sen gelme
    Gelirsen...
    Tükenir biterim yeniden gözlerinde

    Bir parça eser bıraktın yüreğimde,
    Onuda bitirmek istemiyorsan eğer,
    Sakın gelme bir atımlık canı kalan yüreğime.

    Sen yinede gelme
    Gelirsen
    Herşey başlar yeniden bittiği yerde
#02.10.2011 19:33 0 0 0
  • Gelme
    İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
    Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
    Bu kadar acı yeter ömrüme

    Yüreğimin elleri yokki tutupta seni bana getirsin,
    Sen yüreğine kelepçe vurmuşsun,benim gibi sevemezsin,
    Ben düşlerimdende kovdum seni,
    Artık geceleri ağladığımıda bilemezsin.

    Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
    Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
    Ama sen gelme istemem yinede
    Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
    Sen gelme
    Gelirsen...
    Tükenir biterim yeniden gözlerinde


    Bir parça eser bıraktın yüreğimde,
    Onuda bitirmek istemiyorsan eğer,
    Sakın gelme bir atımlık canı kalan yüreğime.


    Sen yinede gelme
    Gelirsen
    Herşey başlar yeniden bittiği yerde

    Ve her başlama bir bitişi getirir ardından,
    Ben artık bitişlere dayanamam,
    Gelme nolursun,çık hayatımdan,
    Eğer mümkünse topla acını kederini,
    ÇIK AKLIMDAN.
#02.10.2011 21:26 0 0 0

  • Bir anlamı olmalı hayatın
    Yarınlara dair
    Umut çiçekleri büyütmeli mesala
    Yürek bahçelerimizin en nadide köşelerinde


    Umut yolculuklarında
    Duraklarda mola vermeden
    Yürümeli herşeye inat

    Şubat ayazında
    Gülleri düşünüp gülümsemeli
    temmuzda mesala
    Kardelene özenmeli


    yağmuru sevmeli
    Ne zaman yağacağı belli olmayan
    Sırılsıklam olmalı
    Yağan sağanakta
    Umuda çalan düşlerle birlikte
#03.10.2011 21:02 0 0 0
  • Ağlayarak geldiğimiz bu dünyada
    Hala ağlamaklıdır gözlerim
    Bir damla asılı durur hep gözpınarlarımda
    Dokunsalar ağlayacaktır hep gözlerim

    Yorgundur yüreğim artık
    Kaldıramıyor ihanetleri nefretleri
    Sevmeye cesaretsiz
    Ellerim nasır tutmuş
    Başka bir ele tutmaya korkar olmuş

    Ne kadar umut etsemde mutluluğu
    Hiçbir zaman yanımdan geçmez
    Vede geçmeye tenezzül etmez olmuş
    Ve kimsenin göremediği bir köşede
    Buruşturulup atılmış bir kağıt gibi.
    Unutulmuşumdur...





#07.10.2011 18:51 0 0 0
  • gece ve kadın

    soğuk bir mevsim gibi ateşli
    sıcak bir şarkı gibi üşüten
    yasaklanmış düşler vardı gecede

    o beyaz entarili
    hüznü akasya kokulu kadın

    soyundu bir gece bütün geçmişinden
    yeni bir hayat giyindi

    o gece bütün içkiler
    hayattandı
    ama kimse bilmedi..


    El-keyf.
#07.10.2011 19:50 0 0 0
  • El-keyf

    Teşekkür ederim bu güzel dizelerin için canım
#08.10.2011 10:56 0 0 0
  • Tesadüf olmazdı
    rastlantıysa mümkün deil
    Düşün ki

    Aynı şehrin iki yabancı insanıydık
    Aynı caddelerden geçen ama tanımadık
    Selamsız sabahsız
    başları öne eğik
    Ta ki aynı yıldıza takılıp kalan gözlerimiz
    ve birbirine düşen düşlerimiz


