Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • Ne kadar güzel bir köyün varmış be arkadaşım.Artık pek görmek mümkün değil bu imece usulü dediğimiz en güzel paylaşımların olduğu ve karşılık beklenmeyen ama karşılıklı yapılan yardımları.Özendirdin beni be arkadaşım,nerdeee bizim buralarda öyle köyler.Yazan ellerin dert görmesin çok güzel ve içten bir paylaşım.
#27.05.2011 21:06 0 0 0
  • Bir damla gözlerimden ha düştü ha düşecek. Bekledim bekledim. Beklenen gelmeyecek..Anladım artık.. Kader bana gülmedi...Hiçbir zaman gülmeyecek
#31.05.2011 21:24 0 0 0
  • Bir damla gözlerimden ha düştü ha düşecek.
    Bekledim bekledim.
    Beklenen gelmeyecek..
    Anladım artık..
    Kader bana gülmedi...
    Hiçbir zaman gülmeyecek.

    Ah be kader alacağın olsun,
    Borçların çoğalıyor bilesin.
    Ne kadar yük yüklesende omzuma,
    Merak etme sen,taşırım gücüm yettiğince,
    Ama unutma!İntikamım ağır gelecek sana.
#31.05.2011 21:42 0 0 0

  • Mavi Dalgaların Asi Kızıydım Ben

    Gecenin uçsuz bucaksız saatlerinde fırtınalar yaşıyorum
    Kıyıya yanaştım bir gemi gibi,
    Deniz hırçın bugün dalgalanıyor, sensizliğin ortasında
    Gök bulutlu ışıkların parıltısında,
    Şimşekler çakıyor gözlerimde
    Gözlerimde saklanan sancılar, bir yağmur tanesi gibi dökülmüş,
    Düşlerimde


    Hafiften umutlar serpilmiş denizin parıltısına
    Bir yer var biliyorum umudun olduğu
    Mutlu sonların olduğu bir yer
    Bekliyorum ve denize dönüyorum yüzümü
    Gülümsüyorum martılara
    Onlarda eşlik ediyor bana kanatlarıyla


    Ben toprağın bereketinden gözlerimi aldım,
    Fırtınalarım bir lodos kızıydı
    Mavi dalgaların asi kızıydım ben
    Karadeniz gibi bazen dalgalı bazen durgun


    Ben
    Demlenmiş dost kıvamında beklettim her şeyimi,
    Bir cay tadında, içten söyledim aşklarımı,
    Kendi içimde harmanladım ey güzel düşlerimi..
    Hayatımın anlamı, içimde bir deniz


    Bir demli çay kadar asil,
    Yudumlamaktır hayatı
    Mavi dalgalarda ben buldum
    Umudu sevgiyi geleceği
#04.06.2011 20:31 0 0 0

  • Can dediğin emanet.Sabret biter vaden, sırası vardır elbet..
#08.06.2011 21:32 0 0 0
  • Can dediğin emanet.Sabret biter vaden, sırası vardır elbet..

    Uğramaz deme kapına azrail,herdaim nöbette olduğunu bil.
#08.06.2011 21:44 0 0 0


  • Bir Ufacık Mutluluk


    Çıkıp gelsen diyorum
    Hani ansızın çalsan kalbimin kapısını
    Beklemediğim bir anda
    Beklenmeğim bir saatte
    Gelsen işte
    Sevsen beni öylesine deil
    ölesiye...

    El ele olsak gözgöze baksak
    Hiç ayrılmasak
    Mutlu olsak işte
    Çocuklar gibi olsak
    Bir uçurtmanın peşi sıra uçsak bizde gökyüzünde
    Bulutlarla yarışsak
    Koşsak koşsak yorulmasak
    Aşkın peşinden hep mutlu yaşasak

    Sonra bir kuş gibi süzülsek uçsuz bucaksız
    maviliklerde olsak
    Özgürce uçsak mutluluk ülkesine ulaşsak
    ellerimiz gözlerimiz hiç ayrılmasa

    Acılar olmasa, ellerimizdeki güllerin dikenleri kanatmasa
    Hüzün keder uzak olsa çok mu şey istiyoruz acaba
    Hayır çok şey deil istediğimiz
    Sadece bir tutam mutluluk
    Şu yalan dünyada üçgünlük de olsa
    Bir ufacık mutluluk ya
    Bir ufacık mutluluk..



