Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25

  • Asla pes etmiyorum.Yalan hayatın yalanına dolanına
    Gülüyorum inadına.Tüm olumsuzluklara...
    Ağlamıyorum ağlamayacağımda.
    Yaşacağım herşeyi günlük ve tadında
    Doya doya
    üçgünlük dünya sonuçta
    Bugün varsın yarın yok
    varsın gerçek olmasın hayaller



#03.05.2011 11:22 0 0 0
  • Asla pes etmiyorum.Yalan hayatın yalanına dolanına
    Gülüyorum inadına.Tüm olumsuzluklara...
    Ağlamıyorum ağlamayacağımda.
    Yaşacağım herşeyi günlük ve tadında
    Doya doya
    üçgünlük dünya sonuçta
    Bugün varsın yarın yok
    varsın gerçek olmasın hayaller

    Varsın bir bir erisin umutlar,
    Onların kurucusu ben değilmiyim?
    Bu yürek bende olduğu müddetçe,
    Yeni hayallere dalıp,
    Yeni umutlara yelken açmakta özgürüm,
    Çünkü;özgür,koca bir yürek taşıyorum.
#03.05.2011 21:25 0 0 0
  • Teşekkür ederim arkadaşım. Dizelerinle uyumu yakaladın:)
#03.05.2011 21:44 0 0 0
  • Teşekkür ederim arkadaşım,beğenmene sevindim.Ama yinede bir şeyler eksik kaldı gibi.bugünkü yorgunluğuma bağışla.
#03.05.2011 21:54 0 0 0
  • yagmurlar devam eder işallah
    sende yazmaya
#04.05.2011 17:17 0 0 0




  • Hiçbirşeyim Yok



    Elde yok avuçta yok
    Hiçbirşeyim yok
    Ağlarken Yokluklara
    Yok Allahım Yok!!

    Bakmak isterken dünyaya
    Gülen mutlu gözlerle
    Hasret kaldı gözlerim
    Bir tatlı tebessüme..

    Sabrettim sabrettim
    ama...
    Sabır taşı çatladı
    Kalbim en derin yarayı
    Canım bildiğimden aldı

    Hiçbirşeyim yok işte
    Gözyaşlarımdan başka
    Meçhul olan bu gidişte
    Bir hiç kalan avuçta


#05.05.2011 10:10 0 0 0
  • Duygularına saglıkar canım benim...cok güzel yazmışsın...ellerin var olsun...
#05.05.2011 12:47 0 0 0



  • Anneme Sesleniş



    annem ben geldim duyuyorsun demi sesimi
    uzak diyarlardasın ya sen şimdi
    ama bi yerlerden görüyorsun beni
    gülümsüyorsun bana
    duyuyorsun sesimi
    kokunu getiriyor rüzgarlar
    serin serin vuruyor yüzüme
    esen seher yelinde

    sen gittiğinden beni
    hiç bişey değişmedi ya hala aynı herşey
    hep aynı hasret hep aynı hüzün var gözlerimde
    gülmüyorum ben annem gülemiyorum ne yapayım
    hasretin hep sol yanımda asıl kalmış
    duruyor eksik kalan yanınla

    zaman geçiyor hep aynı telaş var içimde
    sana ne zaman kavuşacağım diyorum
    konuşuyorum seninle her gece
    soğuk hayalinin vurduğu
    karanlık gecelere sığınıyorum
    sınınıp sığınıp sarılıyorum
    sensiz uykulara dalıyorum


    rüyalarıma geliyorsun sen sonra her gece
    annem..
    Sarıyor sarmalıyorsun beni hiç bırakmadan
    saçlarımdan okşayıp yüreğine gömercesine
    içine çekiyorsun beni.
    ben senin hasretini anca böyle gideriyorum işte.
    Ne olur uyanmayayım bitmesin rüyam
    annem gitme sende hep yanımda kal

    Bugün senin gününmüş annem
    bigünde olsa gitme hep benimle kal
    olmazmı annem
    Gitme vaktimi geldi diyorsun
    offf ama ben sensiz duramamki
    Bir tek rüyamdasın işte

    Gitmesen biraz daha neolur kalsan
    gül kokunu çeksem içime doya doya
    Gözyaşlarımı silsen yumuşacık ellerinle
    Gitmesen olmuyor demi


