Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • Cay_guzeli değrli arkadaşım bu yazmış olduğun paylaşımın senin nekadar güzel bir yüreğe sahip olduğunu gösteriyor ve diyorumki ah keşkem bütün insanlar senin gibi düşünse.Ama olmuyor be güzel kardeşim olmuyor,insanların çoğunun yüreğini kara öyle bir kaplamışki bir türlü silemiyorlar.Başka ne deyimki ben sana,o güzel yüreğin ve düşüncelerin için bin yaşa be güzel yürekli kardeşim.
#30.07.2011 22:15 0 0 0
  • oparetör arkadaşım

    hep güzellikler düşünmüşümdür şu yaşıma gelene dek. Hep başıma ne gelirse iyi niyetimden geliyor. Çok kişinin benim iyi niyetimi kötüye kullandığına şahitlik ettim ama yine de ne olursa olsun iyilikten güzellikten yana yüreğim
#31.07.2011 11:16 0 0 0
  • Değerli arkadaşım sen yinede o güzel yüreğine söylede iyilikten ve güzellikten ayrılmasın.Senin o güzel yüreğindeki iyiliği ve temizliği kendi menfaatleri için kullanmak isteyenlerin yüreğine bulaştırmak istedikleri çamur ellerini ve ruhlarını kirletmekten öteye geçemez.İyilik yapılanın değil yapanındır arkadaşım,aynı kötülükte olduğu gibi.
#31.07.2011 21:31 0 0 0
  • oparetör arkadaşım

    hep güzellikler düşünmüşümdür şu yaşıma gelene dek. Hep başıma ne gelirse iyi niyetimden geliyor. Çok kişinin benim iyi niyetimi kötüye kullandığına şahitlik ettim ama yine de ne olursa olsun iyilikten güzellikten yana yüreğim

    her paylaşımına beğeni ekleyebilirim,yorumda yazarım fakat şu cümlelerini ayakta alkışlarım
    hep böyle kal canım hep böyle kal.
#31.07.2011 21:37 0 0 0




  • noimage


    Gözlerimdeki bir damlanın.
    Gün gelipte
    Kurak topraklara umut olup
    Can bulup
    Güneşe bakan
    Yeni güne doğan
    Bir çiçek gibi
    Rengarek açan
    Dünyayı sevgisiyle saran
    Umut dolu yüreğimin hiçbir zaman
    Pes etmediği yılmadiği içn zorluklardan
    Hayalerime ulaştığımı anlamaya başlıyorum
#02.08.2011 09:30 0 0 0
  • güzeldi çay güzeli yüreğine sağlık arkadaşım
#02.08.2011 10:53 0 0 0
  • ckIN2U teşekkür ederim arkadaşım
#02.08.2011 11:28 0 0 0


  • Bu satırlar kısa da olsa can dostuma
    Duyarsın sesimi bağırsam da sussamda
    Sen hep benim yanımdasın ya
    Gelmesende olur şu anda

    Seni arıyorum hep yokluklarında
    Ağladığım zamanlarda bir sen vardın yanımda
    Uzansam dokunaman ki sana
    Mesafeler set çeksede aramıza
    Dostluğun her daim yeter bana


    İhtiyacım var şuan sana
    Omuzuna dayanıp ağlamak doya doya,
    Huzur bulup rahatlamak vardı yanında
    birgün kimbilir bizde bakarız
    Gökyüzünden dünyaya
    Hüznümden değil gözlerimdeki yaşlar
    Mutluluktan dökülüyor belkide
    Omuzlarına...