#09.06.2011 12:27 0 0 0
  • Harikasın gülüm..ellerine saglılar dilerim...güzel şiirlerin için teşekkürler candan...noimage
#09.06.2011 13:57 0 0 0
  • Teşekkürler can sarsın.
#09.06.2011 14:49 0 0 0
  • noimage

    Deli gömleği giydirilmiş bir aşkın son perdesindeyim şimdi!
    Henüz son sözleri söylenmemiş
    Bakireliğine dokunulmamış bir hayatın kriz noktasında kalbim

    Görüyorum
    Aşk nasırlarını gösterdi artık bana
    İyi niyetliyim yine de.
    Yiten bir sevginin ardından tüm mutlulukların onda kalması dileğimle
    En uzak şehir sensin şimdi
    En uzak kıta
    Konuşabileceğim en zor lisansın ama dilimde dönmez yokluğuna


    *******

    yüreğine sağlık canım hepsi birbirinden değerli anlam yüklü

#09.06.2011 23:03 0 0 0
  • El-keyf;

    Çok teşekkür ederim canım..
#10.06.2011 19:37 0 0 0
  • muhteşem
#11.06.2011 00:23 0 0 0


  • Benim adım hüzün
    Soyadım yalnızlık
    Hergün başımda nöbet tutar ayrılık
    Geçmez saatler uykular kaçar
    Gözlerde hep acı yürekte ince bır sızı
    İnletip inletip hasrete gömer seni
    .........
#11.06.2011 11:38 0 0 0

  • Konuş Benimle

    Ne olur konuş benimle
    Susma öylece
    Susupta hüznünü dökme yüreğine
    Boş olsun,anlamsız olsun
    Yeterki susma öyle
    Konuş içinden geldiğince
    Susma öylece



    Ben ki, acılar denizinde boğulurken
    Derdim ki biri olsa yanımda
    Dostum dediğim

    cannnn

    Dediğim..


    Konuşayım ona anlatayım kanayan yaralarımın acısını
    Boş olsada
    Dinleyen biri varya nasıl olsa
    Ne olur konuş benimle
    Susma öylece




    Susmak çare değil ki
    Anlatmak içindekileri
    Bir yangından kalan külleri
    Savurup atmak gibi
    Haykırmak içinden gelenleri
    Konuşmak içinden geldiğince
    Susma öylece

    Ne olur konuş benimle




    Ne olur konuş benimle
    Delice isyanlar etme
    Bak işte hayat hep seninle
    Yaşatacağim nice güzelliklerim var sana
    Sen hep umut et gönlünden geldiğince
    Yeterki sen susma öylece
    Konuş benimle
    İçinden geldiğince




    Koş mutlu yarınlara
    Mutluluk dolu bir hayat sunacağım ben sana
    Ne bekliyorsun ki daha
    Bir adım atsana
    Herşey umut etmekle başlıyor anlasana
    Bu hayat senin
    Ne duruyorsun ki daha
    Durmasana...




#11.06.2011 11:58 0 0 0
  • Bu çok güzel,dizelerin için teşekkürler Canım arkadaşım..Emeğine yüreğine sağlık..
#11.06.2011 12:06 0 0 0
  • Çok teşekkürler ozan arkadaşım.
#11.06.2011 12:08 0 0 0
  • biten bir günün ardından sırtını dayadıgında geriye
    aklına gelen ilk suretsin sen
    öylesine geriye yaslandıgımda gözlermi kapadıgımda
    aklıma gelen ilk hayal sen
    yorgunluguma bir of
    sakinligime bir hecesansın sen

#12.06.2011 11:37 0 0 0
  • Sığınak çok güzeldi. Teşekkür ederim..
#12.06.2011 20:48 0 0 0

  • Aramıza girdi şimdi sıcak ama üşüten bir haziran
    Yaz ortasında yaşanıyor vakitsiz bir hüzn-ü hazan
    Ah haziran ah!!
    Senmisin bu kadar acımasız olan
    Yoksa ben miyim seni bu kadar beklemiş olupta.
    Sonsuz bir aşk-ı sukuta susan..
    Yan haziran yan sen yanki..
    Kaybettiğin sıcaklığın üşüyen ruhuma dokunuyor inan
    Sen yinede pes etme haziran hep dayan
    Üşütmesin seni sıcaklığında hüzn-ü hazan
    Yan hep yan sen,yan ki haziran
    Binbir umutla bekliyor seni
    Her biri sonsuz aşkla dolu binlerce can

    ŞeNNuR


#17.06.2011 19:41 0 0 0