Benim adım hüzün
Soyadım yalnızlık
Hergün başımda nöbet tutar ayrılık
Geçmez saatler uykular kaçar
Gözlerde hep acı yürekte ince bır sızı
İnletip inletip hasrete gömer seni.
Bir gölge esir alır bedenini,
Güneş nereye kayboldu yine,
Hayaller ve umutlar üşümekte.
Benim adım hüzün,soyadım yalnızlık,
Dikkat et rüyalarına,
Kabusları yazdım kaderine.
Kısa bir sürede olsa
uzaklaşmam gerek bu şehirden
Bir dağ başı yanlızlığı yaşayıp
Kendimle kalmalıyım
Sorgulamalıyım hayatımı
Ağlamalıyım hıçkıra hıçkıra
Kaçmadan olumsuzluklardan
Pes etmeden
Ama nasıl ?
Bilmiyorum
....
Kısa bir sürede olsa
uzaklaşmam gerek bu şehirden
Bir dağ başı yanlızlığı yaşayıp
Kendimle kalmalıyım
Sorgulamalıyım hayatımı
Ağlamalıyım hıçkıra hıçkıra
Kaçmadan olumsuzluklardan
Pes etmeden
Ama nasıl ?
Bilmiyorum
Belkide atmalıyım artık bu hayatın köprülerini,
Onları ben kurmadımki acısını çekeyim,
Yeni umutlar inşa etmeliyim,
Hayat okulunda sınıfta kalmamalı hep pekiyi almalıyım.
uzaklaşmam gerek bu şehirden
Bir dağ başı yanlızlığı yaşayıp
Kendimle kalmalıyım
Sorgulamalıyım hayatımı
Ağlamalıyım hıçkıra hıçkıra
Kaçmadan olumsuzluklardan
Pes etmeden
Ama nasıl ?
Aslında biliyorum;
Gücüm azaldıkça güçlenmeli,
Umudum kesildikçe yeni umutlara dalmalıyım.
Bunları yapabilmek içinde seni öldürmeliyim,
Kendimle birlikte.
Bak görüyormusun sen imkansızımsın,
Bense durmadan kanayan sızın.
oparetör arkadaşım çok teşekkür ederim bu güzel dizelerine. Çok beğendim. Varolasın.. Rahatsızlığım geçince güzel çalışmalarla yine buralarda olucaz inşallah..
hayali bile imkansız olan hayaller kuruyorum sana dair sevgili
Gelmeyecek kavuşmaların özlemini çekiyorum içime
Nefes nefese
Her nefes çekişimde hasretimi sayıklıyor düşlerim
Sen yokken inanki hep yarım gülüşlerim
Seni, olmayan sevgini yazıyordum kağıtlara
Satırlarlara seni anlatıyorum
Anlattıkça daha bir acıyor kalemim
Yazamıyorum an geliyor tutuluyor kelimeler
Tıtriyor satırlar üşüyor yüreğim
Üşüdükçe yüreğim daha bir hasrete boğuluyor
Derinlerde bir yer acıyor
Sebepsiz sonuçsuz beklentisiz
Bütün bunlara sebep olan
Hayali ile imkansız olan sevdiğim
Hayal olmaktan çıkıp gelsen diyorum hani
Bir akşamüstü serinliğinde
Bir çocuk masumiyetinde
Bir masal güzelliğinde
Bir yağmur tanesinde
Ve bir sabah makamı bestesinde
Gelsen işte hiç gitmeyecekmişcesine
Beklemekten bıkmadı usanmadı bu sevdaya hasret yüreğim
Hayali bile olsa gönlüm hep seni bekledi yinede bekleyeceğim
Hasret bir yangındır,hiç sönmeyecek olan,
Umut bir sarılıştır gücünün yettiğince,
Herşeyini kaybedersin umutlar gidince.
Emeğine-yüreğine sağlık arkadaşım,umutlarını sakın kaybetme olurmu.Çünkü umutlar yaşam sebebimizdir.
umut tohumları ekiyorum
Şu hasret çeken yüreğime
Yedi renk yedi iklime
Demet demet toplayacağım biliyorum birgün
ve o zaman biliyorum ki
Mutluluk dolacak yüreğime
umut tohumları ekiyorum
Şu hasret çeken yüreğime
Yedi renk yedi iklime
Demet demet toplayacağım biliyorum birgün
ve o zaman biliyorum ki
Mutluluk dolacak yüreğime
Gülümsemelerim kimi zaman solsada yüzümden,
Yüreğimi sıcak tutuyorum ben,
Hüzünler yoldaşım olsada kara gecelerde,
Ay avuçlarımın içinde,yıldızımsa senli düşlerde.
Düşlerimde sıcacık gülümseyişlerim var artık..
Biliyorum ki yıldızlar daha bir parlak gökyüzünde
Ay ışıl ışıl gülümsüyor yukarlardan bana
Yapayalnız kalsamda bu dünyada.
Hiç kimsem olmasada yanımda
Biliyorum ki;
Gülüşlerim yetecek bana
Düşlerimde sıcacık gülümseyişlerim var artık..
Biliyorum ki yıldızlar daha bir parlak gökyüzünde
Ay ışıl ışıl gülümsüyor yukarlardan bana
Yapayalnız kalsamda bu dünyada.
Hiç kimsem olmasada yanımda
Biliyorum ki;
Gülüşlerim yetecek bana
Biliyormusun iki dudağımın arasında,
Sen saklısın,
Ve gülüşlerim sana çarpıp şenleniyor,
Belki sen yoksun yanımda,
Ama sevdan sıcacık duruyor yüreğimde.
Düşlerimde sıcacık gülümseyişlerim var artık..
Biliyorum ki yıldızlar daha bir parlak gökyüzünde
Ay ışıl ışıl gülümsüyor yukarlardan bana
Yapayalnız kalsamda bu dünyada.
Hiç kimsem olmasada yanımda
Biliyorum ki;
Gülüşlerim yetecek bana
Biliyormusun iki dudağımın arasında,
Sen saklısın,
Ve gülüşlerim sana çarpıp şenleniyor,
Belki sen yoksun yanımda,
Ama sevdan sıcacık duruyor yüreğimde
Beklentisiz gülüşlerimin meyvesini topluyorum şimdi
Ektiğim umut tohumlarıyla birlikte
Sen ey hüzünlü yanım.
Yavaş yavaş uzaklaşıyorsun benden biliyorum
Biliyorum ki güzel günler yakın
Hemde çok yakın
Sabrettim işte zor deilmiş
Beklemek ve umut etmekle başlıyorum
Yeni bir sayfadan yaşamaya
Gecenin en sessiz bir vaktinden sesleniyorum sana
Duyarmısın sesimi bilmiyorum ama olsun
Sen uzak bir diyarda bense burda sana dair
Umutlar taşıyorum ha geldin ha geleceksin diye
Ansızın çıkıp düşlerimden