Ne kadar güzel bir köyün varmış be arkadaşım.Artık pek görmek mümkün değil bu imece usulü dediğimiz en güzel paylaşımların olduğu ve karşılık beklenmeyen ama karşılıklı yapılan yardımları.Özendirdin beni be arkadaşım,nerdeee bizim buralarda öyle köyler.Yazan ellerin dert görmesin çok güzel ve içten bir paylaşım.
Bir damla gözlerimden ha düştü ha düşecek.
Bekledim bekledim.
Beklenen gelmeyecek..
Anladım artık..
Kader bana gülmedi...
Hiçbir zaman gülmeyecek.
Ah be kader alacağın olsun,
Borçların çoğalıyor bilesin.
Ne kadar yük yüklesende omzuma,
Merak etme sen,taşırım gücüm yettiğince,
Ama unutma!İntikamım ağır gelecek sana.
Gecenin uçsuz bucaksız saatlerinde fırtınalar yaşıyorum
Kıyıya yanaştım bir gemi gibi,
Deniz hırçın bugün dalgalanıyor, sensizliğin ortasında
Gök bulutlu ışıkların parıltısında,
Şimşekler çakıyor gözlerimde
Gözlerimde saklanan sancılar, bir yağmur tanesi gibi dökülmüş,
Düşlerimde
Hafiften umutlar serpilmiş denizin parıltısına
Bir yer var biliyorum umudun olduğu
Mutlu sonların olduğu bir yer
Bekliyorum ve denize dönüyorum yüzümü
Gülümsüyorum martılara
Onlarda eşlik ediyor bana kanatlarıyla
Ben toprağın bereketinden gözlerimi aldım,
Fırtınalarım bir lodos kızıydı
Mavi dalgaların asi kızıydım ben
Karadeniz gibi bazen dalgalı bazen durgun
Ben
Demlenmiş dost kıvamında beklettim her şeyimi,
Bir cay tadında, içten söyledim aşklarımı,
Kendi içimde harmanladım ey güzel düşlerimi..
Hayatımın anlamı, içimde bir deniz
Bir demli çay kadar asil,
Yudumlamaktır hayatı
Mavi dalgalarda ben buldum
Umudu sevgiyi geleceği
Çıkıp gelsen diyorum
Hani ansızın çalsan kalbimin kapısını
Beklemediğim bir anda
Beklenmeğim bir saatte
Gelsen işte
Sevsen beni öylesine deil
ölesiye...
El ele olsak gözgöze baksak
Hiç ayrılmasak
Mutlu olsak işte
Çocuklar gibi olsak
Bir uçurtmanın peşi sıra uçsak bizde gökyüzünde
Bulutlarla yarışsak
Koşsak koşsak yorulmasak
Aşkın peşinden hep mutlu yaşasak
Sonra bir kuş gibi süzülsek uçsuz bucaksız
maviliklerde olsak
Özgürce uçsak mutluluk ülkesine ulaşsak
ellerimiz gözlerimiz hiç ayrılmasa
Acılar olmasa, ellerimizdeki güllerin dikenleri kanatmasa
Hüzün keder uzak olsa çok mu şey istiyoruz acaba
Hayır çok şey deil istediğimiz
Sadece bir tutam mutluluk
Şu yalan dünyada üçgünlük de olsa
Bir ufacık mutluluk ya
Bir ufacık mutluluk..
Deli gömleği giydirilmiş bir aşkın son perdesindeyim şimdi!
Henüz son sözleri söylenmemiş
Bakireliğine dokunulmamış bir hayatın kriz noktasında kalbim
Görüyorum
Aşk nasırlarını gösterdi artık bana
İyi niyetliyim yine de.
Yiten bir sevginin ardından tüm mutlulukların onda kalması dileğimle
En uzak şehir sensin şimdi
En uzak kıta
Konuşabileceğim en zor lisansın ama dilimde dönmez yokluğuna
*******
yüreğine sağlık canım hepsi birbirinden değerli anlam yüklü
Ne olur konuş benimle
Susma öylece
Susupta hüznünü dökme yüreğine
Boş olsun,anlamsız olsun
Yeterki susma öyle
Konuş içinden geldiğince
Susma öylece
Ben ki, acılar denizinde boğulurken
Derdim ki biri olsa yanımda
Dostum dediğim
cannnn
Dediğim..
Konuşayım ona anlatayım kanayan yaralarımın acısını
Boş olsada
Dinleyen biri varya nasıl olsa
Ne olur konuş benimle
Susma öylece
Susmak çare değil ki
Anlatmak içindekileri
Bir yangından kalan külleri
Savurup atmak gibi
Haykırmak içinden gelenleri
Konuşmak içinden geldiğince
Susma öylece
Ne olur konuş benimle
Ne olur konuş benimle
Delice isyanlar etme
Bak işte hayat hep seninle
Yaşatacağim nice güzelliklerim var sana
Sen hep umut et gönlünden geldiğince
Yeterki sen susma öylece
Konuş benimle
İçinden geldiğince
Koş mutlu yarınlara
Mutluluk dolu bir hayat sunacağım ben sana
Ne bekliyorsun ki daha
Bir adım atsana
Herşey umut etmekle başlıyor anlasana
Bu hayat senin
Ne duruyorsun ki daha
Durmasana...
biten bir günün ardından sırtını dayadıgında geriye
aklına gelen ilk suretsin sen
öylesine geriye yaslandıgımda gözlermi kapadıgımda
aklıma gelen ilk hayal sen
yorgunluguma bir of
sakinligime bir hecesansın sen
Aramıza girdi şimdi sıcak ama üşüten bir haziran
Yaz ortasında yaşanıyor vakitsiz bir hüzn-ü hazan
Ah haziran ah!!
Senmisin bu kadar acımasız olan
Yoksa ben miyim seni bu kadar beklemiş olupta.
Sonsuz bir aşk-ı sukuta susan..
Yan haziran yan sen yanki..
Kaybettiğin sıcaklığın üşüyen ruhuma dokunuyor inan
Sen yinede pes etme haziran hep dayan
Üşütmesin seni sıcaklığında hüzn-ü hazan
Yan hep yan sen,yan ki haziran
Binbir umutla bekliyor seni
Her biri sonsuz aşkla dolu binlerce can