o sıraları iyi bilirim,kalem bir çoş olur ki deyme gitsin
hazır gelmişler ara verme bizde seyreyelim bu güzelliği
kaleme kuvvet canım yüreğine kuvvet..
Mutluyum işte. tarifi yok
sebepsizce
Antatamam kimseye
niye nasıl olur böyle diye
bilmiyorum bende..
gelen bahardanmıdır nedir
gülümsüyorum herşeye
Umutluyum işte,nedenini sorma,
Karakışlardan yeni çıktım,
Bahar dallarımda çiçek açtırdım,
Hüzünlerimide vurdum şakağından,
Açtım kollarımı gün ışığına,yüzümde gülücüklerle.
Merhaba diyorum artık her doğan yeni güne.
hep çocuk kalsam
Hiç büyümesem
naz yapsam hep
herkes ilgilense benle
hep annem yanımda olsa
buram acıdı dediğimde
öpim geçer diyip avutsa
olmaz mı ha
Olmaz demi
Yıllar geçmiş
büyümüşüz
büyümüşüzde hep üzülmüşüz
hep çocuk kalsam
Hiç büyümesem
naz yapsam hep
herkes ilgilense benle
hep annem yanımda olsa
buram acıdı dediğimde
öpim geçer diyip avutsa
olmaz mı ha
Olmaz demi
Yıllar geçmiş
büyümüşüz
büyümüşüzde hep üzülmüşüz
Bir seni büyütemedim,deli yüreğim.
Ama sen sakın büyüme olurmu!
Çünkü bu kadar derdin,sıkıntının arasında,
Kaçtığım ve sığındığım tek limansın sen.
Hatta dahada küçül,sakın büyüme.
Arada bir ağıtlar yak,ama bana fazla belli etme,
Arada bir şımar,ama en güzel biçimde yaşat bunu bana.
Ben büyüdükçe,sen sakın büyüme deli yüreğim,
OLURMU!
Sabahın demi vururken yüzüme
Açtım penceremi
Doğan günü seyrettim
yaşamak ne güzel dedim
Umut doldu yüreğime
Bir kuş kadar hafifledim
Mutluluk doldu kalbime
Hüzün yakamıza yapışmış olsada çoğu zaman
Düşündüm şöyle bi
Senin yerinde olmak isteyen kaç insan var
Elleri tutamaz, gözleri göremez olanlar var
dokunamazlar sevdiklerine
Sarılamazlar doya doya
Şanslısın işte dedim
Daha fazlasını isteme
Bukadar güzelliği görüyor duyuyor
hissedebiliyosan
Mutlusun işte..
Ne istiyosun ki daha
....
Gecenin en sessiz vakti
ben kalemin ve yanlızlığım
başbaşa vermiş
dertleşiyoruz öylece
Kimse duymuyor bizi vede görmüyor
anlamıyor bizi bizden başka kimse
konuşuyoruz bazan sessiz kelimelerle
Sus pus olup öylece düşünüyoruz
Saçma geliyor bazan yaşam
Neyin peşinden sürükleniyoruz diye
Yaprak misali savrularak oradan oraya
Kapılıp gidiyoruz bazan bir sonsuz mavilikte
Güneşe uzanmak ümidiyle
Bir umut türküsü söylüyoruz geleceğe dair
Dünyaya barış ve huzur dileyerek
Herşey güzel olsun istiyoruz
Çocukların güldüğü açlığın savaşın olmadığı
Bir dünya hayali kuruyoruz sade ve yalın kelimelerle
An geliyor ağlıyoruz hüzün kucağında
Gözyaşları rahmet rahmet dökülüyor
En sevgiliye kavuşma hasretiyle
Bekliyoruz vuslatı
En yalın haliyle
eskiden olsa
aşk neydi deseler
anlatamazdım
bilmiyordum ki.
Ben aşkı tam anlamıyla yaşamadım ki.
Sevdim dedim bağlandım
En derinden yaralandım
Ağladım ağladım
Ben hiç mutlu olamadım
Yalancı umut sözleri vardı hep süslü kelimelerde
sahte bakışların masumiyetsizliği
Cam kırıkları doluydu yürüdüğüm yollar
Acısını ta derinlere kadar hissettiğim
Neden böyle oluyor hep
seven acı çekiyor
gülümseyemiyor hatta
şimdi ise
sorsalar aşkı
anlatırım şöyle
Uzaktan bakıyorum artık aşklara
Kapattım kapısını kalbimin yalanlara
aten gerek de yok aşk oyunlarına
Bir kendim bir ben
Dimdik hayatta
Sapasağlama basıyorum ayaklarımı
Cam kırıkları azcık da kalmış olsa
batmıyor acıtmıyor artık
Canıma...