Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • ÇOk güzel paylaşımlarınız var TEBRİKLERRR
#23.06.2011 07:55 0 0 0
  • Benim adım hüzün
    Soyadım yalnızlık
    Hergün başımda nöbet tutar ayrılık
    Geçmez saatler uykular kaçar
    Gözlerde hep acı yürekte ince bır sızı
    İnletip inletip hasrete gömer seni.

    Bir gölge esir alır bedenini,
    Güneş nereye kayboldu yine,
    Hayaller ve umutlar üşümekte.
    Benim adım hüzün,soyadım yalnızlık,
    Dikkat et rüyalarına,
    Kabusları yazdım kaderine.
#24.06.2011 23:10 0 0 0
  • Kısa bir sürede olsa
    uzaklaşmam gerek bu şehirden
    Bir dağ başı yanlızlığı yaşayıp
    Kendimle kalmalıyım
    Sorgulamalıyım hayatımı
    Ağlamalıyım hıçkıra hıçkıra
    Kaçmadan olumsuzluklardan
    Pes etmeden
    Ama nasıl ?
    Bilmiyorum
    ....
#28.06.2011 13:01 0 0 0
  • ((:
#28.06.2011 13:08 0 0 0
  • Kısa bir sürede olsa
    uzaklaşmam gerek bu şehirden
    Bir dağ başı yanlızlığı yaşayıp
    Kendimle kalmalıyım
    Sorgulamalıyım hayatımı
    Ağlamalıyım hıçkıra hıçkıra
    Kaçmadan olumsuzluklardan
    Pes etmeden
    Ama nasıl ?
    Bilmiyorum

    Belkide atmalıyım artık bu hayatın köprülerini,
    Onları ben kurmadımki acısını çekeyim,
    Yeni umutlar inşa etmeliyim,
    Hayat okulunda sınıfta kalmamalı hep pekiyi almalıyım.

    uzaklaşmam gerek bu şehirden
    Bir dağ başı yanlızlığı yaşayıp
    Kendimle kalmalıyım
    Sorgulamalıyım hayatımı
    Ağlamalıyım hıçkıra hıçkıra
    Kaçmadan olumsuzluklardan
    Pes etmeden
    Ama nasıl ?
    Aslında biliyorum;
    Gücüm azaldıkça güçlenmeli,
    Umudum kesildikçe yeni umutlara dalmalıyım.
    Bunları yapabilmek içinde seni öldürmeliyim,
    Kendimle birlikte.
    Bak görüyormusun sen imkansızımsın,
    Bense durmadan kanayan sızın.
#29.06.2011 00:12 0 0 0
  • oparetör arkadaşım çok teşekkür ederim bu güzel dizelerine. Çok beğendim. Varolasın.. Rahatsızlığım geçince güzel çalışmalarla yine buralarda olucaz inşallah..
#29.06.2011 09:09 0 0 0

  • hayali bile imkansız olan hayaller kuruyorum sana dair sevgili
    Gelmeyecek kavuşmaların özlemini çekiyorum içime
    Nefes nefese
    Her nefes çekişimde hasretimi sayıklıyor düşlerim
    Sen yokken inanki hep yarım gülüşlerim


    Seni, olmayan sevgini yazıyordum kağıtlara
    Satırlarlara seni anlatıyorum
    Anlattıkça daha bir acıyor kalemim
    Yazamıyorum an geliyor tutuluyor kelimeler
    Tıtriyor satırlar üşüyor yüreğim
    Üşüdükçe yüreğim daha bir hasrete boğuluyor
    Derinlerde bir yer acıyor
    Sebepsiz sonuçsuz beklentisiz
    Bütün bunlara sebep olan
    Hayali ile imkansız olan sevdiğim

    Hayal olmaktan çıkıp gelsen diyorum hani
    Bir akşamüstü serinliğinde
    Bir çocuk masumiyetinde
    Bir masal güzelliğinde
    Bir yağmur tanesinde
    Ve bir sabah makamı bestesinde
    Gelsen işte hiç gitmeyecekmişcesine


    Beklemekten bıkmadı usanmadı bu sevdaya hasret yüreğim
    Hayali bile olsa gönlüm hep seni bekledi yinede bekleyeceğim
#30.06.2011 21:33 0 0 0
  • Hasret bir yangındır,hiç sönmeyecek olan,
    Umut bir sarılıştır gücünün yettiğince,
    Herşeyini kaybedersin umutlar gidince.

