Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • Hoş geldin dostum hoşgeldin
    Gelişinle daha da bir neşe verdin
    Sonbahar hüznüne kapılıp gitmiştim bende
    Kapılmayasın sende
#09.09.2011 21:12 0 0 0

  • Birazdan kirpiklerim ıslanacak gecenin en koyu karanlıklarında
    Ağlayacağım belkide hiç durmaksızın hıçkıra hıçkıra
#09.09.2011 21:20 0 0 0
  • Birazdan kirpiklerim islanacak gecenin en koyu karanlıklarında
    Ağlayacağım belkide hiç durmaksızın hıçkıra hıçkıraAslında çok görmüyorum gözlerime,senin için akıtacağı birkaç damlayı.
#09.09.2011 21:23 0 0 0
  • Herşey dahada güzel olurdu verilen sözler tutulsaydı eğer...





#12.09.2011 20:30 0 0 0
  • Bugün mutlu olmam gerek
    Yoksa gözüm kalır hayatın küçük mutluluklarında
    Mutlu olmam gerek işte
    Uzanıp tutamasam hayal kalır uykularımda
    Yıllardır bir özlem şarkısı var dudaklarımda
    Söyler dururum her akşamüstü gezdiğim o sokakta
    Her umudun bittiği yerde gözlerin gelince aklıma
    Yeniden bir çiçek yeşerir o kurak topraklarda





#13.09.2011 20:25 0 0 0
  • İçimdeki çocuğu susturamıyorum
    Sus dedikçe batıyor kalbime bir ok ucu
    Saçlarında hüzün kokan rüzgarlar
    Taze ilkbaharda açmaya yüz tutan
    Sanki çiçeklerin tohumu
    İçimdeki o çocuk umutsuz hala
    Sevgiyı aramaktan bulamayıp kaybetmiş yolunu
    Yüzünde kopkoyu bi çaresizlik duruyor
    Kalbine gelip oturmuş bir garip duygu
#13.09.2011 20:55 0 0 0
  • Cay_guzeli değerli arkadaşım siz hiç merak etmeyin,o çocuk hiçbir zaman yolunu kaybetmez,bazen hüzünlere dalabilir kendince ve bu hüzünlerden süzülerek kaleme dökülen duygularla şahlanır kaybolmayan yollarda.Emeğinize-kaleminize ve o güzel yüreğinize sağlık,yine çok güzel duygularla şahlanmış kalem.
#14.09.2011 00:31 0 0 0

  • Bir yol varsa gidebileceğin
    Sonunda bir ışık
    Bir ses vede sana nefes veren
    Bir aydınlıksa bu yolun sonu
    Durma devam et yoluna
    Her ne kadar karanlıksa bu yol
    Engeller varsa ayaklarına takılan
    Olsun ulaşacağın bir ışıksa
    Durma yine sen devam et yoluna
#17.09.2011 19:25 0 0 0


  • Kalbimin kırıklarını topladım
    Attım bir bir içimden
    Çekip gitsem diyorum buralardan
    Hatıralar bana küsermi
    Solarmı açan çiçekler dalında
    Bilirler mi acaba?
    Bir sevgi uğruna acıyan şu yaralı kalbimi
    Hüzün kokar hep çiçeklerim
    Hangi yağmur yağarsa yağsın
    Bir daha açmaz olur
    Solar dalında güllerim



#17.09.2011 19:41 0 0 0


  • Gece yol alıyor sensizliğe
    Uykular firari olmuş
    Derin uykulara dalamıyorum
    Dalarsam uykuya bir daha uyanamam
    Biliyorum
#18.09.2011 20:49 0 0 0

  • Sen yoksun
    İçimi ısıtan sesin yok
    Tadım tuzum yok
    Huzurum yok
    Mutluluğum yok
    Sen yoksun
    Yüreğim suskun
    Çaresizim.
    Tutunacak dalım yok
    her yer karanlık
    Bir ışık yok

    Sen yoksun
    Papatyalar boyun bükmüş
    Sen yoksun
    Yağmurlar küsmüş
    Yağmıyor artık şehrimin üstüne
    Güneşler açmıyor sabahın en seherinde