    Gün geldi karşılaştık yine aynı şehrin tanıdık bir sokağında
    Ben hızlı adımlarla ilerken yetişmem gereken işime
    Sen çıktın karşıma düşlerime düşen gözlerinle
    Yaşayamadığım gençliğimim mutluluğuydun
    İkinci bir bahardı yaşadığım senle ilk baharımı yaşamadan
#11.10.2011 20:03 0 0 0
  • Bana gülmeyi haram kılan,
    Ne kadar dert-keder varsa üstüme salan,
    Umutlarımı alıp kör kuyulara atan,
    Yazımı baharımı karakışlara satan,
    Yüzümü güldürmedin şu garip ömrümde,
    Al hadi bana bıraktıklarını artık,
    Ağır gelmeye başladı sırtımdaki kambur,
    Bir insan bir defa vurulur,
    Ya ölür yada sakat kalır.
    Ben ne öldüm nede sakat kaldım,
    Vefasız yar,ben sende kayboldum.
#12.10.2011 22:29 0 0 0
  • Bir bulut olsam diyorum
    Dolaşsam gökyünün en yükseklerinde
    Yağsam yağmur olup yüreklere
    Sevgimi akıtsam damla damla
    Hasret çeken gönülere


    Ulaşabildiğim her yere bir tutamda olsa
    Umut olup yağsam sağnak sağnak
    Can bulsa kurak topraklar
    Yeniden yeşerşe sevgiye aç yürekler

#14.10.2011 18:37 0 0 0


  • Bomboş bir sokaktayım
    Yürüyorum adım adım
    Yürüdükçe arkama bırakmak istiyorum unutmaya çalıştığım her şeyi
    Ve bana acı veren herkesi
    Yürüyorum
    korkmuyor kaçmıyor ve ileriye bakıyorum
    Dimdik yılmadan ayakta duruyorum
    Beni sırtımdan vuranlara inat
    Gökyüzüne gülümseyen gözlerle bakıyorum
    Direniyorum tüm benliğimle


    Bomboş bir sokaktayım
    Yürüyorum adım adım
    Yürüdükçe güz yangını yüreğimdekileri ardıma bırakarak.
    Sonra tekrar gökyüzüne bakarak
    Ne mutlu bana ki gülümseyebiliyorum
    Herşeye rağmen
    Acılarımıda seviyorum
    Çok kanatmalarına rağmen


    Gözyaşlarımı içime akıtıyorum
    Kalbimin acıyan yanlarını
    Bana bu acıyı verene emanet ediyor
    Ve yinede hep gülümsüyorum




#15.10.2011 20:30 0 0 0
  • [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-sfd6RxovGY&feature[/youtube]
#16.10.2011 20:25 0 0 0
  • Nur-u Şen gönlümün huzur saatleri...
#16.10.2011 20:25 0 0 0
  • Canımın canı nerdesin?
    Bir ses ver,seni çok özledim.
    Sensiz kâbuslarımla kavgadayım,
    Uykularıma küstürme beni.
#16.10.2011 23:48 0 0 0

  • Duygularım karmakarışık bu akşam
    Nedendir niyedir bende bilmiyorum
    Yüreğimi burkan birşey var
    Adını bile koyamadığım
    Hüzün mü hasretmi
    Yada birşeylere duyulan nefretmi
    Çözülmeyen bilmece gibi
    Saatlerce düşünüp duruyorum
    Acaba çözebilirmiyim yada çözemezmiyim


#17.10.2011 21:38 0 0 0
  • Duygularım karmakarışık bu akşam
    Nedendir niyedir bende bilmiyorum
    Yüreğimi burkan birşey var
    Adını bile koyamadığım
    Hüzün mü hasretmi
    Yada birşeylere duyulan nefretmi
    Çözülmeyen bilmece gibi
    Saatlerce düşünüp duruyorum
    Acaba çözebilirmiyim yada çözemezmiyim

    Sen çözümü çok basit,
    Sonuçu çok ağır olansın benim için.
    Sen karanlık gecesin sevda için,
    Sen doğan güneşsin umutlarım için.
    Kış olupta kar yağdırma umutlarıma.
#17.10.2011 21:47 0 0 0
  • Güneş olup açmak isterim masmavi gökyüzünde
    Mutluluk olup yağmak isterim yüreklere
#17.10.2011 21:54 0 0 0
  • Gülücük olup umut açarım dudaklardan,
    Işık olup sevgi saçarım gözlerden,
    Eğer sende beni seni sevdiğim kadar seveceksen,
    Bekleme hadi gir kalbime.
#17.10.2011 22:13 0 0 0
  • Benim uyku vakti arkadaşım.. Görüşürüz.sevgiyle ve şiirle kal..
#17.10.2011 22:15 0 0 0