Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • Ebruli renklerdeyim bugün
    sabah sarıydım hüzün sarısı
    Öğlende yeşil oldum umut doldum
    İkindide ikindi gülleri gibiydim
    Soldum...
    Akşam oluyor şimdi
    Kızıl rengime boyandım...

    Ve biliyorumki gece olunca karanlığa bürüneceğim,
    İşte o zaman yüreğimin rengini bulacağım,
    Gece ayazında ise taş kesmişliği yaşayacağım.
    Benmi istiyorum zannediyorsun böyle olmayı?
    Başıma saldın salalı bu sevdayı,
    Farklı bir günüm geçmedi.
#10.05.2011 21:18 0 0 0
  • kaleminize saqlık her sheye yenıden başlamalı bu hayat ozaman anlam kazanır der yıllar geçsede bazıları hep düşünürüm niye diye niye bılıyomsunuz yıllar geçsede anlam kazandıracak olan sizlesiniz ........PaRS 1O.O5.2011 SAAT 10.22 SULARI...SAYGIALRIMLA
#10.05.2011 21:28 0 0 0
  • ParS61 saygıdeğer arkadaşım;haddim olmayarak cay_guzeli arkadaşımın bu güzel sayfasındaki değerli yorumunuza teşekkür ederim.Anlam aslında taşınan yürektedir biliyormusunuz?Siz ne kadar saf ve temiz severseniz,menfaat ve çıkarı yürek kapınızdan içeri sokmazsanız AŞK'ta o kadar yüce olur.Sağolasınız tekrar güzel yorumunuz için.
#10.05.2011 21:36 0 0 0
  • noimage
#10.05.2011 22:21 0 0 0
  • Çok teşekkür ederim bende arkadaşlar hepinize. Şu sıra biraz rahatsız olduğundan fazla gelemiyorum . İyileşiyim daha güzel şeyler yazıcaz buralara inşallah
#11.05.2011 14:31 0 0 0
  • Geçmiş olsun arkadaşım,umarım en kısa zamanda iyileşirsinde o güzel şiirlerini bizlerle daha çok paylaşırsın.
#11.05.2011 20:51 0 0 0
  • Saolasın arkadaşım. Biraz ayaklanınca soluğu burda alıyorum :)
#11.05.2011 20:53 0 0 0
  • İyi ediyorsunuz,inanın benimde iş yorgunluğunu attığım ve kafamı dinlediğim bir site burası.Karakterli ve dostluğa önem veren insanların buluştuğu bu siteyi bizlere kazandıranlara TEŞEKKÜR ETMEK GEREK BENCE.:)
#11.05.2011 21:00 0 0 0
  • Nur-u Şen gönlümde kopan bır fırtına var şimdi.Fırtına şidetli.Sonu şimdiden belli.İçinde sonu gelmeyen vuslatlar gizli.

    ŞeNNuR
#14.05.2011 18:28 0 0 0



  • Sensizliği kağıda yazdım baktım iki kelimeyi geçmiyor.
    Hayatı yazayım dedim, yazdım yazdım bitmiyor.


    ŞeNNuR

#17.05.2011 15:30 0 0 0
  • Ayderde olmak vardı şimdi. Tulum sesiyle yol almak yemyeşil bir denizde. Sisli dağlarında türkü olup söylenmek vardı kemençe eşliğinde.
#17.05.2011 21:37 0 0 0
  • Nekadarda içten yazmışsın be arkadaşım özlemlerini.Yüreğine sağlık.
#17.05.2011 22:44 0 0 0
  • Çıkıp gelsen diyorum
    Hani ansızın çalsan kalbimin kapısını
    Beklemediğim bir anda
    Beklenmedik bir saatte
    Gelsen işte
    Sevsen beni öylesine deil
    ölesiye
#18.05.2011 19:56 0 0 0
  • Arkadaşım bu ara sessizliğe bürünmüşsün yine?Nerde o güzel şiirlerin?
#23.05.2011 23:56 0 0 0

  • Usandım yalanlarından dünya
    Hergün başka bir sınavla çıkıyorsun karşıma
    Tam tutunurken umut dallarına
    Uzanıp yakalıyorum derken
    Elimde sadece çaresizlik kalıyor


