Gelme
İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
Bu kadar acı yeter ömrüme
Yüreğimin elleri yokki tutupta seni bana getirsin,
Sen yüreğine kelepçe vurmuşsun,benim gibi sevemezsin,
Ben düşlerimdende kovdum seni,
Artık geceleri ağladığımıda bilemezsin.
Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
Ama sen gelme istemem yinede
Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
Sen gelme
Gelirsen...
Tükenir biterim yeniden gözlerinde
Bir parça eser bıraktın yüreğimde,
Onuda bitirmek istemiyorsan eğer,
Sakın gelme bir atımlık canı kalan yüreğime.
Gelme
İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
Bu kadar acı yeter ömrüme
Yüreğimin elleri yokki tutupta seni bana getirsin,
Sen yüreğine kelepçe vurmuşsun,benim gibi sevemezsin,
Ben düşlerimdende kovdum seni,
Artık geceleri ağladığımıda bilemezsin.
Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
Ama sen gelme istemem yinede
Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
Sen gelme
Gelirsen...
Tükenir biterim yeniden gözlerinde
Bir parça eser bıraktın yüreğimde,
Onuda bitirmek istemiyorsan eğer,
Sakın gelme bir atımlık canı kalan yüreğime.
Sen yinede gelme
Gelirsen
Herşey başlar yeniden bittiği yerde
Gelme
İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
Bu kadar acı yeter ömrüme
Yüreğimin elleri yokki tutupta seni bana getirsin,
Sen yüreğine kelepçe vurmuşsun,benim gibi sevemezsin,
Ben düşlerimdende kovdum seni,
Artık geceleri ağladığımıda bilemezsin.
Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
Ama sen gelme istemem yinede
Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
Sen gelme
Gelirsen...
Tükenir biterim yeniden gözlerinde
Bir parça eser bıraktın yüreğimde,
Onuda bitirmek istemiyorsan eğer,
Sakın gelme bir atımlık canı kalan yüreğime.
Sen yinede gelme
Gelirsen
Herşey başlar yeniden bittiği yerde
Ve her başlama bir bitişi getirir ardından,
Ben artık bitişlere dayanamam,
Gelme nolursun,çık hayatımdan,
Eğer mümkünse topla acını kederini,
ÇIK AKLIMDAN.
Ağlayarak geldiğimiz bu dünyada
Hala ağlamaklıdır gözlerim
Bir damla asılı durur hep gözpınarlarımda
Dokunsalar ağlayacaktır hep gözlerim
Yorgundur yüreğim artık
Kaldıramıyor ihanetleri nefretleri
Sevmeye cesaretsiz
Ellerim nasır tutmuş
Başka bir ele tutmaya korkar olmuş
Ne kadar umut etsemde mutluluğu
Hiçbir zaman yanımdan geçmez
Vede geçmeye tenezzül etmez olmuş
Ve kimsenin göremediği bir köşede
Buruşturulup atılmış bir kağıt gibi.
Unutulmuşumdur...
Aynı şehrin iki yabancı insanıydık
Aynı caddelerden geçen ama tanımadık
Selamsız sabahsız
başları öne eğik
Ta ki aynı yıldıza takılıp kalan gözlerimiz
ve birbirine düşen düşlerimiz
Gün geldi karşılaştık yine aynı şehrin tanıdık bir sokağında
Ben hızlı adımlarla ilerken yetişmem gereken işime
Sen çıktın karşıma düşlerime düşen gözlerinle
Yaşayamadığım gençliğimim mutluluğuydun
İkinci bir bahardı yaşadığım senle ilk baharımı yaşamadan
Bana gülmeyi haram kılan,
Ne kadar dert-keder varsa üstüme salan,
Umutlarımı alıp kör kuyulara atan,
Yazımı baharımı karakışlara satan,
Yüzümü güldürmedin şu garip ömrümde,
Al hadi bana bıraktıklarını artık,
Ağır gelmeye başladı sırtımdaki kambur,
Bir insan bir defa vurulur,
Ya ölür yada sakat kalır.
Ben ne öldüm nede sakat kaldım,
Vefasız yar,ben sende kayboldum.
Bomboş bir sokaktayım
Yürüyorum adım adım
Yürüdükçe arkama bırakmak istiyorum unutmaya çalıştığım her şeyi
Ve bana acı veren herkesi
Yürüyorum
korkmuyor kaçmıyor ve ileriye bakıyorum
Dimdik yılmadan ayakta duruyorum
Beni sırtımdan vuranlara inat
Gökyüzüne gülümseyen gözlerle bakıyorum
Direniyorum tüm benliğimle
Bomboş bir sokaktayım
Yürüyorum adım adım
Yürüdükçe güz yangını yüreğimdekileri ardıma bırakarak.
Sonra tekrar gökyüzüne bakarak
Ne mutlu bana ki gülümseyebiliyorum
Herşeye rağmen
Acılarımıda seviyorum
Çok kanatmalarına rağmen
Gözyaşlarımı içime akıtıyorum
Kalbimin acıyan yanlarını
Bana bu acıyı verene emanet ediyor
Ve yinede hep gülümsüyorum
Duygularım karmakarışık bu akşam
Nedendir niyedir bende bilmiyorum
Yüreğimi burkan birşey var
Adını bile koyamadığım
Hüzün mü hasretmi
Yada birşeylere duyulan nefretmi
Çözülmeyen bilmece gibi
Saatlerce düşünüp duruyorum
Acaba çözebilirmiyim yada çözemezmiyim
Sen çözümü çok basit,
Sonuçu çok ağır olansın benim için.
Sen karanlık gecesin sevda için,
Sen doğan güneşsin umutlarım için.
Kış olupta kar yağdırma umutlarıma.