    Çünkü
    Gittiğin yerde melekler bekliyor seni...
#06.05.2011 22:57 0 0 0
  • A ğla yüreğim ağla
    N e zaman kavuşacaksın gerçek yar olana.
    N e olurdu kurbanı olmasaydık bu kaderin,
    E n güzel yar,sana olan hasret beni yıkar.
#06.05.2011 23:14 0 0 0
  • Arkadaşım yüreğinden geçenleri anlatmışsın,ne yorum yapacağımı bilmiyorum,yanlış birşeyler yazmakta istemiyorum,sadece kader demek istiyorum.Hasretler-özlemler hiç bitmez,ama en güzel yare olan hasret ve özlemi senden iyi bilende olmaz.:(
#06.05.2011 23:17 0 0 0
  • teşekkür ederim arkadaşım .ona özlemim bitmiyor işte gün geçtikça artıyor hep :( az önce yazdım bu şiiri. bugünlerde daha bi yoğun hissediyorum nedense

    Allah başınızdan eksik etmesin annelerinizi. Yokluğu o yokken daha çok hissediliyor :(
#06.05.2011 23:20 0 0 0
  • Onunda seni hissettiğine ve gördüğüne vede gurur duyduğuna emin ol o zaman.Çünkü isyanın onsuzluğaysa,sevgin ve gönlün onun ebediyen seninle yaşayacak olan varlığınadır.
#06.05.2011 23:24 0 0 0
  • harika sozler yuregine saglik guzelim=(
#07.05.2011 00:44 0 0 0
  • Yine yağmurlaramı teslim ettin,o güzel yüzünü?
    Sil hadi gözlerindeki yaşları,
    Üzülme bir tanem,üzülme,
    Bu gece bizim gecemiz,yanına geleceğim.

    Bu gece senin gecen,
    Bu gece benim gecem,
    Sil hüznünü gönlünden,
    Öpeceğim bugece seni alnından.

    Şımar bugece sen,en çocuksu halini yaşat bana,
    Kızmam,bağırmam,hadi kendinle birlikte şımart beni,
    Bugece bizim gecemiz birtanem,
    Bugece sana ninni söyleyeceğim.

    Koy başını yastığa birtanem,
    Resmim başucunda,herzamanki yerinde dursun.
    Kollarında bana açık olsun,
    Düşlerinde değil,bugecende saracağım seni,
    Sevgiyle,şevkatle,hasretle bağrıma basacağım seni.

    Melekler usandı artık,beni teselli etmekten birtanem,
    Ben anneliğimi unutmadım can tanem,
    Melekler kıskanıyor bak bizi,
    Kopardım izni ben bugece,
    BU GECE SANA NİNNİ SÖYLEYECEĞİM BİRTANEM.

    ANNELER HİÇBİRZAMAN EVLATLARINI TERKETMEZ,
    YETERKİ EVLATLAR ONLARI UNUTMASIN.

    M.K.(OPARETÖR)
#07.05.2011 22:27 0 0 0
  • cay_guzeli güzel yürekli arkadaşım bu şiir senin ve sen gibi ana hasreti çekenler için.Anne hasretiyle yanıp tutuşan bütün kardeşlerimin,bugece gözünden akıp yastığını ıslatan her damla gözyaşı,annesine eziyet eden-çile çektiren-değerini bilmeyenlerin yüzüne en ağır şamar gibi yapışsın.Beddua etmem,etmeyide sevmem,ama en azından bir evlat olarak bunu istemeyi çok görmeyin bana dostlarım.
#07.05.2011 22:32 0 0 0
  • Konuşamadım sustum. :(
    En ince ayrıntıyı bile atlamamışsın yazarken, benim içimden geçenlerin özetini çıkarıp kendi şiirinde öyle güzel yürekten yazdın ki. Çok duygulandım arkadaşım. ne diyeyim bilmiyorum . harikasın
#07.05.2011 22:35 0 0 0
  • Bir anneyi düşündüğümüz zaman ne bir kelime,nede sözcükler yeterlidir,kadir-kıymet bilmeyenler kaybettikleri zaman çekecekleri ahlarla ancak kendilerine sıkacakları kurşunu hazırlamış olurlar arkadaşım.Seni teselli edemem,duygularınıda ne kadar anlıyorum desemde sen kadar yaşayamam.Ama hissedebilirim be arkadaşım,çektiğin içleri-dolan gözündeki yaşların ne denli kutsal olduğunu ve en büyük kutsallığa özlemle aktığını hissedebilirim,yinede senin kadar yaşayamam.
#07.05.2011 22:43 0 0 0
  • Ben alıştım artık . Kader işte. Önüne geçemiyorsun. Böyle özel günlerde daha bi duygu dolu oluyorum. bide yapım çok duygusal olunca .. Teşekkür ederim
#07.05.2011 22:46 0 0 0


  • noimage




    Ebruli renklerdeyim bugün
    sabah sarıydım hüzün sarısı
    Öğlende yeşil oldum umut doldum
    İkindide ikindi gülleri gibiydim
    Soldum...
    Akşam oluyor şimdi
    Kızıl rengime boyandım...


    ŞeNNuR
#10.05.2011 16:59 0 0 0