    Emeğine-yüreğine sağlık arkadaşım,umutlarını sakın kaybetme olurmu.Çünkü umutlar yaşam sebebimizdir.
#30.06.2011 22:03 0 0 0
  • Hasret bir yangındır,hiç sönmeyecek olan,
    Umut bir sarılıştır gücünün yettiğince,
    Herşeyini kaybedersin umutlar gidince.

    Emeğine-yüreğine sağlık arkadaşım,umutlarını sakın kaybetme olurmu.Çünkü umutlar yaşam sebebimizdir.



    umut tohumları ekiyorum
    Şu hasret çeken yüreğime
    Yedi renk yedi iklime
    Demet demet toplayacağım biliyorum birgün
    ve o zaman biliyorum ki
    Mutluluk dolacak yüreğime
#01.07.2011 09:44 0 0 0
  • umut tohumları ekiyorum
    Şu hasret çeken yüreğime
    Yedi renk yedi iklime
    Demet demet toplayacağım biliyorum birgün
    ve o zaman biliyorum ki
    Mutluluk dolacak yüreğime

    Gülümsemelerim kimi zaman solsada yüzümden,
    Yüreğimi sıcak tutuyorum ben,
    Hüzünler yoldaşım olsada kara gecelerde,
    Ay avuçlarımın içinde,yıldızımsa senli düşlerde.
#03.07.2011 21:41 0 0 0

  • Düşlerimde sıcacık gülümseyişlerim var artık..
    Biliyorum ki yıldızlar daha bir parlak gökyüzünde
    Ay ışıl ışıl gülümsüyor yukarlardan bana
    Yapayalnız kalsamda bu dünyada.
    Hiç kimsem olmasada yanımda
    Biliyorum ki;
    Gülüşlerim yetecek bana
#04.07.2011 17:55 0 0 0
  • Güzel ellerinize..kalaminize saglıklar ...güzel şiirler için teşekkürler dilerim..
#04.07.2011 20:48 0 0 0
  • Sarsın canım benim . Çok saolasın. Yorumlarına sağlık ..
#04.07.2011 20:53 0 0 0
#04.07.2011 20:56 0 0 0
  • Devammı arkadaşım:)
#04.07.2011 21:01 0 0 0
  • Olabilir :) sen yaz ben bi ara cevap yazarım :)
#04.07.2011 21:03 0 0 0

  • Düşlerimde sıcacık gülümseyişlerim var artık..
    Biliyorum ki yıldızlar daha bir parlak gökyüzünde
    Ay ışıl ışıl gülümsüyor yukarlardan bana
    Yapayalnız kalsamda bu dünyada.
    Hiç kimsem olmasada yanımda
    Biliyorum ki;
    Gülüşlerim yetecek bana

    Biliyormusun iki dudağımın arasında,
    Sen saklısın,
    Ve gülüşlerim sana çarpıp şenleniyor,
    Belki sen yoksun yanımda,
    Ama sevdan sıcacık duruyor yüreğimde.
#04.07.2011 21:06 0 0 0

  • Düşlerimde sıcacık gülümseyişlerim var artık..
    Biliyorum ki yıldızlar daha bir parlak gökyüzünde
    Ay ışıl ışıl gülümsüyor yukarlardan bana
    Yapayalnız kalsamda bu dünyada.
    Hiç kimsem olmasada yanımda
    Biliyorum ki;
    Gülüşlerim yetecek bana




    Biliyormusun iki dudağımın arasında,
    Sen saklısın,
    Ve gülüşlerim sana çarpıp şenleniyor,
    Belki sen yoksun yanımda,
    Ama sevdan sıcacık duruyor yüreğimde



    Beklentisiz gülüşlerimin meyvesini topluyorum şimdi
    Ektiğim umut tohumlarıyla birlikte
    Sen ey hüzünlü yanım.
    Yavaş yavaş uzaklaşıyorsun benden biliyorum
    Biliyorum ki güzel günler yakın
    Hemde çok yakın
    Sabrettim işte zor deilmiş
    Beklemek ve umut etmekle başlıyorum
    Yeni bir sayfadan yaşamaya



#06.07.2011 20:01 0 0 0
  • Gecenin en sessiz bir vaktinden sesleniyorum sana
    Duyarmısın sesimi bilmiyorum ama olsun
    Sen uzak bir diyarda bense burda sana dair
    Umutlar taşıyorum ha geldin ha geleceksin diye
    Ansızın çıkıp düşlerimden

#09.07.2011 20:45 0 0 0