Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • Yeni bişeyler yapmak lazım
    Mesala gitmek gibi
    Alıp başını ussuz bucaksız
    Yolllarda yürümek.
    Haykırmak bir uçurumun kenarında çığlık çığlığa
    Uçmak özgürce kuşlar gibi kanat takıp sonsuzlukta
    Beklemeden hiçbir şeyi umut etmeden
    Yaşamak sebepsizce herşeyi
    Sonra geri gelmek aynı yere
    Hiçbişey olmamış gibi
    ......
#25.02.2011 11:58 0 0 0
  • bu şiirinde süperdi canım kalemine kuvvet
#25.02.2011 15:44 0 0 0
  • Yazn Elleriniz Var Olsun Canım....Güzel Şiirler..Deyerli..Tesekkurler Ederim...
#25.02.2011 22:28 0 0 0
  • Kulağım telefondan gelecek bir seste.
    Ama ne yazıkkı gelmiyor
    Güzel haberler
    Bu bekleyişte..
#09.03.2011 13:16 0 0 0


  • Bu son gecem burda.
    Son saatler yaşanıyor sessizce
    Eşyalar toplanmış,
    Gidecek olmanın hüznü çökmüş yüreğime.
    Bir daha dönmemek üzere,


    Bitmez dediğimiz okul bitmiş işte.
    En güzel günleriyle


    Çok şey öğrendik burda
    Dostluğu,paylaşmayı,gülmeyi,ağlamayı
    Sevmeyi sevilmeyi
    Kısaca hayata dair herşeyi


    Yarın gidiyoruz işte
    Ayrılık vakti var yine
    Rüyalarda buluşmak hayaliyle
    Yaşıyoruz hayatı ayrı yerlerde


    Ve sabah oldu
    Son kez kaldığımız yurttaki 12 nolu odasında sessizce
    son defa bakıp
    hoşçakal dedim hüzünle

    Allahım!!!
    Okul bitti mezun olduk
    Gidiyoruz işte..
    Nen mutlu deildim??

    Gittik işte
    İstemeye istemeye
    Kalbi hep orada kaldı
    Ylar sonra şuan bile



    Sadece kalan tek şey geride
    Anlamsız bomboş geçen
    Günler aylar yıllar
    Hayatı yaşatıyor ayrı yerlerde
    Bizlere...


    Tüm okul arkadaşlarım için

    18-3-2011
#18.03.2011 10:14 0 0 0
  • yüreğine kalemine sağlık canım ..yalın ve sade dille dizelere dökmüşsün içindekileri ..devamlarını bekliorum cok beğendim..
#18.03.2011 10:57 0 0 0
  • Aşk_a Çok saol canım. Gözlerine yorumlarına sağlık
#18.03.2011 11:00 0 0 0

  • Edit


#28.03.2011 11:46 0 0 0
  • Düşündüm düşündüm.
    Ben bu düşte yoktum.
    Gerçeğin ortasında
    Kaybolan bir umuttum.
    Kimdim neydim
    Bende unuttum


    Sustum sustum
    En sonunda yoruldum
    Kelimeler sustu kaldı
    Düğüm düğüm, boğuldum

    Kaçtım kaçtım
    Çıkmazlarla tanıştım
    Gidecek yer yok sandım
    Oysaki yanılmıştım


    sonra

    Durdum tekrar düşündüm
    konuştum konuştum
    durmadı dilim
    çostum, akan su oldum
    en sonunda
    mutluluğa açılan bir
    umut oldum


    03-04-2011
#03.04.2011 13:18 0 0 0
  • yüreğine sağlık tatlım cok güzel dizeler..
#03.04.2011 19:31 0 0 0
  • Arkadaşım çok güzel bir filozofluk örneği vermişsin.Gerçekten çok beğendim,ellerin dert görmesin.
#03.04.2011 21:13 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşlar beğenileriniz için. Çok sık olmasada arada çıkıyo böyle bişeyler
#03.04.2011 21:23 0 0 0
  • Güzelim...cok ela....güzel kalbinenoimage saglıklar dilerim....
#05.04.2011 01:17 0 0 0


  • Tarifsiz bir boşluk var içimde sebepsiz
    gözlerimde damlalar var ama
    nedensiz
    Nerden geldi nasıl geldi belirsiz
    herkes mutlu
    ben tek başıma çaresiz
    sen yoksun yanımda
    Ben kimsesiz



    [main-arkaplan-muzik]556[/main-arkaplan-muzik]


#10.04.2011 19:51 0 0 0

  • Kalem geldi dile,
    Yazdı gönül sesini
    Anlattı derdinin en ince nağmesini

    Her insan bir değil dedi.
    Anlamaz senin ne hissetiğini
    Kırıldıgın sana kalırmış

    Hayatın kaidesi bu
    Bozma sende kaideni
    Herkes kendine yol alır
#14.04.2011 14:49 0 0 0
  • noimage

    Emeğine yüreğine sağlık..
#14.04.2011 18:42 0 0 0

  • Bir yanım baharda açan çiçek,Bir yanım hazanda solan yaprak,
    Hergün ayrı bir telaş var,günden güne artarak,
    işte hayat bu, Yaşamak gülmek ağlamak
    ....
#17.04.2011 20:21 0 0 0
  • Bir yanım baharda açan çiçek,
    Diğer yanım hazanda solan yaprak,
    Hergün ayrı bir telaş var,
    Günden güne artarak,
    İşte hayat bu,
    Yaşamak,gülmek,ağlamak.

    Yaşadım ben,gülmeye hasret,
    Hayatımın her noktasına dolmuş vuslat.
    Nerde kaldı hayallerim?
    Oysa ceplerime doldurmamıştımki ben,
    Bilemedin beni eyy hayat,dört işlemli bir denklem değilimki!
    Çok gördün bana,gözyaşlarımla beslediğim hayallerimi.
#17.04.2011 23:06 0 0 0
  • oparetör çok saol arkadaşım. şiirin için. karşılık yazıcaktım da kafam çok dolu olunca yazmadım bişeyler
#18.04.2011 10:21 0 0 0