    Neden neden diye soruyorum
    Bende mi sorun onuda anlamıyorum
    Hersabah umutla uyandığım güne
    Artık aynı umutlarla uyanamıyorum





#25.05.2011 09:15 0 0 0
  • Usandım yalanlarından dünya
    Hergün başka bir sınavla çıkıyorsun karşıma
    Tam tutunurken umut dallarına
    Uzanıp yakalıyorum derken
    Elimde sadece çaresizlik kalıyor


    Neden neden diye soruyorum
    Bende mi sorun onuda anlamıyorum
    Hersabah umutla uyandığım güne
    Artık aynı umutlarla uyanamıyorum

    Oysa o kadar çok şey istememiştimki ben hayattan,
    Hayat hergün oluyor ayrı bir yalan,
    Söylesene kader bana?
    Haksızmıyım küsmeye bu hayata,
    Suçlu kim?
    Kader senmisin,yoksa anlamını yitiren hayatmı?
#25.05.2011 21:11 0 0 0
  • Anladım ki bu hayatın bianlamı olmalı.<< nede ğüzel yazmışsınız bır anlamı olmalı aslında anlamsız onu anlamlandırcak olan bizleriz peki ama nden duruyoruz neden bişiler yapmıyoruz:) demelı
#25.05.2011 21:22 0 0 0

  • Beyaz bir sayfayla başladı yaşam denen karmaşa
    Açtık gözlerimizi bebek masumiyetimizle dünyaya
    Herşey bizimmiş gibi avuçlarımızı kapadık sımsıkı
    Sonra yavaş yavaş büyümeye başladık

    Çocuktuk ya herşey tozpembeydi
    En büyük mutluluk oyundu bizim için
    Gün doğarken bulurduk kendimizi sokklarda
    Körebe,saklambaç yerden yüksek oynardık
    Hayatın büyüdükçe zorlaşacağından habersizce

    sonra gençlik geldi başa
    Aşık olduk farketmeden
    Yüreklerimiz pır pır attı
    tozpembe hayaller kurduk
    Tozları kaldı sonra bir tek elimizde

    kısacası kimine erken güldü dünya
    Kimine acı yüzünü gösterdi çokça
    Sonuçta
    Herşey bizim içindi ya acıda tatlıda olsa

    ŞeNNuR
#26.05.2011 10:05 0 0 0
  • Karadenizde Yaşam




    ey gidi karadeniz hey!! Doldida taşamadi
    Etmeyelum sevdaluk edenler yaşamadi



    çocukluğumla başlayan serüvenimiz; genclikle derken orta yaşlara doğru yol alarak ilerliyoruz seninle.Seni çokça şair yazar anlatmıştır ama birde benim yüreğimdeki yerini sordular diyelim.


    Bende anlatayım elimden geldiğince

    Yeşille mavi dans eder durur yıllardır senin vadilerinde. Sisli dağlarında, yaylalarında kemençe tulum eşliğinde kaç türkü dillenir sevda dolu yüreklerde. Çoşarız sel olur akarız fırtına deresi gibi . asi bir rüzgar olur eseriz uçsuz bucaksız yamaçlarda..

    İnatçıyız asi dalgalar gibi..Basmayın kardeniz damarımıza sonra demedi demeyin ha :)


    Bunlar güzel tarafları karadenizin. Birde yaşamak için verilen mücadele varya
    Anlatayım onuda kendi ifademle...


    Bir küçücük köyüdür karadenizin yaşadığım yer. Yeşil çay bahçelerinin olduğu sessiz sakin kuş seslerinin eksik olmadığı bir köşe...



    Burda zaman yaz aylarında yaşam yoğunudur haliyle.
    Çay zamanı gelince herkes gelir köyüne
    Erkenden kalkıp gidilir çay bahçelerine
    Toplarlar çayları cümbür cemaat imece usulüyle
    Birgün bir komşuya gidilir
    Öbürgün başka bir komşu emiceye
    Yoruluruz yaz boyu iş güç çay ile
    kışa hazırlık olsun diye
#27.05.2011 20:31 0 0 0