Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • o sıraları iyi bilirim,kalem bir çoş olur ki deyme gitsin;)
    hazır gelmişler ara verme bizde seyreyelim bu güzelliği:)
    kaleme kuvvet canım yüreğine kuvvet..
#24.04.2011 22:19 0 0 0
  • Mutluyum işte. tarifi yok
    sebepsizce
    Antatamam kimseye
    niye nasıl olur böyle diye
    bilmiyorum bende..
    gelen bahardanmıdır nedir
    gülümsüyorum herşeye

    Umutluyum işte,nedenini sorma,
    Karakışlardan yeni çıktım,
    Bahar dallarımda çiçek açtırdım,
    Hüzünlerimide vurdum şakağından,
    Açtım kollarımı gün ışığına,yüzümde gülücüklerle.
    Merhaba diyorum artık her doğan yeni güne.
#24.04.2011 23:06 0 0 0
  • gece oldu yine
    ben kendimle başbaşayım.
    herkes çekilmiş köşesine
    ben iç alemimin derinliklerine dalmışım
    düşünüyorum öylece

    gözlerim takılmış eski bir resime
    güzel günlerden hatıra kalmış bugüne
    o dostluklar ki hala taptaze devam etmekte
    özlüyor insan yinede
    HERŞEYİYLE

    Yaşanan güzellikleri
    paylaştığımız bir lokma ekmeği
    dertlenmeyi gülmeyi


    özledim offf yine ben
    o okul günlerini
    :(


    [main-arkaplan-muzik]239[/main-arkaplan-muzik]


#25.04.2011 22:22 0 0 0
  • bahar havası yaramış arkadaşıma
    tşk
    yüregine saglık
#26.04.2011 08:08 0 0 0
  • Teşekkürler sığınak arkadaşım.Bahar hala bize gelmedi ya. Sürekli yağmur var rizede...ama güzel yağmurda herşeyiyle

#26.04.2011 09:43 0 0 0
  • kimine rahmet kimine bereketmiş yagmurlar
    anlaşılan sana bereket gelmiş
#26.04.2011 09:45 0 0 0


  • Gözyaşları

    Yine gözümde hüzün damlaları
    Sanki yağan yağmurla yarışırcasına
    süzülüyor gözlerimden
    Sebepsizce dökülüyor
    Anlam veremiyorum
    Neden oluyor böyle diye

    Eski bir şarkının tanıdık nağmesi geliyor
    Radyodan kulağıma
    Hüzünleniyorum akıyor gözyaşlarım
    Tutamıyorum
    Ağlıyorum


    Sonra bir tebessüm geliyor yüzüme
    Sebepsizce
    Gülüyorum öylesine
    Nasıl bir ruh hali ki bu
    Bende şaşıyorum bu halime
#26.04.2011 16:59 0 0 0
  • Duygularına saglıklar canım benim......güzel şiirin için teşekkürler benden sana gelsin....

    SENİN İÇİN...noimage
#27.04.2011 00:25 0 0 0
  • Saolasın sarsın can.
#27.04.2011 14:48 0 0 0



  • Büyümüşüzde Üzülmüşüz

    hep çocuk kalsam
    Hiç büyümesem
    naz yapsam hep
    herkes ilgilense benle
    hep annem yanımda olsa
    buram acıdı dediğimde
    öpim geçer diyip avutsa
    olmaz mı ha
    Olmaz demi
    Yıllar geçmiş
    büyümüşüz
    büyümüşüzde hep üzülmüşüz




    Şennur
#27.04.2011 14:56 0 0 0
  • harika siirlerin
#28.04.2011 15:42 0 0 0
  • emeklerinize sağlık
#28.04.2011 15:44 0 0 0
  • Büyümüşüzde Üzülmüşüz

    hep çocuk kalsam
    Hiç büyümesem
    naz yapsam hep
    herkes ilgilense benle
    hep annem yanımda olsa
    buram acıdı dediğimde
    öpim geçer diyip avutsa
    olmaz mı ha
    Olmaz demi
    Yıllar geçmiş
    büyümüşüz
    büyümüşüzde hep üzülmüşüz

