Cay_guzeli değrli arkadaşım bu yazmış olduğun paylaşımın senin nekadar güzel bir yüreğe sahip olduğunu gösteriyor ve diyorumki ah keşkem bütün insanlar senin gibi düşünse.Ama olmuyor be güzel kardeşim olmuyor,insanların çoğunun yüreğini kara öyle bir kaplamışki bir türlü silemiyorlar.Başka ne deyimki ben sana,o güzel yüreğin ve düşüncelerin için bin yaşa be güzel yürekli kardeşim.
hep güzellikler düşünmüşümdür şu yaşıma gelene dek. Hep başıma ne gelirse iyi niyetimden geliyor. Çok kişinin benim iyi niyetimi kötüye kullandığına şahitlik ettim ama yine de ne olursa olsun iyilikten güzellikten yana yüreğim
Değerli arkadaşım sen yinede o güzel yüreğine söylede iyilikten ve güzellikten ayrılmasın.Senin o güzel yüreğindeki iyiliği ve temizliği kendi menfaatleri için kullanmak isteyenlerin yüreğine bulaştırmak istedikleri çamur ellerini ve ruhlarını kirletmekten öteye geçemez.İyilik yapılanın değil yapanındır arkadaşım,aynı kötülükte olduğu gibi.
hep güzellikler düşünmüşümdür şu yaşıma gelene dek. Hep başıma ne gelirse iyi niyetimden geliyor. Çok kişinin benim iyi niyetimi kötüye kullandığına şahitlik ettim ama yine de ne olursa olsun iyilikten güzellikten yana yüreğim
her paylaşımına beğeni ekleyebilirim,yorumda yazarım fakat şu cümlelerini ayakta alkışlarım
hep böyle kal canım hep böyle kal.
Gözlerimdeki bir damlanın.
Gün gelipte
Kurak topraklara umut olup
Can bulup
Güneşe bakan
Yeni güne doğan
Bir çiçek gibi
Rengarek açan
Dünyayı sevgisiyle saran
Umut dolu yüreğimin hiçbir zaman
Pes etmediği yılmadiği içn zorluklardan
Hayalerime ulaştığımı anlamaya başlıyorum
Bu satırlar kısa da olsa can dostuma
Duyarsın sesimi bağırsam da sussamda
Sen hep benim yanımdasın ya
Gelmesende olur şu anda
Seni arıyorum hep yokluklarında
Ağladığım zamanlarda bir sen vardın yanımda
Uzansam dokunaman ki sana
Mesafeler set çeksede aramıza
Dostluğun her daim yeter bana
İhtiyacım var şuan sana
Omuzuna dayanıp ağlamak doya doya,
Huzur bulup rahatlamak vardı yanında
birgün kimbilir bizde bakarız
Gökyüzünden dünyaya
Hüznümden değil gözlerimdeki yaşlar
Mutluluktan dökülüyor belkide
Omuzlarına...
Cay_guzeli değerli arkadaşım nekadarda güzel yazmışsın,kalemine-yüreğine sağlık.İnsanın ençok özlediği değerlisidir dost.Umarım bu şiiri hakeden dostun hayatından hiç eksik olmaz.
Değerli arkadaşlarım çok teşekkür ederim güzel sözlerinize. Belkide bi özlemdi içimdeki dosta dair..Böyle olmasını arzuladığım. Dostlar yok deil var hayatımda . Ama hep uzağımdalar. Bianlık özlemle yazılan karalamalardı bunlar. ,
Sizlerde benim dostlarımsınız. Görmesekte karşılılklı oturup kunuşmasakta yürek sesimizle hep bir aradayız. Yıllar geçtikçe dahada kalıcı olmasıdır bu dostlukların temennim. Hep varolun
Masmavi bir gökyüzünde
Karabulutların sislerin üzerinde
Rüyalarındaki beyaz bir sayfayı aç
Yaşamak isteyipde yaşayamadıklarını
Umitlerini bekleyişlerini yaz..
Yaz ki gerçek olsun
Kalemi mavi, sayfası bembeyaz olan
Tertemiz bekleyişlerinle
Bir sayfa aç
Ve yaz içindekileri
Bir kuş gibi kanatlanıp.
Uç kaf dağının ardına
Yolculuğunda
Yağmurlar karlar eşlik etsin sana
Güneşler açsın sonra pırıl pırıl olsun gökyüzü
Her taraf yemyeşil olsun siyahtan iz kalmadan
Hayattan hiç bıkmadan
Yüreğinden ne gelirse onu yaşa
İnsan ol,insan gibi yaşa
Kendinle bir başına
Çiz hayallerini bir bir korkmadan
Bembeyaz sayfa nede olsa
Sevdana sahip ol
Sevdan da sana
Huzuru bul
Umuda tutun
Gül açsın gül bahçelerinde
Senin bir tek gülümsemenle
Masmavi bir gökyüzünde
Karabulutların sislerin üzerinde
Rüyalarındaki beyaz bir sayfayı aç
Yaşamak isteyipde yaşayamadıklarını
Umitlerini bekleyişlerini yaz..
Yaz ki gerçek olsun
Kalemi mavi, sayfası bembeyaz olan
Tertemiz bekleyişlerinle
Herbiri birbirinden harikaydı arkadaşım,ama bu dörtlük bir başka..emeğine yüreğine sağlık..Kalemin daim olsun...