#08.08.2011 09:54 0 0 0
  • Cay_guzeli değerli arkadaşım nekadarda güzel yazmışsın,kalemine-yüreğine sağlık.İnsanın ençok özlediği değerlisidir dost.Umarım bu şiiri hakeden dostun hayatından hiç eksik olmaz.
#08.08.2011 22:52 0 0 0
  • Canım arkadaşım;teşekkürler bu güzel şiirin için..Sende bu güzel yürek varken hiç dostsuz kalmayacağını biliyorum...Emeğine yüreğine sağlık...
#09.08.2011 00:25 0 0 0
  • Değerli arkadaşlarım çok teşekkür ederim güzel sözlerinize. Belkide bi özlemdi içimdeki dosta dair..Böyle olmasını arzuladığım. Dostlar yok deil var hayatımda . Ama hep uzağımdalar. Bianlık özlemle yazılan karalamalardı bunlar. ,


    Sizlerde benim dostlarımsınız. Görmesekte karşılılklı oturup kunuşmasakta yürek sesimizle hep bir aradayız. Yıllar geçtikçe dahada kalıcı olmasıdır bu dostlukların temennim. Hep varolun
#09.08.2011 08:15 0 0 0

  • Masmavi bir gökyüzünde
    Karabulutların sislerin üzerinde
    Rüyalarındaki beyaz bir sayfayı aç
    Yaşamak isteyipde yaşayamadıklarını
    Umitlerini bekleyişlerini yaz..
    Yaz ki gerçek olsun
    Kalemi mavi, sayfası bembeyaz olan
    Tertemiz bekleyişlerinle

    Bir sayfa aç
    Ve yaz içindekileri
    Bir kuş gibi kanatlanıp.
    Uç kaf dağının ardına
    Yolculuğunda
    Yağmurlar karlar eşlik etsin sana
    Güneşler açsın sonra pırıl pırıl olsun gökyüzü
    Her taraf yemyeşil olsun siyahtan iz kalmadan
    Hayattan hiç bıkmadan

    Yüreğinden ne gelirse onu yaşa
    İnsan ol,insan gibi yaşa
    Kendinle bir başına
    Çiz hayallerini bir bir korkmadan
    Bembeyaz sayfa nede olsa

    Sevdana sahip ol
    Sevdan da sana
    Huzuru bul
    Umuda tutun
    Gül açsın gül bahçelerinde
    Senin bir tek gülümsemenle

    ....

    ŞeNNuR
#14.08.2011 12:34 0 0 0
  • Arkadaşım yüreğinin sesi gerçekten çok derin ve ilmek ilmek işlemişsin dostluğun,insanlığın o güzelim yanlarını.Gönlüne sağlık.
#14.08.2011 21:12 0 0 0
  • Teşekkür canı gönülden arkadaşım..Varolasın güzel yorumlarınla şiirime renk kattığın için...
#14.08.2011 21:47 0 0 0
  • Geceye ısmarladım seni,
    Rüyalarımda bana getirecek o güzel kokunu.
#14.08.2011 21:52 0 0 0
  • sonu baştan belliydi Masal bu ya
    Biz kazanmıştık masaldaki Mutluluk oyununu
#14.08.2011 21:56 0 0 0
  • Ay'a ısmarladım seni,
    Ama korktu,
    Sunamadı bana o güzelliğini,
    Sonradan söyledi,
    Kıskanırmış seni.
#14.08.2011 21:59 0 0 0
  • Masmavi bir gökyüzünde
    Karabulutların sislerin üzerinde
    Rüyalarındaki beyaz bir sayfayı aç
    Yaşamak isteyipde yaşayamadıklarını
    Umitlerini bekleyişlerini yaz..
    Yaz ki gerçek olsun
    Kalemi mavi, sayfası bembeyaz olan
    Tertemiz bekleyişlerinle

    Herbiri birbirinden harikaydı arkadaşım,ama bu dörtlük bir başka..emeğine yüreğine sağlık..Kalemin daim olsun...
#14.08.2011 22:05 0 0 0
  • Ay'a ısmarladım seni,
    Ama korktu,
    Sunamadı bana o güzelliğini,
    Sonradan söyledi,
    Kıskanırmış seni.

    Aya dedimki
    Hiç kıskanma beni
    Benim sevgim çok büyük bilesin
    Herkese yeter inan ki..
#15.08.2011 11:43 0 0 0