Ebruli renklerdeyim bugün
sabah sarıydım hüzün sarısı
Öğlende yeşil oldum umut doldum
İkindide ikindi gülleri gibiydim
Soldum...
Akşam oluyor şimdi
Kızıl rengime boyandım...
Ve biliyorumki gece olunca karanlığa bürüneceğim,
İşte o zaman yüreğimin rengini bulacağım,
Gece ayazında ise taş kesmişliği yaşayacağım.
Benmi istiyorum zannediyorsun böyle olmayı?
Başıma saldın salalı bu sevdayı,
Farklı bir günüm geçmedi.
kaleminize saqlık her sheye yenıden başlamalı bu hayat ozaman anlam kazanır der yıllar geçsede bazıları hep düşünürüm niye diye niye bılıyomsunuz yıllar geçsede anlam kazandıracak olan sizlesiniz ........PaRS 1O.O5.2011 SAAT 10.22 SULARI...SAYGIALRIMLA
ParS61 saygıdeğer arkadaşım;haddim olmayarak cay_guzeli arkadaşımın bu güzel sayfasındaki değerli yorumunuza teşekkür ederim.Anlam aslında taşınan yürektedir biliyormusunuz?Siz ne kadar saf ve temiz severseniz,menfaat ve çıkarı yürek kapınızdan içeri sokmazsanız AŞK'ta o kadar yüce olur.Sağolasınız tekrar güzel yorumunuz için.
Çok teşekkür ederim bende arkadaşlar hepinize. Şu sıra biraz rahatsız olduğundan fazla gelemiyorum . İyileşiyim daha güzel şeyler yazıcaz buralara inşallah
İyi ediyorsunuz,inanın benimde iş yorgunluğunu attığım ve kafamı dinlediğim bir site burası.Karakterli ve dostluğa önem veren insanların buluştuğu bu siteyi bizlere kazandıranlara TEŞEKKÜR ETMEK GEREK BENCE.
Usandım yalanlarından dünya
Hergün başka bir sınavla çıkıyorsun karşıma
Tam tutunurken umut dallarına
Uzanıp yakalıyorum derken
Elimde sadece çaresizlik kalıyor
Neden neden diye soruyorum
Bende mi sorun onuda anlamıyorum
Hersabah umutla uyandığım güne
Artık aynı umutlarla uyanamıyorum
Usandım yalanlarından dünya
Hergün başka bir sınavla çıkıyorsun karşıma
Tam tutunurken umut dallarına
Uzanıp yakalıyorum derken
Elimde sadece çaresizlik kalıyor
Neden neden diye soruyorum
Bende mi sorun onuda anlamıyorum
Hersabah umutla uyandığım güne
Artık aynı umutlarla uyanamıyorum
Oysa o kadar çok şey istememiştimki ben hayattan,
Hayat hergün oluyor ayrı bir yalan,
Söylesene kader bana?
Haksızmıyım küsmeye bu hayata,
Suçlu kim?
Kader senmisin,yoksa anlamını yitiren hayatmı?
Anladım ki bu hayatın bianlamı olmalı.<< nede ğüzel yazmışsınız bır anlamı olmalı aslında anlamsız onu anlamlandırcak olan bizleriz peki ama nden duruyoruz neden bişiler yapmıyoruz demelı
Beyaz bir sayfayla başladı yaşam denen karmaşa
Açtık gözlerimizi bebek masumiyetimizle dünyaya
Herşey bizimmiş gibi avuçlarımızı kapadık sımsıkı
Sonra yavaş yavaş büyümeye başladık
Çocuktuk ya herşey tozpembeydi
En büyük mutluluk oyundu bizim için
Gün doğarken bulurduk kendimizi sokklarda
Körebe,saklambaç yerden yüksek oynardık
Hayatın büyüdükçe zorlaşacağından habersizce
sonra gençlik geldi başa
Aşık olduk farketmeden
Yüreklerimiz pır pır attı
tozpembe hayaller kurduk
Tozları kaldı sonra bir tek elimizde
kısacası kimine erken güldü dünya
Kimine acı yüzünü gösterdi çokça
Sonuçta
Herşey bizim içindi ya acıda tatlıda olsa
ey gidi karadeniz hey!! Doldida taşamadi
Etmeyelum sevdaluk edenler yaşamadi
çocukluğumla başlayan serüvenimiz; genclikle derken orta yaşlara doğru yol alarak ilerliyoruz seninle.Seni çokça şair yazar anlatmıştır ama birde benim yüreğimdeki yerini sordular diyelim.
Bende anlatayım elimden geldiğince
Yeşille mavi dans eder durur yıllardır senin vadilerinde. Sisli dağlarında, yaylalarında kemençe tulum eşliğinde kaç türkü dillenir sevda dolu yüreklerde. Çoşarız sel olur akarız fırtına deresi gibi . asi bir rüzgar olur eseriz uçsuz bucaksız yamaçlarda..
İnatçıyız asi dalgalar gibi..Basmayın kardeniz damarımıza sonra demedi demeyin ha
Bunlar güzel tarafları karadenizin. Birde yaşamak için verilen mücadele varya
Anlatayım onuda kendi ifademle...
Bir küçücük köyüdür karadenizin yaşadığım yer. Yeşil çay bahçelerinin olduğu sessiz sakin kuş seslerinin eksik olmadığı bir köşe...
Burda zaman yaz aylarında yaşam yoğunudur haliyle.
Çay zamanı gelince herkes gelir köyüne
Erkenden kalkıp gidilir çay bahçelerine
Toplarlar çayları cümbür cemaat imece usulüyle
Birgün bir komşuya gidilir
Öbürgün başka bir komşu emiceye
Yoruluruz yaz boyu iş güç çay ile
kışa hazırlık olsun diye