Asla pes etmiyorum.Yalan hayatın yalanına dolanına
Gülüyorum inadına.Tüm olumsuzluklara...
Ağlamıyorum ağlamayacağımda.
Yaşacağım herşeyi günlük ve tadında
Doya doya
üçgünlük dünya sonuçta
Bugün varsın yarın yok
varsın gerçek olmasın hayaller
Asla pes etmiyorum.Yalan hayatın yalanına dolanına
Gülüyorum inadına.Tüm olumsuzluklara...
Ağlamıyorum ağlamayacağımda.
Yaşacağım herşeyi günlük ve tadında
Doya doya
üçgünlük dünya sonuçta
Bugün varsın yarın yok
varsın gerçek olmasın hayaller
Varsın bir bir erisin umutlar,
Onların kurucusu ben değilmiyim?
Bu yürek bende olduğu müddetçe,
Yeni hayallere dalıp,
Yeni umutlara yelken açmakta özgürüm,
Çünkü;özgür,koca bir yürek taşıyorum.
annem ben geldim duyuyorsun demi sesimi
uzak diyarlardasın ya sen şimdi
ama bi yerlerden görüyorsun beni
gülümsüyorsun bana
duyuyorsun sesimi
kokunu getiriyor rüzgarlar
serin serin vuruyor yüzüme
esen seher yelinde
sen gittiğinden beni
hiç bişey değişmedi ya hala aynı herşey
hep aynı hasret hep aynı hüzün var gözlerimde
gülmüyorum ben annem gülemiyorum ne yapayım
hasretin hep sol yanımda asıl kalmış
duruyor eksik kalan yanınla
zaman geçiyor hep aynı telaş var içimde
sana ne zaman kavuşacağım diyorum
konuşuyorum seninle her gece
soğuk hayalinin vurduğu
karanlık gecelere sığınıyorum
sınınıp sığınıp sarılıyorum
sensiz uykulara dalıyorum
rüyalarıma geliyorsun sen sonra her gece
annem..
Sarıyor sarmalıyorsun beni hiç bırakmadan
saçlarımdan okşayıp yüreğine gömercesine
içine çekiyorsun beni.
ben senin hasretini anca böyle gideriyorum işte.
Ne olur uyanmayayım bitmesin rüyam
annem gitme sende hep yanımda kal
Bugün senin gününmüş annem
bigünde olsa gitme hep benimle kal
olmazmı annem
Gitme vaktimi geldi diyorsun
offf ama ben sensiz duramamki
Bir tek rüyamdasın işte
Gitmesen biraz daha neolur kalsan
gül kokunu çeksem içime doya doya
Gözyaşlarımı silsen yumuşacık ellerinle
Gitmesen olmuyor demi
Arkadaşım yüreğinden geçenleri anlatmışsın,ne yorum yapacağımı bilmiyorum,yanlış birşeyler yazmakta istemiyorum,sadece kader demek istiyorum.Hasretler-özlemler hiç bitmez,ama en güzel yare olan hasret ve özlemi senden iyi bilende olmaz.
Onunda seni hissettiğine ve gördüğüne vede gurur duyduğuna emin ol o zaman.Çünkü isyanın onsuzluğaysa,sevgin ve gönlün onun ebediyen seninle yaşayacak olan varlığınadır.
Yine yağmurlaramı teslim ettin,o güzel yüzünü?
Sil hadi gözlerindeki yaşları,
Üzülme bir tanem,üzülme,
Bu gece bizim gecemiz,yanına geleceğim.
Bu gece senin gecen,
Bu gece benim gecem,
Sil hüznünü gönlünden,
Öpeceğim bugece seni alnından.
Şımar bugece sen,en çocuksu halini yaşat bana,
Kızmam,bağırmam,hadi kendinle birlikte şımart beni,
Bugece bizim gecemiz birtanem,
Bugece sana ninni söyleyeceğim.
Koy başını yastığa birtanem,
Resmim başucunda,herzamanki yerinde dursun.
Kollarında bana açık olsun,
Düşlerinde değil,bugecende saracağım seni,
Sevgiyle,şevkatle,hasretle bağrıma basacağım seni.
Melekler usandı artık,beni teselli etmekten birtanem,
Ben anneliğimi unutmadım can tanem,
Melekler kıskanıyor bak bizi,
Kopardım izni ben bugece,
BU GECE SANA NİNNİ SÖYLEYECEĞİM BİRTANEM.
cay_guzeli güzel yürekli arkadaşım bu şiir senin ve sen gibi ana hasreti çekenler için.Anne hasretiyle yanıp tutuşan bütün kardeşlerimin,bugece gözünden akıp yastığını ıslatan her damla gözyaşı,annesine eziyet eden-çile çektiren-değerini bilmeyenlerin yüzüne en ağır şamar gibi yapışsın.Beddua etmem,etmeyide sevmem,ama en azından bir evlat olarak bunu istemeyi çok görmeyin bana dostlarım.
Konuşamadım sustum.
En ince ayrıntıyı bile atlamamışsın yazarken, benim içimden geçenlerin özetini çıkarıp kendi şiirinde öyle güzel yürekten yazdın ki. Çok duygulandım arkadaşım. ne diyeyim bilmiyorum . harikasın
Bir anneyi düşündüğümüz zaman ne bir kelime,nede sözcükler yeterlidir,kadir-kıymet bilmeyenler kaybettikleri zaman çekecekleri ahlarla ancak kendilerine sıkacakları kurşunu hazırlamış olurlar arkadaşım.Seni teselli edemem,duygularınıda ne kadar anlıyorum desemde sen kadar yaşayamam.Ama hissedebilirim be arkadaşım,çektiğin içleri-dolan gözündeki yaşların ne denli kutsal olduğunu ve en büyük kutsallığa özlemle aktığını hissedebilirim,yinede senin kadar yaşayamam.
Ebruli renklerdeyim bugün
sabah sarıydım hüzün sarısı
Öğlende yeşil oldum umut doldum
İkindide ikindi gülleri gibiydim
Soldum...
Akşam oluyor şimdi
Kızıl rengime boyandım...