    Sen yoksun
    Maviler yok
    Umutlarım tuz buz olmuş
    Yollarıma karlar yağmış
    Şarkılarım hüzün kokar
    Sen yoksun ya
    Hiçbirşeyin anlamı yok


    Sen yoksun işte
    Ben tümden yok
    ...
#18.09.2011 21:09 0 0 0
  • Tek kelimeyle MUHTEŞEM.Yüreğine sağlık güzel kardeşim.
#19.09.2011 21:43 0 0 0
  • Operatör değerli arkadaşım güzel yorularınla yalnız bırakmadığın için ben sana çok teşekkürler ediyorum...
#20.09.2011 18:54 0 0 0

  • Bugün bir iyilik yaptım kendime
    Yoldan geçerken
    Bir merhaba dedim yanımdan geçen yalnız bir dedeye
    Oda karşılık verdi gülümseyerek merhaba kızım diye
    Mutlu olduk ikimizde
    Gülümsedi gözleri dedenin
    Hasretti belkide içten bir gülümseyişe

    Yolculuk devam ederken karşılaştım tonton bir teyzeyle
    Nasılsın dedim teyzem bugün
    Teyzem dizlerim sızlıyor dedi ama
    Sen bana halimi sordun ya
    Nasıl iyi olmam ben bu kelimeyle

    Bir çocuk gördüm ilerde
    Oynuyordu şirin köpeğiyle
    Mutluluk neşe içinde
    Sordum ona sence mutluluk ne diye
    Dediki köpeğimle oynamak
    En büyük mutluluk bu işte


    Bugün bir iyilik daha yaptım kendime
    Düşündüm küçük mutluluklardan
    Keyif almak gerektiğine
    Bir merhaba, nasılsın sözcüğüne
    Hasret kalabilirsiniz gün gelince
    Bunlara gerek kalmadan önce
    Herzaman uygulamalız bence




#20.09.2011 19:20 0 0 0
  • Cay_guzeli güzel yürekli kardeşim benim,senin bu hayat felsefeni çok seviyorum.Aslında biz insanların yaradılış sebebi bir anlamda.O güzel yüreğine sağlık.
#21.09.2011 22:15 0 0 0
  • Mavi dalgalardan geliyorum
    Ellerimde en mavisinden umutlarım
    Yüreğimde hırçın dalgaları dindiren bir sevgi
    Açın yüreklerinizi
    Vereyim mavileri


    Ey mavi düşlerim
    Ey en mutlu bekleyişimlerim
    Maviyi aldımda geldim
    Başka renk uğramaz bana
    Mavi dalgaların dansı bu
    Karadeniz gibi
    Hırçın ama sevimli




    Ceplerimi doldurdum
    Maviden hayallerle
    Aldım geldim sizlere
    Açın kapıları
    Gireyim içeriye


#29.09.2011 20:39 0 0 0
  • Yüreğine sağlık arkadaşım,yine insanın içini ısıtan bir şiir yazmışsın.
#29.09.2011 23:09 0 0 0

  • Gelme
    İstemem gayrı senden bir ses nede bir kelime
    Sakın gelipte yeniden girme düşlerime
    Bu kadar acı yeter ömrüme

    Hep bir hayır vardır dedim olup biten herşeye
    Bekledim günlerce hasretini içime çeke çeke
    Ama sen gelme istemem yinede
    Gelirsen yıkılır tüm dünya üstüme üstüme
    Sen gelme
    Gelirsen...
    Tükenir biterim yeniden gözlerinde


#01.10.2011 20:33 0 0 0
  • Yüreğine sağlık arkadaşım,yine insanın içini ısıtan bir şiir yazmışsın.


    Teşekkür ederim dostum. Uzun zamandır vakitsizlikten gelemiyorum fazla. Şiir borcum vardı sana. Gelme başlıklı şiire ekleme yapsana borcuda ufkda olsa kaptamış oluruz. <sen geldiğin vakit ben derin uykularda oluyorum :) Bir daha ki gelişimde okuycam merakla...
#01.10.2011 20:37 0 0 0