Birazdan kirpiklerim islanacak gecenin en koyu karanlıklarında
Ağlayacağım belkide hiç durmaksızın hıçkıra hıçkıraAslında çok görmüyorum gözlerime,senin için akıtacağı birkaç damlayı.
Bugün mutlu olmam gerek
Yoksa gözüm kalır hayatın küçük mutluluklarında
Mutlu olmam gerek işte
Uzanıp tutamasam hayal kalır uykularımda
Yıllardır bir özlem şarkısı var dudaklarımda
Söyler dururum her akşamüstü gezdiğim o sokakta
Her umudun bittiği yerde gözlerin gelince aklıma
Yeniden bir çiçek yeşerir o kurak topraklarda
İçimdeki çocuğu susturamıyorum
Sus dedikçe batıyor kalbime bir ok ucu
Saçlarında hüzün kokan rüzgarlar
Taze ilkbaharda açmaya yüz tutan
Sanki çiçeklerin tohumu
İçimdeki o çocuk umutsuz hala
Sevgiyı aramaktan bulamayıp kaybetmiş yolunu
Yüzünde kopkoyu bi çaresizlik duruyor
Kalbine gelip oturmuş bir garip duygu
Cay_guzeli değerli arkadaşım siz hiç merak etmeyin,o çocuk hiçbir zaman yolunu kaybetmez,bazen hüzünlere dalabilir kendince ve bu hüzünlerden süzülerek kaleme dökülen duygularla şahlanır kaybolmayan yollarda.Emeğinize-kaleminize ve o güzel yüreğinize sağlık,yine çok güzel duygularla şahlanmış kalem.
Bir yol varsa gidebileceğin
Sonunda bir ışık
Bir ses vede sana nefes veren
Bir aydınlıksa bu yolun sonu
Durma devam et yoluna
Her ne kadar karanlıksa bu yol
Engeller varsa ayaklarına takılan
Olsun ulaşacağın bir ışıksa
Durma yine sen devam et yoluna
Kalbimin kırıklarını topladım
Attım bir bir içimden
Çekip gitsem diyorum buralardan
Hatıralar bana küsermi
Solarmı açan çiçekler dalında
Bilirler mi acaba?
Bir sevgi uğruna acıyan şu yaralı kalbimi
Hüzün kokar hep çiçeklerim
Hangi yağmur yağarsa yağsın
Bir daha açmaz olur
Solar dalında güllerim
Sen yoksun
İçimi ısıtan sesin yok
Tadım tuzum yok
Huzurum yok
Mutluluğum yok
Sen yoksun
Yüreğim suskun
Çaresizim.
Tutunacak dalım yok
her yer karanlık
Bir ışık yok
Sen yoksun
Papatyalar boyun bükmüş
Sen yoksun
Yağmurlar küsmüş
Yağmıyor artık şehrimin üstüne
Güneşler açmıyor sabahın en seherinde
Sen yoksun
Maviler yok
Umutlarım tuz buz olmuş
Yollarıma karlar yağmış
Şarkılarım hüzün kokar
Sen yoksun ya
Hiçbirşeyin anlamı yok
Bugün bir iyilik yaptım kendime
Yoldan geçerken
Bir merhaba dedim yanımdan geçen yalnız bir dedeye
Oda karşılık verdi gülümseyerek merhaba kızım diye
Mutlu olduk ikimizde
Gülümsedi gözleri dedenin
Hasretti belkide içten bir gülümseyişe
Yolculuk devam ederken karşılaştım tonton bir teyzeyle
Nasılsın dedim teyzem bugün
Teyzem dizlerim sızlıyor dedi ama
Sen bana halimi sordun ya
Nasıl iyi olmam ben bu kelimeyle
Bir çocuk gördüm ilerde
Oynuyordu şirin köpeğiyle
Mutluluk neşe içinde
Sordum ona sence mutluluk ne diye
Dediki köpeğimle oynamak
En büyük mutluluk bu işte
Bugün bir iyilik daha yaptım kendime
Düşündüm küçük mutluluklardan
Keyif almak gerektiğine
Bir merhaba, nasılsın sözcüğüne
Hasret kalabilirsiniz gün gelince
Bunlara gerek kalmadan önce
Herzaman uygulamalız bence
Cay_guzeli güzel yürekli kardeşim benim,senin bu hayat felsefeni çok seviyorum.Aslında biz insanların yaradılış sebebi bir anlamda.O güzel yüreğine sağlık.
Gelme
İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
Bu kadar acı yeter ömrüme
Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
Ama sen gelme istemem yinede
Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
Sen gelme
Gelirsen...
Tükenir biterim yeniden gözlerinde
Yüreğine sağlık arkadaşım,yine insanın içini ısıtan bir şiir yazmışsın.
Teşekkür ederim dostum. Uzun zamandır vakitsizlikten gelemiyorum fazla. Şiir borcum vardı sana. Gelme başlıklı şiire ekleme yapsana borcuda ufkda olsa kaptamış oluruz. <sen geldiğin vakit ben derin uykularda oluyorum Bir daha ki gelişimde okuycam merakla...