    Bir seni büyütemedim,deli yüreğim.
    Ama sen sakın büyüme olurmu!
    Çünkü bu kadar derdin,sıkıntının arasında,
    Kaçtığım ve sığındığım tek limansın sen.
    Hatta dahada küçül,sakın büyüme.
    Arada bir ağıtlar yak,ama bana fazla belli etme,
    Arada bir şımar,ama en güzel biçimde yaşat bunu bana.
    Ben büyüdükçe,sen sakın büyüme deli yüreğim,
    OLURMU!
#30.04.2011 00:45 0 0 0
  • Sabahın demi

    Sabahın demi vururken yüzüme
    Açtım penceremi
    Doğan günü seyrettim
    yaşamak ne güzel dedim
    Umut doldu yüreğime
    Bir kuş kadar hafifledim
    Mutluluk doldu kalbime

    Hüzün yakamıza yapışmış olsada çoğu zaman

    Düşündüm şöyle bi
    Senin yerinde olmak isteyen kaç insan var
    Elleri tutamaz, gözleri göremez olanlar var
    dokunamazlar sevdiklerine
    Sarılamazlar doya doya

    Şanslısın işte dedim
    Daha fazlasını isteme
    Bukadar güzelliği görüyor duyuyor
    hissedebiliyosan
    Mutlusun işte..
    Ne istiyosun ki daha
    ....

    ŞeNNuR




#30.04.2011 10:26 0 0 0



  • Ben Kalem ve Yalnızlık


    Gecenin en sessiz vakti
    ben kalemin ve yanlızlığım
    başbaşa vermiş
    dertleşiyoruz öylece
    Kimse duymuyor bizi vede görmüyor
    anlamıyor bizi bizden başka kimse
    konuşuyoruz bazan sessiz kelimelerle
    Sus pus olup öylece düşünüyoruz
    Saçma geliyor bazan yaşam
    Neyin peşinden sürükleniyoruz diye
    Yaprak misali savrularak oradan oraya


    Kapılıp gidiyoruz bazan bir sonsuz mavilikte
    Güneşe uzanmak ümidiyle
    Bir umut türküsü söylüyoruz geleceğe dair
    Dünyaya barış ve huzur dileyerek
    Herşey güzel olsun istiyoruz
    Çocukların güldüğü açlığın savaşın olmadığı
    Bir dünya hayali kuruyoruz sade ve yalın kelimelerle


    An geliyor ağlıyoruz hüzün kucağında
    Gözyaşları rahmet rahmet dökülüyor
    En sevgiliye kavuşma hasretiyle
    Bekliyoruz vuslatı
    En yalın haliyle

    ŞeNNuR
#30.04.2011 23:22 0 0 0
  • Aşk Neydi

    eskiden olsa
    aşk neydi deseler
    anlatamazdım
    bilmiyordum ki.
    Ben aşkı tam anlamıyla yaşamadım ki.
    Sevdim dedim bağlandım
    En derinden yaralandım
    Ağladım ağladım
    Ben hiç mutlu olamadım

    Yalancı umut sözleri vardı hep süslü kelimelerde
    sahte bakışların masumiyetsizliği
    Cam kırıkları doluydu yürüdüğüm yollar
    Acısını ta derinlere kadar hissettiğim
    Neden böyle oluyor hep
    seven acı çekiyor
    gülümseyemiyor hatta

    şimdi ise
    sorsalar aşkı
    anlatırım şöyle


    Uzaktan bakıyorum artık aşklara
    Kapattım kapısını kalbimin yalanlara
    aten gerek de yok aşk oyunlarına
    Bir kendim bir ben
    Dimdik hayatta
    Sapasağlama basıyorum ayaklarımı
    Cam kırıkları azcık da kalmış olsa
    batmıyor acıtmıyor artık
    Canıma...


    ŞeNNuR
#02.05.2011 21:53 0 0 0
  • Tüm bu güzel şiirler için ,

    noimage
#02.05.2011 22:44 0 0 0
  • Kalemine-yüreğine sağlık arkadaşım.Gönül fırtınasıyla girdiğin yarışı yine bir atım önde bitirmeyi başarmışsın.
#02.05.2011 22:49 0 0 0
  • Olması gerekende bu demi arkadaşım
    yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için çok teşekkürle arkadaşlar
#03.05.2011 11:19 0 0 0